~•~Jisung hastanenin kantinine inip yanında getirdiği yemeği açıp yemeye başladı. Uzun saatlerdir nöbetteydi ve başı ağrıyordu. 48 saatlik nöbeti vardı ve daha nöbetinin bitmesine 8 saat kalmıştı. Uzakta gördüğü Felix'i kendini fark etmesi için elini salladı.
Felix Jisung'u görünce yanına adımladı. O da yanında getirdiği tostu çıkardı. "Birazdan açlıktan öleceğim galiba." Jisung Felix'in dediğine kıkırdadı. Felix aklına gelen şeyle bakışlarını tostundan çekip Jisung'a baktı. "Biliyor musun hastaneye yeni doktor gelmiş."
Jisung şaşkınca reddetti. "Hayır duymadım öyle bir şey."
"Ben yeni gelen doktoru gördüm. Yok böyle yakışıklılık kızıl saçlı afetti resmen."
"Merak ettim şimdi. Acaba dediğin kadar yakışıklı mı?"
"Görürsün yakında."
Yemeklerini yedikten sonra kalkıp işlerine dağıldılar. Jisung acile gidip hastalarla ilgilenmeye başladı.
Ambulansların geldiğini görünce hemen oraya gitti. Sedyeyle hastaları taşıyorlardı. Jisung sedyede yatan hastanın yanına gitti. Acil tıp teknisyenlerden biri konuştu. "Zincirleme kaza olmuş, kazada kırılan cam hastanın batın bölgesine girmiş. Çok kanaması var."
"Hemen ameliyata alalım." Hasta ameliyata hazırlanırken Jisung ise ellerini steril edip, steril eldivenlerini giyip hemşirelerin yardımıyla önlüğünü giydi. Ameliyata hazır olunca ameliyathaneye girdi.
Uzun süren ameliyattan sonra oldukça yorulmuştu. Acilde ki hastaların azalmasıyla dinlenme odasına geçti. Gözlüğünü çıkarıp sehpaya bıraktı. Ardından boş bulduğu koltuğa uzandı.
Normalde boş koltuk bulmak zor olurdu. Uzun nöbetlere kalan yorulmuş uyumaya gelen doktorlar olurdu. Kapının açılmasıyla birisinin geldiğini anlamıştı. Dinlenmeye gelen bir doktor olduğunu düşündü ve tahmini de doğruydu.
Yeonjun yorgunluktan göz kapaklarını açamazken, yoğunluktan dolayı yiyemediği yemeğini çıkarıp yemeye başladı.
***
Jisung duyduğu seslerle uykusundan uyanmıştı. Birkaç tane doktor konuşuyordu. Yattığı yerden doğulup gözlerini ovuşturdu. Telefonundan saate baktığında nöbetinin bittiğini görünce eve gitmek için hazırlandı.
Konuşanlara kulak misafiri olmadan edemedi. "Yeni doktor acayip yakışıklıydı." Turuncu uzun saçlı doktorun konuşmasıyla yanında ki siyah saçlı hemşire de onu onayladı. "Cidden onu görünce bir an dilim tutuldu."
Jisung göz devirdi. Son olarak eşyalarını dolabından almış, tam arkasına döndüğünde biriyle çarpışmıştı. Alnını göğsüne çarptığı kişiye bakmak için kafasını kaldırdı.
Şaşkınlıkla karşısında ki kişiye baktı. "Ah selam Jisung." Jisung alnından elini çekip yutkundu. "Selam Minho hyung, doktor olduğunu bilmiyordum." Dedi.
Minho sırıttı. "Doktorum ve bu hastanede çalışmaya başladım. Sık sık görüşeceğiz demek ki."
"Evet, benim nöbetim bitti gitmem gerek görüşürüz hyung."
"Görüşürüz Jisung."
Ne yani, yeni gelen ve herkesin dilinde olan o doktor Minho muydu?
Minho'yu orda bırakarak otoparka gitti. Siyah renkli arabasını bulup bindi. Hemen eve gidip banyo etmek istiyordu. Çünkü üzerinde ki hastane kokusu onu rahatsız ediyordu.
Üç katlı villaya varınca arabasını mingi'nin arabasının yanına park edip arabadan indi. Kapının önüne gelince cebinden anahtarı alacakken kapı açılmıştı.
Mingi yüzündeki gülümsemeyle Jisung'a bakıyordu. "Hoş geldin hayatım." Deyip Jisung'a sarılmıştı. Jisung gevşekçe kollarını dolayıp geri çekildi. Yüzüne gülümseme yerleştirip odasına gitti. Mingi de onu takip ediyordu.
"Ha bu arada Minho hyung bir süre ev bulasıya kadar burada kalacak. Haberin olsun." Jisung omuz silkip çantasından kirli hastane kıyafetlerini kirli sepete attı.
"Niye annenlerle kalmıyor?"
Mingi gözünde gözlüğü düzeltip konuştu. "Annemi biliyorsun, kimse katlanamaz ona babam dışında. Otelde kalmasına gerek yok burası varken."
"Peki kalsın o zaman. Mina noonaya söyleyeyim misafir odasını hazırlasın."
Mingi gülümseyerek onayladı. "Tamam.""Ne zaman gelir ona göre söyleyeyim."
"Bugün akşam üstü nöbeti bitecek ve bittiği gibi gelir."
"Tamam bende banyo edip dinleneceğim şimdi."
Mingi çalışma masasının üstünden bilgisayarını alıp salona gitti. Jisung ise banyoya gidip küveti doldurdu. Dolan küvetle bedenini sıcak suyun içine bıraktı. Kasılan kasları rahatlamıştı. Güzelce banyo edip üzerini giydi.
Hava çok sıcak olduğu için su yeşili crop ve mavi şort giydi. Mina noonaya misafir odasını hazırlaması gerektiğini söyledikten sonra çalışma masasına geçip hasta dosyalarıyla ilgilendi. Zaman akıp giderken saate baktığında akşam üstü altıya geliyordu.
Yorulan gözlerini ovuşturdu. Oturduğu yerden kalktığında odadan çıktı. Kapının çalmasıyla adımlarını oraya yönlendirdi. Kapı deliğine baktığında Minho'nun olduğunu gördü. Kapıyı açtı. Minho elindeki eşyalarıyla içeri geçti. Mingi yanlarına gelip abisine sarıldı.
Mina noona gelip Minho'nun elindeki valizi ve çantayı alıp misafir odasına götürdü. Jisung mutfağa geçip hazırlanan yemeklere bakarken, Mingi işine geri dönmüştü. Minho ise banyo edip üzerini giymişti. Uzun nöbeti nedeniyle oldukça yorulmuştu.
Yemeklerin hazır olmasıyla yemek odasına geçip yemeğe başladılar. Mingi konuşmaya başladı. "Hyung gelmen iyi oldu. Sürekli iş gezilerine gittiğimden Jisung evde tek kalıyordu. Tek başına olduğunda endişeleniyordum. Artık yanlız olmayacak. "
Minho çatalını bırakıp kadehte ki şarabını yudumladı. "Ailelerin zoruyla evlendiğinizi sanıyordum, yanılıyor muyum?" Tek kaşını kaldırıp sordu.
Jisung sessiz kalıp onları dinlerken Mingi boğazını temizledi. "Evet ilk başta öyleydi. Her neyse yarın bir haftalık iş seyahatım var, iyi anlaşırsınız umarım."
_________________________________________
Yayından kaldırcam dedikten sonra yb atan ben
Sonunda yazabildim ya devamını getiremiyordum bir türlüBir önceki ficimde mimarlardı bir fikrim yoktu o meslek hakkında dedim bari bu sefer bildiğim yerden gelsin doktor yapayım bunları
Neyse umarım beğenmişsinizdir bölümü
Sonraki bölümler için acayip heyecanlıyım çok güzel olcak umuyorum ki
Aklımda çok güzel şeyler var 😋
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet And Sexy Minsung
RomanceJisung hiç olamaması gereken kişiye aşık olur. !Mpreg! Rahatsız olacaklar okumasın! Başlama tarihi:04.02.2024 Bitiş tarihi:?