~•~
Jisung izinli olduğu için evinde kalan kolileri dizmiş şimdi ise oturmuş kahvesini yudumluyordu. Kapının alacaklı gibi çalınmasıyla oturduğu yerden kalktı.
Kaşlarını çatmış bir şekilde ilerleyip kapıyı açtı. Gördüğü sarışın arkadaşıyla yüzünde gülümseme oluştu. "Gir içeri hadi." Diyerek içeri davet etti. "Olmaz işimiz var hazırlanıp gel çabuk. Arabanın yanında bekliyorum seni."
"Niye, ne işimiz var?" Felix hızlı hızlı açıkladı ona. "Spor salonuna gideceğiz." Jisung sırıttı. "Changbin hyung için mi?" Felix şaşkınca sordu. "Nerden bildin ya?" Jisung omuz silkti. "Çok belli ediyorsun ondan hoşlandığını."
"O kadar belli oluyor mu ya?" Felix elini ensesine atarak kaşıdı. Jisung iyi gözlemci birisi olduğu için fark etmişti. Hepsinin olduğu buluşmalar da hep Changbinle konuşurken kızarıp kekeliyordu. " Zaten sıkılıyorum, hazırlanıp geliyorum." Jisung üzerini değiştirip hızlıca arkadaşının yanına gitti. Arabaya binip spor salonuna gittiler.
***
Spor salonundan yaptıkları rezilliklerle geri dönmüşlerdi. "İnanamıyorum çok rezil olduk." Felix kendini yere atarak söyledi. "Bir daha dışarıya çıkmak istemiyorum." Jisung boş bakışlarıyla tavanı izlerken yanıtladı onu.
Felix arkasına dönük olan kişiyi Changbin zannetmiş ve onu dikizlemişti. Yanına doğru giderken hâlâ o sandığı için vücuduna övgü dolu sözcükler söylerken sinirlenen adam arkasına dönmüştü. Felix yüzünü gördüğü kişinin Changbin olmadığını görünce donup kalırken kendisinden kat ve kat daha iri vücudu olan adamdan dayak yemekten zar zor kurtulmuştu.
Tek bunla da yetinmeyip changbin'i bulduklarında Felix ona gösteriş yapacağım derken barfiks çekerken kolunu sakatlamıştı. "Sen bir şey yapmadın ki neden utandın bu kadar?" Jisung ona göz devirdi. "Ha sen yaptın ha ben yaptım ne fark eder. Her türlü utanç vericiydi."
Jisung konuşmasına devam ederek yerde tepinen felix'i ayağıyla dürttü. "Bugün burada kal, yarın hastaneye beraber gideriz." Felix onu onayladı. "Olur."
***
Minho molada Jack ile konuşuyordu. "Jisung'un arkadaşlarından biri peşime takıldı dedim ya bırakmıyor bir türlü sıktı artık." Jack güldü. "Kullanır atarım diyordun." Minho sırıttı. "Hiç tipi benlik değil." Jack alayla konuştu. "Ha diyorsun ki benim tipim Jisung."
"Onu nerden çıkardın?"
"Minho itiraz bile etmedin." Jisung tamda Minho'nun ideal tipiydi. İnce bel ve dolgun kalçalar, esmer teni ve zarif yüzüyle Minho'nun ağzını sulandırıyordu. Jisung'un tamda Minho'nun ideal tipi olduğunu ikiside biliyordu. Jack konuşmaya devam etti. "Sen flört ettiğin kişilerle seks yapmadan bırakmazdın? Hyunjin'i sikmeden nasıl bıraktın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet And Sexy Minsung
RomanceJisung hiç olamaması gereken kişiye aşık olur. !Mpreg! Rahatsız olacaklar okumasın! Başlama tarihi:04.02.2024 Bitiş tarihi:?