0.9|Face it, you want it, you crave it

212 26 46
                                    

                                                      ~•~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                     
                                ~•~

"Ne demek Minho beni öptü?"
Jisung heyecanla Hyunjin'in koluna girip onu çekiştirdi. Sahilde kuma oturup Hyunjin'e döndü.

"Hyunjin biliyorsun ben Mingi ile isteyerek evlenmedim. Evleneceğim günün sabahında ne kadar çok ağladığımı biliyorsun. Ben benimde onu sevdiğim bir aşk evliliği yapmak istiyorum."

"Jiji'm elbette mutlu olup sevilmek istediğini biliyorum ama bu Mingi'nin abisi olması ne kadar doğru?"

"Biliyorum, ama ona karşı bişey hissetmeme engel olamıyorum."

"Bugün nasıl öpüştünüz onu anlat bana."

Jisung derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı. "Minho'ya asistan doktor vermişler ve bu asistan doktor Minho'ya yapışmış bırakmıyor. Ne zaman görsem hep bir temas halindeler." Aklına gelenlerle daha çok sinirlendiğini hissediyordu.

"Sonra bunu Minho'ya söyledim o da beni öptü." Kısaca anlatmıştı. "Çok garip. Kardeşinin eşine tereddüt etmeden öpüp ihanet etmesi çok saçma. Bence bu işte bir iş var."

"Niye öyle dedin ki şimdi?" Jisung köpek yavrusu gibi bakışlarıyla baktı Hyunjin'e. "Minho'nun böyle davranması çok tutarsız. Ya çok şerefsiz ve umursamaz birisi ya da bir iş peşinde. İki seçenekte kötü. Minho'yu gözüm hiç tutmadı. Sen yinede bi' dikkat et."

"Ya da sadece ilgisini çektim ve kötü bir amacı yok olamaz mı?"

"O da olabilir. Umarım Jiji senin dediğin doğru çıkarda ben yanılırım. Ama yinede çok kendini kaptırma, senin üzülmene dayanamam. Bekle arabada soju vardı getireyim de içelim."

Jisung onu kafasını sallayarak onayladı. Hyunjin oturduğu yerden kalkıp bagajdan sojuyu çıkarıp Jisung'un yanına geri döndü. İlerleyen saatlere kadar içerlerken kafalarını dağıtmışlardı.

***

Sabah olduğunda Jisung hastanede nöbete iken Mingi de şirketteydi. Minho ise bugün nöbeti olmadığı için evdeydi.

Villanın kocaman bahçesine çıkıp havuzun az ilerisinde olan sallanan koltuğa oturdu. Telefonun çalmasıyla bakışlarını etraftaki çiçeklerden çekip telefonunu cebinden çıkarıp kimin aradığına baktı. Amerika'dan arkadaşı olan Jack'ti. Hemen aramayı yanıtladı.

"Selam dostum nasılsın?"

"İyiyim Jack sen?"

"İyiyim iyiyim de sen aklına koyduğun planı yapmaya koyuldun mu? Çok merak ettim."

"Yani başladım sayılır."

"Minho bunu yapmak istediğinden emin misin? "

"Hiç olmadığım kadar eminim. Mingi acı çekecekse yapmaya hazırım."

Sweet And Sexy MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin