Geçmiş
Wukong havada Lady Bone Demon'la dövüşüyordu. Ne Zha, keşiş ve diğerleri heyecan ve korkuyla izliyorlardı. Chang'e ve Macaque de saklanıyor ve onları izliyorlardı.
Bir süre sonra Wukong, Lady Bone Demon'a yumruk attı ve Bone Demon geriye doğru düşerek ağaca çarptı. Wukong hareket edemeden boynunu tuttu. Bone Demon acı içinde inledi, ardından Wukong'a alaycı bir şekilde sırıttı.
Lady Bone Demon: Ah, senin potansiyelin gerçekten bir mücevhersin. O keşişin bu mücevheri kullanmaması aptallık.
Wukong ilk başta şaşkınlıkla iblise baktı ama sonra kaşlarını çattı.
Wukong: Beni diğerleri gibi kandıramayacaksın. Şimdi senin işini bitireceğim!
Wukong, Lady Bone Demon'u daha sert bir şekilde ağaca doğru itti ve yumruğunu havaya kaldırdı. Lady Bone Demon Büyük Bilge'ye korkuyla bakıyordu.
Wukong: Sana söylemiştim, bu çılgınlığa son vermeliydin.
Lady Bone Demon şaşkınlığını atlattı ve kaşlarını çattı.
Lady Bone Demon: Her şeye bu kadar yaklaşmışken bir maymuna yenilmeyeceğim!
Lady Bone Demon güçlerini kullanır ve daha önce sakladığı Bone Demon ruhlarını Wukong'a sokar. Maymun havada acı içinde çığlık atıyordu. Aşağıdaki ekip de ona korkuyla bakıyordu.
Herkes: Wukong!
Chang'e ve Macaque olup bitenleri sessizce ama endişeyle izliyorlardı.
Wukong'un göz rengi bir anlığına mavi parladı, ardından yeniden acı dolu bir çığlık attı.
Keşiş son bir kez korkuyla izledi, sonra khaharasını yere çarptı ve taçtan altın bir ışık oluştu, Wukong'un çevresinde bir kalkan oluşturarak daha fazla ruhun içeri girmesini engelledi.
Ritüel durdurulduğunda Wukong yere yığıldı ve diğerleri endişeyle Büyük Bilge'nin yanına yürüdü.
Tang Sanzang: Maymun! İyi misin?
Wukong gözlerini zar zor açtı ve gözlerini kırpıştırdı, ardından yorgun bir şekilde gülümsedi.
Wukong: Biraz... Ama iyiyim...
Keşiş Ne Zha ve diğerleri rahatlayarak gülümsediler.
Chang'e arka planda rahat bir nefes alırken Macaque zincirlenmiş iblise, ardından Wukong'a baktı ve şüpheyle kaşlarını çattı.
Günümüz
Ekip, Mayor'a şaşkınlık ve korkuyla bakıyordu.
Mayor: O zamanlar herkes Leydimin planında başarısız olduğunu düşünüyordu. Ne aptallar! Leydim ona yalnızca ele geçirmekle kalmadı, aynı zamanda aklını da bozdu. Artık Monkey King onun kontrolü altındayken onu kimse durduramaz-
Pigsy öfkeyle eski Generalin yakasını yakaladı ve onu salladı. Arkadaşı onu durdurmaya çalışıyordu.
Pigsy: Evet, evet, anladık işte evet! Eğer "Kader" kelimesini bir kez daha duyarsam...
Tang: Pigsy, mahkumu yere indirsene!
Chang'e ve MK durumu yatıştırmaya çalıştı.
MK: Monkey King onu daha önce de yenmişti. Tekrar yapabiliriz.
Chang'e: Evet! O güçlü bir Maymun! Bu şeyden kurtulabilir!
Ne Zha ve Red Son pek ikna olmuş görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yozlaşmış Kral
FanficWukong'un LBD ile ilk savaşı sırasında zihni biraz kirlenir. Ancak zehrin etkileri ilk başta güçlerini kullandığında gözlerinde karıncalanma ve baş ağrısı olur. Bu yüzden emekli olur. Ancak LBD ortaya çıktığında güçlerini kullanmasa bile bu etkiler...