Balum istediği için kız vers. Yapıyorumm umarım beğenirsiniz iyi okumalaaar
________________________________________
Güven ve Neslihan evleneli 3 ay olmuştu. Belki size az gelir ama onlar için bir ömüre bedeldi. O kadar mutlulardı ki hem çocuklar hem Neslihan ve Güven. Belkide Alaz ilk defa bir ailenin parcasi gibi hissediyordu. Çağla ilk defa gerçek baba nasıl olur onu öğreniyordu. Yaman ilk defa bu kadar mutlu hissediyordu. Ece ilk defa kendi için biseyler yapıldığını hissediyordu.
Neslihanın anlatımıyla:
Yine ilk ben uyandım. Çok uykucu bu adam ya! Ama Ben onu uyurken izlemeyi daha çok seviyorum. Dağınık saçları, hafif çıkan sakalları, kocaman govdesi.. Uyurken daha tatlı oluyor daha doğrusu Yabani olmuyor.
N: Güven.. Hayatım uyan hadi
Saat 8.30tu. Evet biraz erken ama ben ailemle kahvaltı etmek istiyorum. Gerçi herkes uyuyor. Acaba ben mi çok erken kalkıyorum?
N: Bebeğim uyan hadi
Çenesinin biraz üstünden yeni çıkan sakallarını okşadım. Bayılırdı böyle yapmama. Hemen gülümsedi. Tanrım çıldıracağım böyle daha yakışıklı gözüküyordu.
G: Hmm sevgilim daha erken uyuyalım
Gözleri kapalı beni yanına çekmeye çalışıyordu. Sapsalim benim ya. Ama bu sefer bu numaraları yemiyecegim.
N: Güveen! Hadi uyan yaa
G: Bebeğim daha çok erken
Sonunda gözlerini açmıştı. Uykuluyken sesi o kadar çekiciydi ki teslim olmamak elde değildi. Dudaklarına kısa ama derin bir öpücük bıraktım. Yine yüzüne o şapşal gülümsemesini takinmis dogrulmustu.
N: Acıktım ben
G: Oy kıyamam sana ben Eh iyi kalkayım madem
Nasıl bu kadar çekici olmayi beceriyordu bilmiyorum ama gerçekten çok yakışıklıydı. Güvende yataktan kalktıktan sonra üstümüzü değiştirip aşağı indik. Hayret çocuklar uyanikti ve hepsi tam takım masadalardı.
N: Aa çocuklar bu saatte? Siz? Uyanık olmak? Hayret
A: Sanada günaydın birtanem
Y: Ee anne şey..
G: Ney aslanım?
E: Çaktırmayın Rüya ve Asi ablanın yanına gidecekler
N: Ahah belli belli
G: Aferin valla kızlara dize getirmişler bu haytalari
Elini elimden çekip Eceyle Çağlanın arasına oturmuştu. Çok seviyordu kızları. Bende en başa oturdum
Ç: Valla öyle Güven abi bizim yapamadığımızı onlar bir çırpıda yaptı.
G: Ask öyledir çağlacim insana ben yapmam dediği şeyleride yaptırır.
Y: Vay benim şair babam be
A: Valla Doktor diye demiyorum cok iyi adamdır.
E: Baksana Güven abi ne kadar yalakalar
Hiç düşünmezdim böyle bir tablo göreceğimi ama işte kader. Çok güzel gözüküyorlardi. Hepsinin Güvene olan sevgisi beni o kadar mutlu ediyordu ki anlatamam.
N: Tamam civimayin hemen kahvaltımızı edin
Y: Emredersin Anne sultan
Herkes bi anda kahkahalara bogulmustu. Sapsalim benim aynı babası gibi hem kibar hem komikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVNES KISA HIKAYELER
RomanceGüvnes kısa hikayeler yapıyorum onların hikayelerini göz önüne alarak 💗