Oğlumuz-1

263 28 4
                                    

Neslihan odasında oturmuş dosyalarıyla ilgileniyordu ki içeri Serhan girdi.

S: Günaydın karıcım

Serhanin yüzünde hala aynı küstahlık vardı. Neslihan ise yorgundu.

N: Günaydın hayatım

Serhan Neslihana yaklaşıp sandalyesinin arkasına geçti ve ellerini kadının omzuna koydu.

S: Akşamki konferansa gidiyoruz dimi?

N: Hıhı

S: O zaman eve geçip hazırlanman gerek sevgilim

Kadin önünde açık olan bi kaç dosyayı kapayıp ayağa kalktı.

N: Tamam ben çıkıyorum

S: Akşam 8de bekliyorum sevgilim

Neslihan Güvenden ayrılalı 2 sene olmuştu. Bugün her zamankinden daha kotu hissediyordu. Hastaneden çıkıp eve gecti. Odasına çıktığında onu karşılayan ilk şey oyuncaklarla oynayan küçük Aliydı.

A: Ayyeee!!

Küçük çocuk annesini gördüğü zaman hemen elleri havalanmisti. Neslihan sanki bütün yorgunluğu bi anda gitmiş gibi yzuunde kocaman bi gülümsemeyle oğlunu kucağına aldı.

N: Bebeğimmm

Kadın oğlunun yanağına öpücükler kondurmaya başladığında küçük çocuk kıkırdadi.

A: Çevgiyim çeni çoyk öçyedim

N: Bende seni çok özledim sevgilimm

A: Akçam beyide götüy

N: Ama bebeğim

A: Yütfeeeeeeennn

Neslihan oğlunun o masum bakışlarına dayanamayıp kabul etti. Akşam olmustu ikiside hazır serhani bekliyorlardı ki Serhan içeri girdi.

S: Ben geldim!

A: Baybaa!!!

Serhan hemen Aliyi kucağına alıp başından öptü.

S: Aslan oğlum benim! Hazır mısınız?

N: Evet çıkalım

Neslihanın kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neslihanın kombini

Yaman Alinin kombini____________________________   Herkes gelmiş masalara oturmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaman Alinin kombini
____________________________
 
Herkes gelmiş masalara oturmuştu. Şebnem, Metin ve Serhan icki içerken Neslihan Kucağına oturtturdugu oğluyla oynuyordu.

Çocuk kahkahalari neredeyse bütün  masayı kaplamısti. Bir süre sonra Neslihan Yamani Serhana teslim edip Tuvalete gitti.

Kadın tuvaletten çıktığında karşısında gördüğü kişi ile çantasını yere düşürdü.

N: G-güven...

G: Neslihan...

Adam hiç düşünmeden sarıldı kadına. Kadın ise bir saniye bile düşünmeden ayrıldı adamdan.

G: Neslihan..

N: Git burdan

G: Beni dinler misin..

N: Git

G: Güzelim lütfe-

N: Ne güzelim ya ne güzelim! Neredesin sne Güven! Nerdeisn!? Günlerce ağladım ben! Yoktun! Şimdi niye geldin!

G: Neslihan baban-

N: Napti babam?! Tehdit mi etti?! Şantaj mi yaptı!?

G: Baban beni komaya soktu Neslihan!

Neslihan duyduğu şeyle bir adım geriledi. Nasıl yapmıştı bunu babası?

G: 2 yıldır seni arıyorum ben Neslihan.. Oğlumuzu arıyorum..

Neslihan üstüne atılan ikinci bir şoku Şebnemin gelmesiyle arka plana attı. Kadının kucağında Ali vardı hafif yanakları kızarmış gözleri dolmuştu çocuğun.

Ş: Neslihan Ali susmuy-

Şebnem Güveni görmesiyle neye uğradığını şaşırmıştı. O öylece Güvene bakarken Neslihan kendini toparlamış Aliyi kucağına aldı.

N: Shh geçti bebeğim geçti..

A: Ayye neydeçin çen

N: Burdayım bebeğim burdayım

Neslihan oğlunun başında öptü ve göz ucuyla Güvene baktı. Adam gözü dolu bi şekilde onları izliyordu.

A: Gittin çandım

N: shh hayır bebeğim bak burdayım gitmedim hiç bir yere

A: Baybam...

Bu söz o an Güvenin kalbinin yarısını yakmıştı.

A: Kızdıy baya

N: Ne?

A: Niye ayıyon deydi eykek adam ayamazmış

Neslihan sinirli sinirli iç çekti.

N: Baba şaka yapmış bebeğim bakma sne ona gel içeri geçelim biz

Yaman bir eliyle Güveni gösterdi adam ise hala onlara bakıyordu.

A: Bu aydam kim?

N: Arkadaşım bebeğim

Neslihan Güvene son kez bakıp içeri geçti.

GÜVNES KISA HIKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin