OYUN

426 29 1
                                    

  Neslihan baygındı odasında yatıyordu. Çok ateşi vardı . Yanında Alaz, Çağla ve Yaman vardı.

Y: Anne?..

A: Ya sen salak mısın kadın baygın ?

Alaz sinirli sinirli etrafta dolaşıyordu. Çağla ağlıyordu, Yaman ise sadece Neslihanın elini tutuyordu. Bir kac dk sonra Neslihan kurumuş dudaklarını araladı.

N: G-güven..

Alaz iyice sinirlenmisti.

A: Ya ne var bu adamda herkes onu istiyo?!

Yaman ayaklandı.

Y: Babam hakkında düzgün konuş lan!

Ç: Ya bi sakin olun annemiz hasta bari şuan yapmayın. Anne iyi misin?..

N: G-güven nerdesin?..

Neslihan yarı uyanık yarı baygındı. Sanki eliyle telefonunu arıyordu.

Ç: Hiç istemiyorum ama o adamı arasak mı?

A: ALLAH KAHRETSİN ama başka çaremiz yok ara su adami abisi!

Yaman hemen Güveni aradı.

G: Alo Yaman hayrola oğlum bu saate bişey mi oldu?

Y: Baba annemin çok ateşi var seni sayıklamaya Başladı.

G: Ne?! Bekle hemen geliyorum!

Güven koşarak evden çıktı ve Arabaya bindi.

15-20 dk sonra

Güven kapıyı çalmayı geçmişti yumrukluyordu.
Feride hemen kapıyı açtı.

G: Nerde?!

F: yukarıda..

Güven koşarak yukarı çıktı

G: Neslihan!

Yatak odasının kapısını açtığında sersemledi ardından hemen neslihanın bas ucuna koştu saçını okşamaya başladı telaşlıydı.

G: Neslihan iyi misin?!.. Biri bana burda ne olduğunu açıklayabilir mi?!

Ç: 1-2 saattir böyle

Güven bir anda Neslihanı kucakladı.Tam kapıya yönelirken Alaz önüne geçti.

A: Hoop?! Doktor nereye!?

G: Eger izin verirsen en başından beri yapmanız gerekeni yapicam hastaneye götürücem!

Alaz istemsizce kenara çekildi. Güven hızla aşağı indi ve kimseyi dinlemeden Neslihanı arabaya bindirdi. Ardından kendiside bindi.

N: Güven sakin ol iyiyim ben

Güven bi anda arabayı sağa çekti ve şaşkın bi şekilde Neslihana döndü.

G: N-ne?!

N: sonra anlatırım sahile gidelim mi?

G: Neslihan ne dediğinin farkında mısın?

Neslihan Güvenin elini tuttu.

N: Evet lütfen Güven bi kere dinle beni..

Güven Neslihanın eli kendi eline değince onu dinlemek zorunda kaldı hala onu nasıl manipüle edebileceğini biliyordu :)

Sahile geldiklerinde Neslihan arabadan indi ve Sahile yürüdü. Güvende arkasından koştu.

G: Neslihan ne yapmaya çalıştığını anlatıcak mısın?

N: Tamam tamam karakolda vuruldugumdan beri beni dışarı çıkarmıyorlar bende çok bunaldım bu yüzden numara yaptım

GÜVNES KISA HIKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin