Bu bölüm smut içerir!!!
Okumak istemeyenler ünlem işareti koyduğum yeri atlasın
Yb için 15 oy ve 30 yorum
~•~
!!! (M)
J
isung bedeninin alev alev yandığını hissediyordu. Minho'nun öpüşüne karşılık verirken delirecek gibiydi. Minho ellerini şortun içinden sokup, dolgun kalçayı sıktı. Jisung kollarını Minho'nun boynuna doladı.
Minho'ya sürtünmeye devam ederken altında büyüyen şişlikle inledi. Jisung nefes alamadığı hissederek geri çekildiğinde Minho onun boynuna dudaklarını bastırdı. Kokusunu uzun uzun içine çekti. Bunu neden yaptığını sonra düşünecekti.
Jisung'un esmer boynuna öpücüklerini sıralarken arada ısırıp morartıyordu. Jisung ona alan açmak için kafasını geriye doğru çekti. Diliyle boynundan başlayarak kulağının arkasına kadar ıslak bir yol çizdi.
Minho Jisung'un kalçasında gezinen elini deliğine bastırdığında Jisung çığlık attı. "Ahm Minho!" Minho kafasını Jisung'un boynundan kaldırıp dudaklarını öptü. "Söyle bebeğim."
"Seviş benimle." Ne dediğinin farkında bile değildi. Minho sırıttı. "Sabaha kadar sevişeceğim seninle." Ardından Jisung'un dudaklarına yapıştı. Minho dişlerini Jisung'un dudaklarına batırdığında ağzına kan tadı gelmişti.
Diliyle kanı yaladığında Jisung'un tepkisine baktığında bayık bakışlarla kendisine baktığını fark etti. Jisung Minho'nun tükürükleriyle ıslanmış çenesine öpücük kondurdu. Minho Jisung'u kucağına alıp onun odasına gitti.
Jisung'u yatağa bıraktığında Jisung Minho'nun şortunu ve iç çamaşırını çıkardı. Gördüğü oldukça büyük olan penisle yutkunup zarif parmaklarıyla kavradı. Sızdırmaya başlayan penisin ucunda dilini gezdirdiğinde Minho penisin de hissettiği dille derince inledi.
Jisung penisi adeta lolipop gibi emerken Minho kendinden geçmişti. Jisung ağzına alabildiği kadar aldığında boğazına çarpan penisle öğürme refleksine engel olmaya çalıştı. Minho penisini Jisung'un ağzında ileri geri hareket ettirirken Jisung gözünden düşen yaşlara engel olamadı.
Minho onun gözünden düşen yaşları baş parmağıyla sildi. Minho boşalmaya yaklaşınca Jisung'un ağzından çıktı. Jisung'u yatağa yatırıp üstüne çıktı. İki parmağını Jisung'a uzattı. Jisung parmakları yeterince ıslatınca Minho iki parmağını da Jisung'un dar deliğine yolladı. Jisung altında inleyip acıyla kıvranırken makas hareketiyle genişletti deliği.
Birazda olsa genişleyen delikten parmaklarını çıkardığında pensini deliğe sürttü. İkiside inlerken yavaşça girdi içine. Jisung güçlü bir çığlık atarken gözlerinde yaşlar dökülüyordu. "Siktir çok darsın, kasma kendini." Jisung hissettiği acıdan çarşafı sıkarken Minho onun elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet And Sexy Minsung
RomanceJisung hiç olamaması gereken kişiye aşık olur. !Mpreg! Rahatsız olacaklar okumasın! Başlama tarihi:04.02.2024 Bitiş tarihi:?