Nefesim

298 19 2
                                    

Neslihan ve Güven salonda oturmuş kavga ediyorlardı.

G: Ya çocukları eve hapsetmek ne ya! Bu yaptığını kim yapar biliyor musun? Baban!

Güvenin son dedikleri Neslihana çok ağır gelmişti. Bu hayatta en hassas noktalarından biriydi babası.

N: Git..

G: Kendinide çocuklarıda mahvettin!

N: Güven git..

Neslihaninda sesi yüksek çıkmıştı artık ikiside ayaklanmış bağıra bağıra kavga ediyorlardı.

G: Yıllardır buna katlandım artık katlanamam!

N: Katlandın? Güven sne ne dediğinin farkında mısın?

G: Gayet farkındayım bi karanlığa gömüldün herkese kapalısın!

Ikiside sesini iyice yükseltmisti. Bu sesten dolayı çocuklarda asagi inmişti.

N: Katlanmasaydın o zaman! Madem zor geliyordu niye geldin!?

G: Neslihan..

N: Hani sen katlandin ya bana! Ben senin o gereksiz gururun yüzünden bi şerefsize katlandım! Bir katile katlandım ben! Ama bundan hiç bi zaman şikayet etmedim! Çünkü ben seni sevdim Güven! Deli gibi sevdim seni.. Ama madem sana sevgi yaramıyor git!

Güven Neslihanı kocaman bedeniyle sarmalayıp kolları arasına almıştı. Neslihan ise ağlıyordu.

N: Bırak beni..

G: Bırakmıyorum sen ne dersen de ben artık seni bırakmam

N: Güven git..

G: Gidemem Neslihan benim senden başka gidecek yerim yok anla bunu.. Özür dilerim, dediğim her şey için özür dilerim

Güven kadına inat onu daha sıkı sarmalamıstı.

N: Yalnız kalmak istiyorum

G: Olmaz kalamazsın yalnız çünkü sen her nereye gidersen git ben hep arkandan geleceğim

Neslihan artık pes etmiş kendini Güvene teslim etmişti. Güven boşta olan elini kadının saçlarında gezdirdi.

G: Özür dilerim güzelim

Neslihan hiç bir şey dememiş sadece Güvene sımsıkı satılmıştı.

3 saat sonra gece 01:00

Güven pekte derin olmayan uykusundan telefonunun çalması ime açtı. Arayan Selçuk komiserdi.

G: Alo Selçuk komiserim

S: Güven bey..

G: Komiserim noluyor bu saatte birine bişey mi oldu?

Telaşlanmıstı Güven. Korkuyordu oğluna çocuklara neslihana zarar gelmiş olmasından korkuyordu.

S: Güven bey Neslihan hanımı kaybettik.. Başınız sağ olsun..

G: N-Ne?

Güven duyduğu şeyi algılamaya çalışıyordu. Ne demek başınız sağ olsun?

S: Serhan, Serhanla kavga ederken merdivenlerden düşmüş daha doğrusu itilmiş.. Kafa travması.. Üzgünüm..

Güven hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

G: S-Selçuk bey ne diyorsunuz siz?..

Sesi titriyordu adamın hala inanmak istemiyordu.

S: Ceset hala evde. Vedalaşmak isterseniz..

Güven hemen telefonu kapattı ve evden çıktı. 2 dakika içerisinde gelmişti eve. Her yerde polisler vardı. Güven hemen koşarak içeri girdi. Çocuklar bi tarafta ağlarken gözüne Neslihanın cansız bedeni çarptı. Yanına gitmek isteid ama polisler izin vermedi.

P: Beyefendi gecemezsiniz bu tarafa!

Güven o anın verdiği sinir ve üzüntüyle polisin yakasından tutup duvara yapıştı.

G: Bana bak! Bu kadın benim nefesim anlıyor musun! Ha anlıyor musun?!

Etraftaki diğer polislerin ayırmasını fırsat bilen adam Neslihanin olduğu tarafa geçti. Hemen dizlerinin üstüne çöküp Neslihanın cansız bedenini sarmaladı. Ağlıyordu Güven.

G: Neslihan gidemezsin.. Beni, çocukları, bizi böyle bırakıp gidemezsin.. yapamam ben sensiz.. Gitme nolur..

Güven bi eliyle Neslihanın kan olmuş saçlarını okşadı.

G: Hadi güzelim dön.. Mucize ol lütfen.. Ben yapamam.. Ölürüm ben Neslihan sensiz.. Hadi kalk bak çocuklar ağlıyor sen onların ağlamasını hiç istemezsin Hadi..

Güven bi süre daha devam etti ama Neslihan asla uyanmadı.
__________________________

Selamm!!

Biliyorum başı iyi sonu kötü bende niye böyle yaptım bilmiyorum ama şu kavgaya bir açıklık getirmek istedim.

Güven ne kadar kırılırsa kırılsın "Eşref Ali Soysalan'a benzedin!" Ya da "bunlara göz yumdum" diyemez. Neslihan daha yeni kızını kaybetmiş. O kadar acının üstüne çocuklarını korumaya çalışıyor. Kendini kimseye açmıyor. Çünkü açarsa çocuklarını koruyamayacıgini mahvolacagını biliyor. Güven ise sanki bunları bilmiyormuş gibi davranıp kadının acılarının üstüne gitmesi kabul edilir bir şey değil. Herkesin kusurları vardır. Önemli olan o kişiyi kusurları ile sevmektir. Zaten bi insan gerçekten seviyorsa kusur nedir bilmez.

Fikir yok canlarım bunuda Balım çok istediği için attım hiç içime sinmedi ❤️‍🩹

GÜVNES KISA HIKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin