Yakalanan Ateş

21 3 0
                                    

Ne Zha, MK, Chang'e, Macaque ve Mayor bir ormana varır. Mayor dışında herkes rahat bir nefes aldı.

Macaque şokun etkisiyle kendine geldiğinde Chang'e'ye sıkıca sarıldı ve sessizce ağlamaya başladı.

Chang'e bunu fark ettiğinde Macaque'in saçını okşamaya ve onu sakinleştirmeye başladı.

Ne Zha ve MK durumlarını görünce onlar da üzüldü. Hatta MK, Macaque'in yanına giderek oturdu ve onu sakinleştirmeye çalıştı.

Ne Zha onları izledikten sonra yüzünde ciddi bir ifadeyle nilüfer yapraklarıyla bağlanmış baygın Mayor'u döndü. Güçleriyle nilüfer yapraklarını yok etti ve yerden bir asma alıp onu sıkıca bağladı. Mayor ile işi bittikten sonra ağlamayı bırakıp sakinleşen Macaque'e döndü. Macaque gözlerindeki yaşları koluyla sildi.

Chang'e: Şimdi daha iyi misin?

Macaque başını salladı. MK, Chang'e ve Macaque ayağa kalktı.

MK: Neredeyi-

MK cümlesini bitiremeden kırmızı bir ejderha havaya ateş saçtı ve ortadan kayboldu. Herkes şaşkınlıkla oraya baktı.

MK: Mei!

MK, ejderhanın çıktığı yöne doğru koşmaya çalıştı ama çamura takılıp düştü. Üçlü onun durumuna gülmemek için elinden geleni yaptı ama sonra ciddileştiler ve Ne Zha, Chang'e ve Macaque'e döndü.

Ne Zha: Siz ikiniz Mayor'u alın ve diğerlerinin yanına gidin ve onlara Mei'yi bulduğumuzu söyleyin. Bız de Mei ile geleceğiz.

Macaque ve Chang'e başlarını salladılar, ardından Macaque,  Mayor'un saçını çekti ve kendisinin ve Chang'e'nin altında, içine düşüp kaybolacakları bir gölge portalı yarattı.

Onlar gittikten sonra Ne Zha, MK'ye döndü ama MK çoktan gitmişti. Ne Zha bunu fark ettiğinde önce şaşırdı, sonra ofladı, sonra havaya yükseldi ve MK'nin gittiği yere gitmeye başladı.

~~~~~

Sandy dışarıda çay tamir ediyordu. Pigsy ve Tang onun işini bitirmesini bekliyorlardı.

Pigsy ve Tang, Chang'e ve Macaque'in arkalarında belirdiğini fark edince arkalarına döndüler.

Tang: Ah, Macaque'i bulmuşsun, Chang'e.

Pigsy, Macaque'e şüpheci bir bakış attı. Macaque bu duruma sadece gözlerini devirdi. Chang'e durumu yatıştırmaya çalışır.

Chang'e: Umm... Bay Sandy nerede?

Chang'e'nin bu sorusu üzerine Sandy araca bindi. Pigsy öfkeyle mavi arkadaşına döndü.

Pigsy: Neden bu kadar geciktin?

Sandy: Ah, benim tatlı Pigsy'im. Uzun bir yolculuğa çıkmadan önce mutlaka aracı kontrol etmeliyiz. Önce güvenlik. Şimdi bağlanın arkadaşlar. Gidip Mei'yi bulalım. Hadi!

Sandy aracı çalıştırdı ama araç titreyip tekrar durdu.

Tang: Ah, o da neydi?

Macaque: Umarım düşündüğüm şey değildir.

Altlarındaki zemin kırılır ve Tang Sanzang'ın gizli kütüphanesine düşerler. Pigsy tekerleğe düştü ve Tang yere düştü.

Pigsy: Ne oldu?

Araçtan inmeden önce Macaque ve Chang'e son bir kez Mayor'a baktılar ve ardından onlar da araçtan indiler.

Chang'e: Biz tam olarak nerede-

Yozlaşmış Kral Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin