Çete ÇAY'dalar. MK arkada, çizim yapıyor ve mırıldanıyor. Mei resimlerinden birini alır.
Mei: Peki ne yapıyorsun MK?
MK: Sadece karalama.
Chang'e de resimlerinden birini alır.
Chang'e: İyi görünüyor MK!
Chang'e o büyük, aptal gülümsemesiyle gülümsüyor. Tang de MK'ye geliyor.
Tang: Ah. Benim çizimimi yaptın mı MK?
MK: Evet. Oradalar.
MK, çöp kutusuna atılan Tang çizimlerini gösteriyor. Tang dehşete düşer ve üzüntüyle resimlerden birini alır, ancak resim alnına yapışır ve onu alnından çıkarmakta zorluk çeker.
MK: Ancak hiçbirinin ortaya çıkışı hoşuma gitmedi. Seni havalı göstermek zordu. Bilirsin, anladın.
Tang: Ne? Ama tanıdığın en havalı adam benim.
Sandy sürücü koltuğundan bağırıyor.
Sandy: Merhaba arkadaşlar. Vay canına!
Herkes sürücü kısmının yanına gelir ve nefesleri kesilir.
Tang: Ah.
Chang'e: Vay be!
Ne Zha: Hiç değişmemiş.
Sahne, kalabalık bir gökyüzü treninde bir ölümlü kılığına girmiş Ne Zha ve Chang'e'ye atlıyor.
Ne Zha: Tamam, belki biraz değişmiştir.
Uzun ve sıkışık bir tren yolculuğunun ardından nihayet Fener Şehri'ne varırlar.
Tang: Hımm. Yani eğer bu harita doğruysa son Samadhi Halkası buralarda bir yerde olmalı. Demek istediğim, burası aranacak herhangi bir yer kadar iyi bir yere benziyor...
Herkes Tang'ı monoray vagonda bırakıyor.
Tang: Hey!
Herkes trenden iner ve şehirdeki Son Samadhi Halkasını aramaya başlarlar.
Ne Zha: Nerede şu lanet olası halka?!
Ne Zha öfkeyle elindeki sepeti fırlatır.
Mei: Monkey King sana halkasını nereye sakladığını söylemedi mi?
Ne Zha: Maalesef hayır. Ah!
Chang'e: Peki halkayı nasıl bulacağız?
Chang'e ve diğerleri şaşkınlıkla Ne Zha'ya bakarken MK'nin sesini duyunca Ne Zha dahil herkes MK'ye döner.
MK: Bir çeşit festival var mı?
Pigsy: Öyle görünüyor.
MK ve diğerleri bir satıcıya yaklaşır.
MK: Merhaba. Peki ne oluyor, bir tür festival mi yapılıyor?
Mağaza Sahibi: Elbette. Bu Işık Halkası Festivali.
MK: Evet, bu aslında nasıl olduğunu açıklamıyor...
Mağaza Sahibi: Efsaneler, Monkey King Işık Halkasını yeryüzüne fırlatıp şehri bugünkü müreffeh metropole dönüştürene kadar Lantern City'nin bir zamanlar ıssız bir köy olduğunu söylüyor. Her yıl Monkey King'in büyük Işık Halkası armağanını kutlayan bir festival düzenliyoruz.
Herkes Ne Zha'ya şüpheyle bakıyor.
Pigsy: Yüzüklerin bir sır olması bu kadarmış.
Tang: Hım-hımm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yozlaşmış Kral
FanficWukong'un LBD ile ilk savaşı sırasında zihni biraz kirlenir. Ancak zehrin etkileri ilk başta güçlerini kullandığında gözlerinde karıncalanma ve baş ağrısı olur. Bu yüzden emekli olur. Ancak LBD ortaya çıktığında güçlerini kullanmasa bile bu etkiler...