Monkie Kidler geceyi ateşin etrafında geçiriyor. Tang, ilk Samadhi Halkasını inceliyor. Sandy ÇAY'da uyuyor, Pigsy televizyon izliyor, MK, Mei ve Ne Zha ise Samadhi Ateş haritasını inceliyorlardı.
MK: Tamam, bu haritayı her kim yaptıysa, iyi çizimin nasıl yapılacağı konusunda bir derse ihtiyacı var.
Tang: Bir: Çok çabuk mu yargılıyorsun? Ve iki: Ne demek istiyorsun?
MK: Bu yer işaretlerinin hiçbiri hiçbir şeye benzemiyor!
Ne Zha: Ya da sen dikkatli bakmıyorsun.
MK gergin bir şekilde gülüyor.
MK: Hımm... Belki. Tamam mesela, tartışmalı olarak, ilk halkayı aldığımız yer DBK'nın kalesine benziyor. Ve bu güzelce işlenmiş dağ silsilesi bir çeşit Fener Şehri'ne benziyor. Ama söyleyin bana (haritadaki tavşan resmini gösterir.) bu uyuz şeyin ne olması gerekiyor?!
Pigsy agresif bir şekilde arkadaki üçlüye doğru dönüyor.
Pigsy: Susabilir misiniz?
Tekrar televizyona döner ve programını izlemeye başlar. Televizyonda Chang'e'nin Yemek Programı vardı.
Chang'e (TV): Herkese merhaba! Sizleri orada görmek harika! Hepinizi çok özledim! Her zaman söylediğim Chang'e ile Yemek Pişirme gecesi için evime hoş geldiniz: Yemek yapmak hayattır ve...
Pigsy ve Chang'e (Ses): Hayat yemek yapmaktır!
Pigsy televizyonun önünde dans ediyor.
Chang'e (TV): Bu gece mükemmel ay pastasını yapmanın sırlarını açıklayacağım.
Chang'e'nin programı televizyonda devam ederken diğer üçlü dikkatlerini televizyona çevirir.
Mei: Hah, yalan söylemeyeceğim. O... düşündüğümden daha genç.
Ne Zha: Ölümsüzler böyledir. Kaç yaşında olursanız olun her zaman genç görünürsünüz.
MK: Ah, bu şey bir yerden tanıdık geliyor mu?
MK, Chang'e'nin üzerinde bir halka görüyor. Pigsy izlemeye geri dönmeden önce agresif bir şekilde onu susturur. MK daha sonra neye baktığını fark eder ve daha yakından bakarken Pigsy'ye çarpar.
Chang'e (Ses): Bu kadar sıkıcı şey yeter, hadi konuya geçelim! İlk olarak malzemeler.
Tang hala ilk halkayla ilgilenirken MK bileğini tutuyor.
Tang: Vay, vay! H-H-Hey!
MK haritadaki, ekrandaki ve sahip oldukları halkaları karşılaştırır.
MK: Çocuklar, bakın! Orada! Bu yüzüklerden biri!
Pigsy, MK'den aldığı darbeden dolayı başını ovuşturur.
Pigsy: Samadhi'nin İkinci Halkası Chang'e'nin mutfağında mı?
Ne Zha, MK halkayı gösteridiğinde kendi halkasına ne yaptığını hatırlar ve ifadesi düşer.
Ne Zha: Ah, doğru... Tamamen unutmuşum...
Ne Zha bu kadar önemli bir bilgiyi unuttuğu için kendini aptal gibi hissediyor.
Pigsy: Ne, halkanın orada olduğunu unuttun mu?
Ne Zha'nın yanakları utançtan kırmızıya döndü ve kendini daha kötü hissetti.
Ne Zha: Bakın birçok şey aniden oldu ve hatta yollarımız ayrıldı. Üstelik uzun zamandır haritaya bakmıyordum. Ama yine de unutmamalıydım. Üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yozlaşmış Kral
FanfictionWukong'un LBD ile ilk savaşı sırasında zihni biraz kirlenir. Ancak zehrin etkileri ilk başta güçlerini kullandığında gözlerinde karıncalanma ve baş ağrısı olur. Bu yüzden emekli olur. Ancak LBD ortaya çıktığında güçlerini kullanmasa bile bu etkiler...