Neslihan ve Serhan hastanenin önünde Yamanı bekliyorlardı daha doğrusu Neslihan bekliyor Serhan ise öylece duruyordu.
N: Yok açmıyor telefonu çıldıracağım!
S: Neslihan sakin olur musun? Genç bu gezer tozar rahat bırak çocuğu
N: Ya nasıl sakin olayım annesiyim ben o çocuğun
Serhan göz devirmiş kafasını başka yöne çevirmişti ki içeri Yaman ve uzun boylu hır adma girdi.
Y: Anne
Neslihan Yamanın sesini duymasiyla hemen kapıya doğru dönmüştü ki o adamı görmesiyle dona kaldı.
G: Neslihan..
Y: Siz tanışıyor musunuz?
Neslihan kendine gelmiş ama hala şokunu atlatamamiştı. Bi anda ağzından dökülen kelimeler hem kendi canını hemde Güvenin canını yakmıştı.
N: Evet ama önemsiz bi tanışma
Gözleri hafiften dolmuştu ikisininde. Serhan ikisinin böyle bakistigini görünce sinirlenmis hemen konuya atlamıştı.
S: Güven hocam hoş geldiniz acaba geliş sebebinizi öğrenebilir miyiz?
Y: Şey baba doktor umutu ameliyat edecek
S: Hm ne güzel
Ortamin gerildigini gören Şebnem Güveni kendi odasına götürdü. Neslihan ise Yamanı hemen kendi odasına götürmüştü.
N: Oğlum sne neyin peşindesin ha?
Y: Ben hiç biseyin peşinde değilim anne sadece kardeşimi iyileştirmeye çalışıyorum!
N: Bagirma bana! Hastanede doktor mu kalmadı?
Y: Ya ne senin bu adamla derdin ne? Naptı bu adam sana? Canını mı yaktı? Paranızı mi çaldı? Öldürmeye mi kalktı?
Neslihan hiç bişey demeden odadan çıktı ve Şebnemin odasına girdi.
N: Ne istiyorsun sen! Ha beni mahvettin yetmedi şimdi oğlumun peşine mi düştün?
Ş: Nesli sakin olur musun?
G: Ben hiç bisey istemiyorum Neslihan! Isimi yapıp gidicem!
Neslihan gözünü yaşlarını tutmamış ağlamaya başlamıştı.
N: Yalandı dimi? Onca sene yalandı dimi?
G: Neslihan sen gerçekten düşündün mü bunu?
N: Niye bıraktın o zaman bizi!
Neslihan dediği şeyi son anda farkına varmış kendini toparlayıp odadan çıkmıştı. Güven ise arkasından çıkmıştı.
G: Neslihan bekle! Nereye?
N: Sanane Güven rahat bırak beni!
Neslihan adımlarını hızlandırmış hastaneden çıkmış Hayri babanın mekanına gitmişti.
Neslihan neredeyse 3. Kadehini içtiğinde tamamen sarhoştu. Kadın kendi kendine mirildanmaya başladı.
N: Söyle beni böyle bırakıp gitme köhne
Bir evde baş ucumda resmin saat geliyo 4'eNeslihan kendi kendine mırildanirken ona eşlik eden sesle irkildi.
G: Dönme geri dönme ben aşka ettim tövbe, Kalbimi söktun yerinden sonra dedin ölme
N: Hayalin alıyo gölge acıyı hissetmiyor gövde bastığım yer cam kırıkları almam önlem...
Güven Neslihanın karşındaki sandalyeye oturunca istemsizce göz göze gelmişlerdir.
G: Baya bir yanar sönmez bu yangınımı görmesen başka yerde mutluyken mesele değil dönmen..
N: Nasıl bi yarasın kabuk tutsun ve kanasın bu ara gel gitteyim yaşamla ölüm arası yaramı sarasın o bakışların bana sır aydınlanır belki bi gün bu bahtımın karası..
Neslihan ne kadar gözlerini kaçırsada Güven kadının göz bebeğinin en derinine bakıyordu.
N: Neden geldin?..
G: Biz ne demek Neslihan?
Neslihan sonunda gözlerini adamla birleştirdi.
N: Cidden bunun için mi geldin?
G: Neslihan lütfen..
Neslihan şuan yapacaklarından pişman olacak olsa bile sarhoşluğun verdiği cesaret ile Güvene bir mektup uzattı.
Güven mektubu eline aldığında üzerinde "Sevgili sevgilim Güven'e" yazdığını gördü. Şaşırarak bakışlarını Neslihana çevirdi ama kadın ona bakmak yerine manzarayı izliyordu.
Güven Mektubu açtı ve içindeki eski kağıdı çıkararak okumaya başladı.
G: "Sevgili sevgilim..
Bu mektubu yazıyorum çünkü sen yanımda yoksun. Terk ettin beni. İçimden sana bağırmak kızmak geliyor ama yoksun. Onun yerine kendime kızıyorum neden sana hala sevgilim diyorum?.. Çok sevdim ben seni. Okyanusları aşacak başka bir adamla evlenecek kadar.. Şimdi soracaksın neden evlendin diye? Bizi korumak için.. Oğlumuzu korumak için.. Şuan 6 aylık.. Karnımda tekmeleniyor.. Sana benzeyecek biliyorum. Aldırmak istedim aslında ama.. Kıyamadım.. Senden bi parça kalsın istedim. Adını Ali koymak istiyorum.. Ali.. Biliyorum sana söylemem gerekirdi ama korktum Güven.. İstemezsin sandım.. Tam kendimi toparladım sen gittin. Niye gittin Güven? Hani çok aşıktın bana? Ya ben her sabah başka bi adamın koynunda uyanmak zorunda kaldım. Ama hep seni hayal ettim onunlayken. Keşke gitmeseydin.. Bu mektubu belki geri dönersin diye yazıyorum.. Dönersinde oğlumuzu birlikte büyütürüz diye yazıyorum. İnan dönsen affederim seni.. Hiç düşünmem.. Her şeye rağmen Seni seviyorum Sevgilim..Biricik sevgilin Nesli.."
Güven mektubu okumayı bitirdiğinde Göz yaşlarına boğuldu. Başını kadına çevirdi. Neslihanında adamdan bi farkı yoktu.
G: Neslihan...
Güven bir süre Neslihanın kendine gelmesini bekledi. Tabi kendisininde toparlanması gerekiyordu. Neslihan sonunda kendini toparlamış yine o keskin bakışlarını adamın yüzüne dikmisti.
N: Öğrendin mi ne olduğunu? Merakın geçtiyse gidebilirsin.
Kadının bu soğuk davranışları adamın canını yakıyordu. Ama biliyordu onunda cani yaniyordu. Sadece kendini korumaya çalışıyordu.
G: Neslihan..
N: Peki madem gitmiyorsun ben giderim o zaman.
Neslihan ayaklandığında Güvende kalktı. Kadın tam giderken bi anda kolları arasına aldı.
G: Özür dilerim.. Yaşadığın her şey için özür dilerim.. Ama bilmediğin şeyler var Neslihan.. İzin ver anlatayım..
N: Gerek yok.
Neslihan bir çırpıda adamın kollarından kurtulup meyhaneden çıktı. Güvende koşarak arkasından gitti. Yağmur yağıyordu.
G: Neslihan bekler misin?!
N: Ne istiyorsun daha anlattım işte her şeyi!
G: Oğlumu görmek istiyorum..
N: Senin benim Oğlum üzerinde hakkın yok! Terk etmeseydin o zaman! Sahip çıksaydın oğlun-
G: Baban beni komaya soktu!
__________________________2. Bölümü bekleyin bebisler!!
Sizce ne olamlı bundan sonra??
Yorumlarınıza ihtiyacım vaaaar ❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVNES KISA HIKAYELER
RomanceGüvnes kısa hikayeler yapıyorum onların hikayelerini göz önüne alarak 💗