Herkes Güvnesin çocuğunu kız yapmış bende erkek yapıcam biraz Güven kıskansın dimii!!
" Daha vuslatın başındayız sevgilim.."
________________________________________________
-2 Yıl Sonra-
Sabah ilk uyanan Güven olmuştu. Son 2 yıldır olduğu gibi yanına baktı ve yanında uyuyan kadının saçlarından öptü.
G: Neslihan Karıcım hadi uyan..
Neslihan ne kadar diretsede beşikte uyuyan oğulları buna izin vermedi.
Ar: Ayyee
Besiğinde ayağa kalkmış annesine seslenen çocuk ikisininde gülümsemesini sağladı. Neslihan hemen dogrulmus sırtını yatak başlığına yasladı.
G: Günaydın karıcım
N: Günaydın bebeğim
Neslihanin Güvenin yangından öpmesiyle Aras tekrar kendini hatırlatmak için hamle yaptı.
Ar: Ayye beyim (Anne benim)
G: Az izin ver be oğlum
Neslihan hemen eliyle adamın yangını okşadı.
N: Aşkım sen kıskandın mı bakim
G: Yo sen zaten benimsin güzelim
N: Çok seviyorum seni
Güven güldü ve kadının elini öptü
G: Bende seni bir tanem
Neslihan adamın dedigiyle güldü ve hemen ayaklanıp Arasın yanına gitti.
N: Benim prensim uyanmış mı bakim?
Ar: Ayyem
Zaten ayakta zor duran çocuk dengesini kaybedip poposunun üstüne düşmüştü. İkisininde gülmesine sebep olan bu olay Güven için hayatının en güzel portresi olmuştu.
Neslihan bir süre sonra gülmesini durdurup Arası kucağına aldı ve oğlunun göbeğini oksamaya başladı.
N: Hmm babası biz açıkmışız aşağı inelim mi artık?
G: Hemen Efendim
Güven yataktan çıktı ve Neslihanın Yanına gelip kapıyı açtı Ve çıkması için geri çekildi.
Ar: Baybaa
G: Söyle paşam
Ar: Uyakk (Uçak)
Neslihan ellerini açıp babasına uzanan çocuğun bu haline gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVNES KISA HIKAYELER
RomanceGüvnes kısa hikayeler yapıyorum onların hikayelerini göz önüne alarak 💗