Geçmiş
Wukong bir ağaca yaslanmış, depresif ve yorgun bir yüz ifadesiyle manzarayı izliyordu. Ne Zha ve keşiş biraz daha uzaktaki bir ağaç gövdesinde oturuyor ve konuşuyorlardı.
Tang Sanzang: Geldiğin için teşekkür ederim Ne Zha. Bu benim için çok değerli.
Ne Zha: Sorun değil keşiş... Beni ne için çağırmıştınız?
Keşiş ilk başta cevap vermez. İfadesi ciddileşiyor ve içini çekiyor.
Tang Sanzang: Son zamanlarda neler olduğunu biliyorsun, değil mi?
Ne Zha: Evet... Maalesef Ao Lie, Macaque, Sha Wujing ve Zhu Baije şu anda aramızda değiller. Ve Chang'e şu anda ayda...
Tang Sanzang: Evet... Bu Wukong'u mahvetti...
Ne Zha: Haklısınız keşiş. Ama beni neden çağırdığınızı hala anlamıyorum.
Tang Sanzang: Tamam, doğrudan konuya gireceğim. Büyü... Wukong'un içinde büyüyor...
Ne Zha: Büyü mü? Lady Bone Demon'un Wukong'a yaptığı büyü mü?
Tang Sanzang başını salladı. Sonra hafifçe öksürerek konuşmaya devam ediyor.
Tang Sanzang: Büyü şu anda onu pek etkilemiyor. Ancak Lady Bone Demon, bu büyü aracılığıyla Wukong'u yönlendirebilirme ihtimali var. Ve korkarım eğer bu olursa, bu sefer bunu durduramayız.
Ne Zha başını salladı.
Ne Zha: Peki benden ne istiyorsunuz?
Tang Sanzang: Onunla ilgilenmeni istiyorum. Bak, ona bebek bakıcılığı yapmayı sevmediğini biliyorum. Ama inanın benim de zamanım kısıtlı. Bir gün ben de onunla birlikte olamayacağım. Bu da Wukong'u daha da kötüleştirecek. Bu konuda yalnızca sana güvenebilirim.
Keşiş elini yavaşça Ne Zha'nın omzuna koyuyor.
Tang Sanzang: Bana söz verebilir misin Ne Zha? Bunu benim için yapabilirmisin?
Ne Zha bakışlarını hâlâ manzarayı izleyen Wukong'a çeviriyor. İfadesi hafifçe karardı, sonra başını salladı.
"Söz veriyorum keşiş"
"Wukong'un yanında olacağım"
"Ve büyü ona ulaşmayacak."
Şimdi
Gökyüzü treninde Monkie Kids, buzlarla kaplı Lantern City'den uzaklaşıyorlar. Tang, olanlara üzülerek bakıyor, sonra öksürüyor ve Ne Zha'ya dönüyor.
Tang: Um, şey Sayın Prens, sizi aceleye getirmek istemiyorum ama-
MK: Ben acele ettirebilirim. Planın nedir, Ne Zha? Samadhinin 3 Halkasına da sahibiz. Peki bunları Lady Bone Demon'u yenmek için nasıl kullanacağız? Bir düğmesi mi var yoksa-
Tren sallanır ve MK yere düşer. Ne Zha bir an MK'ye bakıyor ama Chang'e'nin ona baktığını fark ettiğinde kaşları kalkıyor ve kendini toplayıp konuşmaya başlıyor.
Ne Zha: Bundan biraz daha karmaşık aslında. Samadhi Ateşini yeniden yakmak için o dağın zirvesine ulaşmamız gerekecek.
Chang'e: Hepsi bu mu? Zirveye tırman, halkaları birleştir ve ardından boom! Samadhi Ateşini kontrol edebilecek miyiz?
Ne Zha tamamen sessiz kalıyor ve Chang'e'nin sorusuna cevap vermiyor. Aniden tren vagonu yeniden sallanıyor. MK hızla ayağa kalkar, pencereye bakar ve Wukong'la gözlerini kilitler. Bu MK'yi dehşete düşürüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yozlaşmış Kral
FanficWukong'un LBD ile ilk savaşı sırasında zihni biraz kirlenir. Ancak zehrin etkileri ilk başta güçlerini kullandığında gözlerinde karıncalanma ve baş ağrısı olur. Bu yüzden emekli olur. Ancak LBD ortaya çıktığında güçlerini kullanmasa bile bu etkiler...