(Bu hikaye özgün fikir değildir. başka bir hikayeden alıntıyla yapılmıştır)
Neslihan kırmızı sırt ve göğüs dekolteli yırtmaçlı elbisesini giymiş aşağıda onu bekleyen oğlunun yanına indi.
Y: Bugün bir kaç kişiyi dövmezsem iyi
N: Yaman lütfen
Y: Sen ne dersen o annecim
Ikiisde birbirine gülümsedikten sonra konferansın olduğu yere gitmek için arabaya bindiler.
Y: Babamda geliyormuş konferansa
N: İyi gelsin
Y: Merak etmiyor musun onu?
N: Hayır
Yaman umutsuzca başını sallayıp arabayı çalıştırdı ve konferansın olduğu otele gittiler. Neslihan ve Yaman diğer arkadaşlarının olduğu yere oturdular ve tabiki Güvende o masadaydı.
G: Hos geldiniz oğlum
Y: Hoş bulduk baba
İkili selamlastiktan sonra yerlerine oturdular.
G: Hoş geldiniz Neslihan hocam
N: Hoş bulduk
Güven kadehinden bir yudum daha alırken konuştu. Neslihan konferansın yarısı boyunca arkadaslari ile konuşurken Güven onun aksine neslihani izliyordu.
G: Anlaşılan zor bi gece olucak
Kadını sürerken konuştu adam kendi kendine. Herkes bi yöne dalmışken bir ses yükseldi.
X: Sevgili hocalarım, konferansın havasını değiştirmek adına vals yapicaz lütfen yapmak isteyen çiftlerimizi sahneye alalım.
Bir kaç çift çıkmışken Güven yerinden kalktı ve Neslihana elini uzattı.
G: Ne dersiniz Neslihan hocam?
N: Siz vals yapmayı bilir misiniz ki?
G: Göstereyim o halde
Neslihan masadakilerin bakışlarına dayanamayıp kabuk etti ve beraber sahneye çıktılar. Güven nazikçe kadının belini kavradı ve küçük elini kendi kocaman eline kenetlendi.
N: Ðuşmeden yapabilecek misin?
G: O kadar mı eminsin yapamayacağımdan?
N: Evet
O sırada müzik başladı. Herkes yavaş yavaş takılıp sahneyi terk ederken Neslihan Güven tamamen birbirine kenetlenmiş uyum içinde devam ediyordu. İkisininde bu kadar profesyonel dans etmesi bütün salonun dikkatini çekmişti.
Kadını kendine çekerken konuştu adam.
G: Utandı gibi sanki?
Adamın gözlerinin içine bakarken devam etti kadın.
N: Senden mi? Sanmam
Kadının tek bacağını kaldırıp okşarken cevapladı adam.
G: Hala çok eşsizsin
İkisinin arasındaki bu eşsiz çekim bütün salonu büyulemis gözlerini ayiramamışlardı.
N: Böyle konuşma hakkını sana kim veriyor? Sen benim hiç birseyim değilsin.
Kadını tek kolunun üstüne yatırdı adam ve yüzüne yaklaştı.
G: Şimdilik
Bu yakınlaşma ikisinide etkilemiş olacak ki bir süre öyle kaldılar. Adam göz kırpıp Kadını tekrar kaldırdı ve alkışlar eşliğinde yerlerine geçtiler.
M: Oğlum o neydi lan kendime gelemiyorum
Ş: Çok güzeldiniz
Y: Harbi anne baba ben bile etkilendim
Neslihan ve Güven hiç birine cevap vermiyor sadece bakisiyorlardi.
N: Ben bi lavaboya gideyim sonra çıkalım oğlum
Y: Tamam annem
Neslihan ayaklandı ve kalabalığın arasından lavaboya doğru gitti. Güvende bunu fırsat bilip kimseye fark ettirmeden arkasından gitti.
Neslihan rujunu tazeliyip çıktığında karşısında güveni gördü.
G: İnatlaşmaya devam mı edeceksin?
N: Çekilir misin Güven
G: Çekilemem
N: Çeki-
Kadın daha lafını bitirmeden Kadını duvar ile Güven arasinda buldu. Nefesleri birbirlerine değiyordu.
G: İkimizde birbirimizi seviyoruz Neslihan aramızda engelde yok
(Ufak bi uyarı; ikiside boşandı evli değiller)
N: Ç-çekilir misin lütfen
G: Gerçekten çekilmemi mı istiyorsun?
Adamın dahada yakınlaşması Kadının kalp atışlarının hızlanmasına neden oluyordu.
N: E-evet
G: O yüzden mi bu kadar hızlı atıyor
Elini kadının kalbine götürdü adam. Neslihan daha fazla bahane üretememis adamın yakasından tutup dudağına yapışmıştı.
Adam sanki bunu beklercesine hemen kadının belini kavradi ve sertçe karşılık verdi.
Tutku ve özlem karışık şekilde öpüşuyorlardi. Güven daha yavaştı sanki karşındaki bir cam parçasıymış gibi davranıyordu. Neslihan ise tam tersine 20 yılın acısını çıkarmak istermiş gibi sert öpüsüyordu. Bir süre sonra ayrıldılar.
N: Yaman-
G: Ben yamanı hallederim
Adam kadının elini tuttu ve arabaya doğru götürdü. İkisinin evine gitmişlerdi.
G: Evine Hoş geldin sevgilim
N: Hoş buldum diyelim o zaman
Neslihan tekrar aynı hızla Adamın dudaklarına yapıştı. Bir eli Adamın ceketini çıkartırken bir elide ensesinde dolaşıyordu.
Güven ise çoktan kadının elbisesini çıkarmıştı bile yavaş yavaş belini okşadı ve Kadını kucağına alarak odalarına götürdü. İkilinin 20 yıl sonra geçirdikleri en güzel gece oldu.
_______________
Helloooo
Baktım kimse bisi yazmicak benimde aklıma dhaa önce okuduğum bir hikaye geldi konusu çok güzeldi ama istediğim gibi bitmemişti. Bende o hikayeyi biraz değiştirerek yazdım umarım begenmissinzidir çerezlik bisiler olsun dedim 😉😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVNES KISA HIKAYELER
RomanceGüvnes kısa hikayeler yapıyorum onların hikayelerini göz önüne alarak 💗