Kusursuz Şampiyon

53 6 20
                                    

Wukong'un bakış açısı

MK?! Buraya nasıl geldi? Hayır... Bu gerçek değil... Aklım benimle oyun oynuyor.

MK: Monkey King? (Wukong'un önünde oturur) İyi misin?

Monkey King? Bu isim neden bu kadar tanıdık geliyor? Mümkün değil! Sakin ol Wukong. Diren. Kendinden vazgeçme.

MK: Kendine bu kadar yüklenme Monkey King. Rahatla.

Wukong: Sakin olmak mı?! LBD kazanmaya bu kadar yaklaşırken rahatlayamam, MK!

MK: Belki de böyle olması gerekir. Belki de kaderdir.

Wukong: Bana "kader" deme.

MK: Ama bu doğru. Sadece pes et ve rahatla. Direnmenin anlamı yok.

Wukong: Ama-

MK: (Sesi LBD'ye döner) Şşşt... Rahatla... Rahatla...

Nedense çok tuhaf bir şekilde rahatlamaya başladım. Nedenini bilmiyorum ama bu ses... İlk defa bu kadar rahatlatıcı ve sakindi... Bu sese itaat etmem gerektiğini hissettim. LBD kendi formuna geçer.

LBD: Direnme. Sadece kucakla. Kaderini kucakla Sun Wukong.

Wukong: (sesi daha yorgun ve sessiz gelmeye başlar) K-Kucaklamak mı?

LBD: Evet, zihninizi boşaltın. Daha fazla acı çekmek istemezsin değil mi?

Bunu söyler söylemez sanki az önce olanları unutmuş gibiydim. Dur bir dakika... Ben kimim?! Neredeyim?!

Wukong: Ben-ben...

LBD: Sen benim şampiyonum ve sadık kuklamsın. Ben senin ustanım. Anladın mı şampiyonum?

Wukong: (Gözbebekleri kaybolur, gözlerin parlaklığı kaybolur, gözler daha geniş açılır ve göz rengi buz mavisine döner) Evet hanımefendi. Hizmetinizdeyim.

Yozlaşmış Kral Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin