Akıl hastası

233 15 5
                                    

(❗️BU HİKAYEDE GERÇEGE DAYALI HİC BIŔSEY YOKTUR❗️)

Neslihan Güvenin elindeki kameraya bakarak gülümsedi.

N: Ya askm her anımı çekiyorsun utanıyorum ama

Güven kamerayı ikisininde görünecegi bir yere sabitleyip Neslihana sarıldı.

G: O kadar güzelsin ki sevgilim her anını saklamak istiyorum

Neslihan başını Güvenin gogusune yasladı ve elini hafif çıkmış karnına götürdü.

N: Biz hala oğlumuza bir isim seçmedik ama sevgilim

Güven bir iki dakika düşündü ve Neslihanin saçlarını okşadı.

G: Yaman..

N: Ali..

Ikiside birbirine bakıp kahkaha attı ve Güven seppetteki kirazlardan birini neslihana yedirdi.

G: Yaman Ali olsun o zaman sevgilim

Neslihan ağzı doluyken konuştu.

N: Olsun sevgilim

Güven kadının bu haline gülümseyip yüzünü iki eli arasına aldı ve yanaklarından öptü.

G: Çok tatlısın bebeğim dayanamıyorum

Neslihan her utandiginda yaptığı gibi başını geriye attı ve gülümsedi.

N: Güven..

G: Efendim güzelim

N: Benim canım çok kek çekti sepette olması lazım

Neslihanin bu masum bakışları Güveni güldürmüstu. Genç adam sepete uzanıp içinde çikolatalı kek olan bi kap çıkardı.

G: Aç bakalım ağzını küçük hanım

N: Ben küçük değilim bi kere!

Neslihan sinirli sinirli Güvene bakarken genç adam genç kızın yanaklarını okşadı.

G: Çok seviyorum seni birtanem

N: Bende seni sevgilim bu hayatta sevebileceğim 2 erkek var sen ve oğlumuz belkide ilerleyen zamanlarda ogullarimız.

G: Hayali bile mükemmel

N: Ay askm çok tatlı dimi böyle minik minik ayyy!!

G: Senin gibi..

Neslihan gülümser ve Güvenin yanağından öper.

N: Oğlumuz çok şanslı senin gibi bir babası olduğu için..

Güven ise göğüsüne sokulan kadının saçlarını okşar.

G: Öyle mi Neslihan hocam?

N: Öyle

Güven kadına yaklaşır ve karnını okşar.

G: İyi ki varsın bebeğim.. Sen olmasan bu koca adam nerede olurdu kim bilir..

N: Güven deme öyle

G: Ne ama yalan mı? Sen benim bu hayattaki tek şansımsın, yaşama sebebimsin Neslihan

Neslihan Güvene daha sıkı sarılır.
______________________________

Neslihan kucağındaki oğlunun saçlarını okşarken bir yandanda babasının kucağında oturan kızına bakıyordu.

Ç: Bayba gaça baç!!

G: Emredersin prenses

Güven gaza basar. Yaman ise önden arkaya doğru uzanan Alazla oynuyordur.

A: Abiy!! Aç eyini!

Y: Hadi vur açtım

N: Annecim düşeceksiniz

Y-A: Bisi olmaz

Güven karısının bunaldığını anladığında bostaki elini Neslihanın elinin üstüne koydu.

G: Sakin ol sevgilim oynuyorlar

N: peki

Ikiside gülümser ve yola devam ederler.
____________________________

Doktor içeri girer ve yatakta bağlı olan kadının serumunu çıkartır.

N: Beni burda tutamicaksınız o beni bulucak!

Kadın aniden kahkahalar atmaya başladı Doktorlar ise bu duruma alıştıkları için yeniden sakinleştirici yaptılar.

Evet, aslında tüm bu hikaye oğlunu kaybettikten sonra akıl sağlığını yitiren bir kadının kafasında kurduğu şeylerin hikayesidir,

Neslihan Soysalan. Sokakta gördüğü her çocuğa oğlum diye sarilmasindan ötürü akıl sağlığını yitirmiştir.

Güven Aydın, onun eski sevgilisidir. Kendisini bu davranışlarından dolayı terk etmiş bir dahada dönmemistir.

Serhan Soysalan, Neslihan Soysalan'ın eşidir. Kendisi ne kadar bu durumdan tiksinsede para için katlanmaktadır.

Alaz Soysalan, annesini bu hale getiren, abisi olduğu iddia edilen çocuğu bulmak için ruhsatsız silah taşımaktan hapse girmiştir.

Çağla Soysalan, bir gece sokakta tek başına yürürken magandalar tarafından sözde "kaza kurşunu" ile yaşamına son verilmiştir.

Ece Soysalan, ailesinin bu durumuna dayanamayıp evde bulduğu bıçak ile kendini 4 yerinden bıçaklamış ve hayatına son vermiştir.

Eşref Ali Soysalan, kızini yılda bir ziyarete gelen. Para için yapmayacağı şey olmayan davanın kapanmasını isteyip bir gün yolda gasp edilerek yaşamına son verilen bir adamdır.

Ve Yaman Ali Soysalan, şuan nerede, öldü mü, yaşıyor mu bilinmiyor. Sadece kendisine ait olduğu düsünulen bir saç teli bulunmakta. Adına açılan kaçırılma davası tam 8 yıl önce kapatılmıştır. Üzerinde hiç durulmayan bu dava çoğu insanın hayatına mâl olmuştur.

Bu hikaye "Yabani" adlı bir dizi serisi olarak çıkarılmak istensede bunun insanların psikolojisini bozabileceği düşünülüp kadının kafasında kurduğu şeylerin dizi haline getirilmiştir.

_______________

Bisi dicem şimdi buna inanıp saçma sapan şeyler yapmayın bu benim tamamen kafamda uydurduğum bir hikaye.

GÜVNES KISA HIKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin