Kazanan Taraf ve Kayıp Bulundu

43 5 21
                                    

Macaque çölde yürüyor. Gümüş bir pusulayı açıyor, bir çığlık yankılanıyor.

**Geçmişe dönüş**

Bone mekanizmasına geri dönüyor, Macaque Mayor tarafından bir portaldan atılıyor. Macaque hızla ayağa kalkar ve Mayor'a doğru koşar, ancak Mayor portalı kapatır ve Macaque neredeyse Bone Mech'in tepesinden düşüyordu. Ancak son anda kendini tuttu ve düşmekten kurtuldu. Lady Bone Demon'u görmek için asadan başını kaldırıyor.

Macaque: Asa. Şehir. Meşgulmüşsün.

Lady Bone Demon: Söyle bana. Ne çılgınlığına kapıldın da yemininden vazgeçtin? Bana ihanet etmeye ne zaman karar verdin?

Macaque: Dinle Lady Bone Demon.

Lady Bone Demon sinirlenir ve güçlerini kullanarak Macaque'in öldüğü ve onunla bir anlaşma yaptığı anı ortaya çıkarır.

Lady Bone Demon: Kim olduğumu unuttun mu? Ne olduğumu! Ben, seni ölümlüler diyarına geri göndermiştim. Hepsi bu kadar küçük bir iyilik karşılığındaydı. Zamanı geldiğinde beni serbest bırakacaktın, denge arayışıma yardım edecektin. Ama hayır. Yeni bir hayatın ilk nefesiyle kaderine baş kaldırmayı seçtin sen. Aptal.

Macaque acı içinde yere düşer ama Lady Bone Demon'a yüzleşmek için döner.

Macaque: Peki. Birşey istiyorsun.

Lady Bone Demon: Kurtuluş için sana bir şans daha sunuyorum. Monkey King'ın himayesindeki kişiyi sana söylediğim yere getir. Ve belki de merhametime layık olursun.

Elinden gümüş bir pusula çıkarıp Macaque'e verir.

Macaque: Ve bu --

Lady Bone Demon: Bir çeşit pusula. Nereye kaçarsa kaçsın bu onu bulacaktır.

Macaque ayağa kalkar ve pusulayı havaya fırlatıp yakalar.

Macaque: Uygun. Tamam o zaman. Biraz ilerleme kaydetmiş gibi görünüyor, yani...

Macaque henüz bir adım atmıştı ki Lady Bone Demon onu durdurdu.

Lady Bone Demon: Ah, ama ikimiz de sizin anlaşmalara bağlı olmadığınızı biliyoruz. Ama bu sefer beni o kadar kolay kandıramayacaksın. Şampiyonum. Saldır.

Macaque: Ne?!

Macaque karanlıkta bir çift mavi göz gördü ve o gözün sahibi hızla Macaque'e saldırdı. Tam Macaque gölge portalını açıp kaçmak üzereyken Şampiyon son anda onun boynunu yakaladı ve Macaque'in kaçmasını engelledi. Macaque gözlerini açtığında Şampiyonun tam olarak kim olduğunu gördü ve dehşete düştü. Ağzını açtı ama konuşamadı. Sanki korkudan dilini yutmuş gibiydi. Şampiyon elinde tuttuğu hedefe duygusuz ve soğuk bir yüz ifadesiyle bakıyordu.

Lady Bone Demon'un hafif öksürüğünü duyan Şampiyon, başını efendisine doğru çevirdi. Macaque da aynı şekilde odağını Lady Bone Demon'a çevirdi.

Lady Bone Demon: Sevgili Macaque, bana ihanet etmeyi aklından bile geçirirsen Şampiyonum seni tereddüt etmeden öldürür. Bunu istemezsin, değil mi?

Macaque, bu olayların şoku ve korkusu nedeniyle konuşmakta güçlük çekti. Alnında ter damlaları bile oluşmaya başladı.

Macaque: E... Ev... Evet...

Lady Bone Demon memnuniyetle gülümsemeye başladı ve Şampiyonuna döndü.

Lady Bone Demon: Şampiyonum, onu bırakabilirsin.

Şampiyon: Emin misiniz Leydim? Ya size ihanet ederse?

Lady Bone Demon: Bu konuda endişelenmen çok hoş. Ama merak etmeyin, bu korkuyla bana ihanet etmeye cesaret edemez. Eğer cesaret ederse onun işini bitirmene izin vereceğim.

Yozlaşmış Kral Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin