Misafirler ve Kayıplar

50 6 47
                                    

MK ile

MK, Wukong'un bulutuyla Sandy'nin jetine gider. MK sert bir iniş yapar ve bulut tamamen kaybolur. Arkadaşları iniş sesini duyar ve MK'nin etrafını sarar. Sandy, MK'yi rahat ettirmek için eliyle destekledi.

Pigsy: Evlat, iyi misin?

Mei: Orada ne oldu?!

Tang: Asa nerede?!

Sandy: Buraya nasıl geldin?

MK: Arkadaşlar sakin olun! Soruları teker teker sorun!

Ekip: Ah, üzgünüz MK!

Ekip bir an sessiz kaldı ama sessizliği ilk bozan Pigsy oldu

Pigsy: MK, orada ne oldu? Ve... Buraya nasıl geldin?!

MK: Hımm... Asayı LBD'ye kaptırdım..

Ekip: NE?!

MK: Ama endişelenmeyin! Monkey King geri döndü! Eminim şu anda asayı almaya çalışıyordur.

Ekip: Monkey King geri mi döndü?

MK: Evet!

Pigsy: Bu mantıklı..

MK: Ah.. (Elini arka cebine sokar ama orada bir şey fark eder, çıkarır ve çıkarır) Ha? Bir harita?

Mei: Bunu nasıl aldın?

MK: Bilmiyor- (Wukong'un onu buluta fırlattığı anı yaşıyor) Ooh, anladım.

Sandy: Ne MK?

MK: Monkey King beni buluta atmadan önce bu haritayı cebime koymuş olmalı.

Pigsy: Ne yaptı?!

MK: Oops.. Hey, bak, hâlâ hayattayım! Ve endişelenme, zarar görmedim.

Pigsy: (Şüpheyle) Madem öyle diyorsun.

MK haritayı açar. Ve herkes haritaya bakar.

Pigsy: Bu kırmızı dairesel işaretler nedir?

MK: Çok tanıdık geliyorlar. Hmm... Sanırım bunlar...

Tang: (MK'nin sözünü keser) Samadhi Ateş halkaları!

MK: Hey! Ben de bunu söylemek üzereydim!

Mei: Peki bu Samadhi olayının bize ne faydası olacak?

MK: Bilmiyorum. Ama eğer Monkey King bunu bize verdiyse, bu çok önemli bir şey olmalı.

?? ??: Önemli olduğu doğru. Ama onu almam lazım.

MK: Ha?! Kim o?!

Ekibin önüne pembemsi bir kişi indi. Mei onun bir düşman olduğunu düşündü ve ejderha kılıcını çekti ama Tang onu durdurdu.

Tang: Mei dur! O... (Fanboy ses çıkarır ve pembemsi kişiye doğru gider) Gerçekten sen olduğuna inanamıyorum! Efsanevi Üçüncü Lotus Prensi Ne Zha! Ben dünyadaki en şanslı Tang olmalıyım!

Ne Zha: Sessiz ol, ölümlü! (Tang'ı geriye doğru savurur.)

Pigsy: Hey! Ne yapıyorsun lan?!

Ne Zha: Davranışım için özür dilerim ama o haritayı almam gerekiyor.

MK: Ha?! Neden?! Bunu bana Monkey King verdi! Neden onu sana vermek zorundayım?

Ne Zha: O haritadan ben sorumluyum. Sun Wukong onu benden zorla aldı. Şimdi bana o haritayı ver.

Pigsy: Monkey King bunu senden... zorla mı aldı?

Ne Zha: Evet. Şimdi onu bana verin. HEMEN!

MK: Peki neden Monkey King bu haritayı zorla sizden alsın ki? Bu haritanın Lady Bone Demon'u yenmemize yardımcı olabileceğini düşünüyorum.

Yozlaşmış Kral Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin