~•~Jisung sabah yüzüne vuran güneş ışığıyla uyandı. Kafasını çevirdiğinde yanında uyuyan Mingi'yi görünce göz devirip kalktı. Babası şirketini büyütmek için zorla Mingi ile evlendirmişti onu. Hiç istemese bile.
Ayağa kalkıp lavaboya gidip işlerini halletti. Ardından mutfağa geçti. Enfes kokular geliyordu. Mutfak çalışanı harika yemek yapmış olmalılardı.
Orta yaşlı kadın Jisung'u görünce gülümsedi. "Günaydın Jisung." Jisung'un da yüzüne gülümseme yayılmıştı. "Günaydın Mina noona."
Kahvaltının hazır olunca Mingi de üzerinde takım elbiseyle gelmişti yanlarına. Jisung'un yanağını öpüp sandalye çekip oturdu. Telefonundan gelen bildirimle bakışlarını telefonuna çevirdi.
O sırada Jisung kahvaltı etmek ile meşguldü. Mingi aldığı haberle Jisung'a döndü. "Abim Amerika'dan geri dönüyormuş . Birkaç güne burada olur heralde." Jisung kafasını sallayarak onayladı. "Şu herkesin bahsettiği ama fotoğraflar dışında hiç görmediğim Lee Minho?"
"Aynen öyle. Ayrıca akşam yemeğine annemler gelecekmiş."
"Tamam." Jisung ne kadar çok göz devirmek istese de kendine engel oldu. Bayan Lee kesinlikle manyağın tekiydi. Sürekli Jisung'a karşı iğleyici konuşur ve hiç haz etmezdi. Jisung da onu hiç sevmezdi. Anlaşamazlardı bir türlü.
Onun aksine Bay Lee hiç öyle değildi Jisung'a karşı oldukça sevecen ve iyi davranıyordu.Kahvaltılarını ettikten sonra Mingi şirkete giderken Jisung da Seungmin'e gitmek için hazırlanmaya başladı.
Yaz olduğu için hava oldukça çok sıcaktı. Beyaz tişört ve siyah şort giydikten sonra köpeği Bbama'nın tasmasını takıp evden çıktı.Seungmin ve Chan 3 yıl önce evlenmişlerdi ve evleri çokta uzak olmadığı için yürüyerek gitmeyi tercih ediyordu.
Hızlı adımlarla ilerleyip varmıştı. Kapının zilini çalıp bekledi. Seungmin kapının zilini duymasıyla Chan'ın dudaklarından ayrılıp kucağından kalktı. "Birini mi bekliyordun?" Chan onu reddetti. "Hayır sen?"
"Bende beklemiyordum." Deyip kapıyı açtı. Gördüğü sarı saçlı arkadaşıyla gülümsedi. "Hoş geldin." Jisung Seungmin'in yanağını öpüp içeri geçti. "Hoş buldum Seung'um." Salonda koltukta oturan Chan artık işe giderken ikisi de koltuğa oturmuşlardı. Jisung Bbama'nın tasmasını çıkartıp serbest bıraktı.
"Hyunjin ve Felix'i de çağıralım, hep beraber takılalım."
"Olur." Jisung telefonunu çıkarıp gruba mesaj atıp çağırdı onları.
"Eee Mingi'yle nasıl gidiyor." Jisung düşünmeden cevap verdi. " Gitmiyor, sadece arkadaşım olarak görüyorum ki ben onu ama galiba o beni seviyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet And Sexy Minsung
RomanceJisung hiç olamaması gereken kişiye aşık olur. !Mpreg! Rahatsız olacaklar okumasın! Başlama tarihi:04.02.2024 Bitiş tarihi:?