1.0|I bet you feel it now, baby

212 24 27
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


                                 ~•~

Gece geç saat olmuş ve Jisung koltukta bacaklarını karnına doğru çekerek oturmuştu. Bir kaç saat önce yaşanan temas aklına geldikçe titrediğini hissediyordu. Ondan etkilendiğini söylemekten asla çekinmezdi. Ondan bariz bir şekilde hoşlanıyordu artık.

Onu düşününce hızlı atmaya başlayan kalbine elini koydu. "Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi emin değilim ama senden hoşlanıyorum Lee Minho." Kendi kendine fısıldadı. İçeride düşüncelerinden dolayı boğulduğunu düşünürken oturduğu yerden kalkıp verandaya çıktı. Koltuklardan birine oturup aydınlatmaların aydınlattığı etrafı izlemeye başladı.

Çok içmese de arada bir sigara içerdi. Bu yüzden cebinden çıkardığı paketten bir dal alıp yaktı. O sırada Minho balkonda sigara içiyordu. Jisung'un dışarıya çıktığını görünce yanına gitti. "Sigara içtiğini bilmiyordum." Düşüncelere dalmış olan Jisung gelen sesle yerinden sıçradı. "Hyung korkuttun beni."

Minho onun korkmuş yüz ifadesini görünce kıkırdadı ve onun yanında boş alana oturdu. Jisung hafif esen havadan dolayı üşümüştü, biten sigarasını küllüğe bıraktıktan sonra ayağa kalktı. "Ben uyuyacağım artık. İyi geceler hyung."

"Sana da iyi geceler."

Jisung odasına giderken, Minho da telefonun rehberine girerek Jack'i aradı. Uzun süre çalan telefon sonunda açılmıştı. "Şuan keyifli dakikalarımı böldüğün için çok önemli bir sebebi olmalı yoksa bu azgınlıkla gelir seni sikerim Minho." Minho duyduğu sözlerle kahkaha attı. "Kusura bakma Jack."

Jack banyoya kaçan kadına baktıktan sonra konuşmak için dudaklarını araladı. "Ne o beni mi özledin?"

"Hastaneye yakın bir apartmandan daire satın aldım. Planımı gerçekleştirip artık gitmek istiyorum buradan."

"Dostum içimden bir ses Jisung'a deli gibi aşık olacakmışsın ama iş işten geçmiş olacak gibi geliyor."

"Komikmiş bir daha olmasın."

Bir süre daha konuştuktan sonra aramayı sonlandırmışlardı. Minho içeriye geçip odasına girip saat geç olduğu için uyudu. Sabah erkenden nöbeti vardı.

***

Ertesi gün Jisung 12 saatlik nöbetinin sonuna gelmişti. Salgın olduğu için hastane çok doluydu. Bu yüzden oldukça çok yorulmuştu. Üzerindekileri değiştirmeden çıktı hastaneden.

Arabasına bindikten sonra az önce kafeteryadan aldığı soğuk suyu içti. Bu sıcakta iyi gelmişti. Arabayı çalıştırıp eve gitti. Eve geldiğinde ışıkların açık olmasıyla Mingi'nin evde olduğunu anladı. Çünkü Minho olamazdı. Nöbeti bitmemişti daha.

Kapıyı açıp içeri girdi. Mingi mutfaktan kafasını uzatıp kimin geldiğine baktığında Jisung'u görmesiyle yüzünde gülümseme oluşmuştu.

Sweet And Sexy MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin