Samadhi Ateşi

39 4 45
                                    

Geçmiş

Ne Zha, Demon Bull King ve Wukong, Samadhi Ateşini bebek Red Son'dan mühürlemeye çalışırlar. Diğerleri de arkadan onları izliyordu.

Tang Sanzang: Samadhi Ateşinin üçe bölünmesi için enerjilerinizi uyumlu hale getirmelisiniz!

Üçü, kendi çevrelerindeki yangını kontrol altına almak için çabalıyor. Tang Sanzang iç çeker, sonra gözleri altın renginde parlar ve güçlerini Samadhi Yüzüklerini yaratmak için kullanır. Wukong halkaya şaşkınlık ve hayranlıkla bakıyor ve ardından mutlu bir şekilde Demon Bull King'e dönüyor.

Wukong: Heheh! Aslında, bu düşündüğümden biraz daha kolay oldu. Ha?

Wukong yangın nedeniyle geri savruldu ve neredeyse yanlışlıkla düşüyordu.

Tang Sanzang: (Aynı anda.) Maymun!

Ne Zha: (Aynı anda.) Wukong!

Demon Bull King: (Aynı anda.) Aptal!

Wukong dengesini korumakta zorlanıyor. Fakat birdenbire başında bir ağrı hissetti ve bir an için bilincini kaybederek yere düştü. Ancak aniden bilinci yerine geldiğinde, bebek Red Son'un şeytani bir şekilde güldüğünü görür. Ateş üç halkaya bölünür ancak bir parça kaçar ve Tang Sanzang'a doğru yola çıkar. Ao Lie saldırıyı engeller ve içindeki yangın mühürlenir.

Red Son yere düşerken Demon Bull King onu yakalar ve usulca gülümser. Wukong başını ovalayıp kendi halkasına baktı ve gülümsedi. Daha sonra arkadaşlarına döner.

Tang Sanzang: Arkadaşım! Sen...

Ao Lie: Ben iyiyim.

Tang Sanzang rahatladı ve yavaşça gülümsedi, ardından Zhu Bajie ve Sha Wujing Efendilerinin üzerine atılıp ona sarıldılar.

Zhu Bajie: Usta, başardın!

Sha Wujing: Yapabileceğini biliyorduk.

Tang Sanzang: Tamam, tamam, bu... Bu kadar yeterli bence!

Wukong, Ne Zha'nın kafasına vurmadan önce iç çekiyor ve gülümsüyor. Başı hâlâ ağrıyordu ve Ne Zha'nın başına vurması onu kızdırmıştı.

Wukong: Ah! Hey!

Ne Zha: Aferin sana Wukong. Neredeyse hepimizi yok ediyordun!

Wukong gözlerini deviriyor. Bu adamın bazen her şeyi çok abarttığını düşündü ama yine de onu sakinleştirmeye karar verdi.

Wukong: Ah, ah! Sakin ol, Ne Zha. Sonunda her şey yoluna girdi! Alev ayrıldı, zarar gelmedi, ha? Ha?

Wukong halkayı Ne Zha'nın gözüne sokmaya devam ediyor, bu da Ne Zha'nın sinirlenmesine ama onu bastırmasına neden oluyor. Ama aynı zamanda birkaç gün önce başına gelenleri de biliyordu. Bu yüzden Wukong'un eylemleri hakkında hiçbir şey söylemedi. Sadece iç geçirdi.

Şimdi

Macaque hâlâ Mei'yi boğuyordu. Mei'nin boynu bile buzla kaplıydı. Sandy, Pigsy ve Chang'e buzun içindeydi ve Chang'e buzdan çıkmaya bile çalışıyordu. Tang dehşet içinde arkadaşlarına ve Macaque'e bakıyordu.

Macaque: Yap şunu. Ritüeli bitir!

Tang, haritada altın renkli bir ağustos böceğinin yere indiğini görene kadar yıkılır. Ortadan kaybolmadan önce onun yukarıda uçmasını izliyor. Daha sonra Mei'ye ve ardından Macaque'e bakıyor.

Tang: Tamam, sen kazandın.

Tang güçlerini kullanır ve ritüeli tamamlamaya başlar. Chang'e bunu fark eder ve dehşet içinde Tang'e bağırır.

Yozlaşmış Kral Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin