ÇAĞRININ ANLATIMIYLA::
O gece İnstagramda dolaşıyordum daha sonra bir bildirim aldım bildirimde yeni bir kişinin İnstagrama katıldığı yazıyordu. Arkadaştan pek anlamam. İngiltere'deki okulumdada pek arkadaşım yoktu. Umursamadım ve başka hesaplarda gezinirken nedense aklıma geldi. Hesabın ismini düşündüm ve aklıma geldi. GİZEMİNGİZEMİ. Evet aslında komik ama güzel bir isimdi. Sanırım ismi gizemdi. Hesabına girdiğimde hiç fotoğrafı yoktu. Yeni olduğu içindir diye düşündüm ve çıktım hesabından. Aradan 1-2 saat geçmişti. Ve bana bildirim geldi
"GİZEMİNGİZEMİ SİZİ TAKİP ETMEYE BAŞLADI"
Bildirimi görünce nedense içime bir mutluluk geldi. Ve birden takipten çıktı. Şaşırdığım için ona yazdım fakat beni sanırım yanlış anladı ve baya sinirlendi. Bende üstelemedim. Büyük ihtimalle bana yarın akşam yazacaktı.
{^.^}
Sabah okula gitmek için hazırlandım ve evden çıktım. Aklımda hala çağrı vardı. Çocuğu tersledim diye içim içimi yiyordu. Ders bedendi. Bende hocaya tuvalete diye izin aldım ve bir kabine girdim. Çağrının mesaj sayfasına girdim. Ve yazdım
"Merhaba Çağrı, daha doğrusu orada saat kaç bilmiyorum ama dün seni terslediğim için üzgünüm. Kusura bakma, öyle çok iletişim kuran bir insan değilim."
Ve gönderdim evet bunu yaptım. Ama napiyim çocuğa üzüldüm. Çocuk yani çağrı İngilterede oturuyordu. Oda bi o kadar zengin olmalıydı. Yaşı kaç bilmiyorum ama benim yaşlarımda duruyordu. Eğer samimiyetimiz artarsa ona sorardım. Tam tuvaletten çıkacakken Çağrıdan mesaj geldi.
"Sorun değil Gizem. Hem burada saat gecenin 5i uykumdan uyandım ama sorun değil senin için uyanırım."
Neydi şimdi bu? Ne bu samimiyeti?
Cevapsız bırakmamak için yazdım.
"Özür dilerim çağrı uyandırmak istemezdim. Ben okuldayım konuşmak istersen eğer eve geçince yazarım.
Cidden onunla arkadaş olmak istiyor muyum bilmiyorum ama onunla konuştuktan sonra ne biliyim bir mutlu hissetmiştim.
Ve çağrıdan mesaj geldi.
"Olurrr, seninle konuşmak için sabırsızca bekliyor olacağım. Arkadaş olalım mı Gizem?"
Cidden bu soru için 5 dakika bekledim ve cevap verdim!
"Olur çağrı, arkadaş olalım."
Mesajıma kalp koydu ve yazışmadan çıktı. Ona ilk iş sevgilisi varmı diye sormaktı. Sonuçta yakışıklı çocuk büyük ihtimalle sevgilisi vardır.
{^.^}
Eve geldiğimde üstümü değiştirdim ve yemek yedim. Otururken birden aklıma Çağrıya yazacağım geldi. Telefonumu çantamdan aldım ve açtım sosyal medyaya girdiğimde 10 TANE MESAJ VARDI!!
Ve hepsi TELEFONÇAĞRISI'ndandı!!
Hemen mesajlara girdim. Mesajları okuyorken ne kadar endişelendiğini anlamıştım. Mesajlar şöyleydi;
"Selam Gizem, şuan eve varmış olmalısın naber?"
"Gizem şarjın mı bitti neden bakmıyorsun?"
"İyi misin lütfen bana cevap ver?"
"Gizem endişelenmeye başladım!"
"Lütfen gör başına bişi mi geldi!"
"Gizem 1 saat oldu aktif değilsin!"
Ve 4 tane cevapsız arama vardı..
beni aramıştı ve fazlasıyla merak etmişti. Hemen cevap yazdım!
"Çağrı korkma sakin ol telefonum çantamdaydı ve açmamışım. Özür dilerim telaş etme!"
Anında mesajımı gördü ve mesaj yazmaya başladı!
"Seni çok merak ettim! Normalde hep aktif olurdun bakmayınca birşey oldu zannetim."
Çağrıyla sohbetimiz baya ileriydi. Yaklaşık 1 haftayı geçik konuşuyorduk. Hemde heran baya bir yakın arkadaşım olmuştu..
"Ya sakin ol Çağrı çok merak etme, sadece yazmayı unutmuşum o kadar! Sakinleş biraz"
"Tamam napiyim gizem merak ettim!"
"Tamam buradayım işte"
"Bana öyle bir şey yazdıki kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Gelen mesaj " ARİYİM Mİ?"
Yani büyük harf değildi ben abartmış olabilirim ama ne desem yok ya ben düşünürken birden aradı...!!
"TELEFONÇAĞRISI SİZİ SESLİ ARIYOR"
Anında salak gibi açma tuşuna bastım ve seslendi!
"Gizem.."
Sesi çok etkiliyiciydi. Resmen sesi çok güzeldi. Şimdi benimkini duyunca engellemezse iyi..
"Çağrı.."
Dedim kısık bir sesle. Aşırı heyecanlıydım. Sanki sevgilimle konuşuyorum gibi hissetmiştim.
"Gizem uzun zaman olmasada sonuçta konuştuk ve az çok birbirimizi tanıdık, ama sana bir soru sormam lazım ondan aradım!"
Aşırı stres yapmıştım. Ne sorucaktı acaba ??
"Şey tabi sor Çağrı"
"Sevgilin var mı? C-cidden yanlış anlama meraktan!"
Yessss beklediğim soru acaba var desem tepkisi nasıl olurdu.. şaka şaka öyle salaklık yapmadan cevap vermeyi bekledim..
"Gizem, orada mısın? Huhuu?"
Boğazımı temizleyip cevapladım..
"Şey burdayım, sevgilim yok benim çağrı , daha doğrusu hiç olmadı.."
"Yess beee!"
"Ne" dedim birden hafif gülmüştüm. Telaş yapmalı olmalıki birden cevap verdi.
"Yani sevinmedim üzüldüm yani üzülmedim of boşver ee kameranı açar mısın seni merak ettim!"
İşte o soru..
"Açamam çağrı"
"Neden?"
"Olmaz şuan pek iyi değilim."
"Ne-noldu neden hasta mısın?"
Hafif gülerek cevap verdim "ya yok kendim, yani ben pek hazırlıklı değilim. Sana şöyle diyim. Saçım dağınık bir şekilde toplu, üstümde kahverengi ayıcıklı bir pijama, ve dağılmış tipim. Beni görmek istemezsin!"
"O halinle bile güzelsindir hadi aç bekliyorum!"
Bana öyle bir gaz vermiştiki birden açtım kamerayı ve masama oturdum.
"Oha, ciddi misin?"
Dediğinde açtığıma pişman oldum ve;
"Of senin gazına geldim işte, kapatıyorum ben!"
"Hayır, hayır dur çok güzelsin, yani güzelsin kapama!"
"Ne?"
"Kapama işte kızım konuşalım"
"Tamam peki senin sevgilin var mı?"
"Aslında yok ama yakında olucak oda çok güzel bir kız !"
Dediğinde modum fena düşmüştü. Keşke bende var deseydim ya off!!"
Yüzümün düştüğünü görünce birden panikledi;
"Yok yok üzülme şaka yaptım sevgilim benimde hiç olmadı, yakında olucak derken seni kast ettim"
Dediğinde aptallık yapıp birden kapayı verdim konuşmayı çağrı birden mesaj attı.
"Noldu neden kapadın?"
"İnternet gitti, şey annemler erken geldilerde şuan konuşamam çıkıyorum görüşürüz çağrı!"
"Görüşürüz ama yazacağına söz ver bakiyim"
"Tamam çağrı hadi oyalama benii!"
Deyip sohbetten çıktım ve yalan söylediğimi belli etmeden telefonu bıraktım. Aşırı heyecan yapmıştım bir nevi bana hislerini söylemişti. Bende heyecandan annem geldi dedim. Çünkü düşünmeden yazarsam saçmalayabilirdim...
Biraz sonra wattpad uygulamasına girdim ve kitap okumaya başladım.
{^.^}
YOU ARE READING
Uzak kadar yakınımda {+15}
ChickLitUzak kadar yakınımdaydı. Ben Gizem. 19 yaşındayım. Bu benim ve Hayat acılarımın hikayesi. Eğer hayatıma ortak olmak istiyorsan ilk bölümden başlayabilirsin 🥹💖