Alfa ile tanışma

780 16 4
                                    

Zaman akıp giderken bahar esintileri ile ..

Herşey yolundaydı. Taki vampirlerle kurt adamların gerçek olduğunu öğrenene kadar.

Bir akşam okuldan çıkmış eve giderken tüylerim ürperdi sanki yakınımda biri vardı sağıma soluma baktım bir gölgenin yanımdan geçtiğini gördüm hızlı adımlarla eve doğru ilerlemeye başladım.
Korkmuştum.
Eve vardığımda salonda annemle babamı tv izlerken buldum. Bana bakıp endişeye kapıldılar.

Annem kapıya doğru yanıma geldi ; "Luna iyi misin birşey mi? oldu dedi . Bende "hayır anne birşey olmadı " diyerek cevap verdim babam koltukta oturuken bize bakıyordu ve bana bakıp "aç mısın canım sen geç kalınca biz yedik sen üstünü değiştir bizde o sırada sana bi sandviç yapalım." Dedi bende babama küçük bir gülümsemeyle "senin o şahane sandiçlerin asla hayır diyemem babacım " diyerek cevap verdim.
Odama çıktım üstümü değiştirip duşa girecektim ki telefondan mesaj sesi geldi. Mesaj atan en yakın arkadaşım jackie

-hey nasılsın evdemisin? Diye mesaj atmıştı.
-evet şimdi geldim duşa giricektim" diye yazdım
Oda bana yarın bir parti olduğunu ve ikimizde birlikte gidelim diye sordu bilemiyordum çalışmam da gerekiyordu ama şuan bunu düşünücek halim yoktu bilmiyorum ders çalışmam lazım diyerek mesaj attıktan sonra hızlıca duşa girip çıktım aynanın karşısında saçlarımı tararken aklımda eve dönerken dördüğüm gölgeyi düşünüyordum çok yakındı kuş falan değildi çok güzel bir kokusu vardı. Ben böyle düşüncelere dalmışken kapı çaldı. Babam elinde sandivç ve meyve suyuyla karşımda duruyordu.
Masaya bırakıp " bu sandviç yeni bak bakalım beğenecek misin " tek kaşını kaldırıp merak dolu gözlerle bana baktı. Bir ısırık aldıktan sonra babama dönüp " Sen efsanesin muhteşem olmuş" diyip yanığına bir öpücük kondurdum. Babamda anlımdan öpüp "ozaman afiyet olsun çok geç kalmadan uyu dinlen" diyerek kapıya yöneldi.

Sandivçi yiyip ders notlarına biraz baktıktan sonra yatağa uzandım ve telefona bakarken uyuya kalmışım...

Sabah alarm sesine kalktıktan sonra hazırlandım ve aşağıya indiğimde annemle babam kahvesini almış
Oturuyorlardı
-"Günaydın honest ailesi" diyerek mutfağa yöneldim ve bir elma alıp yanlarına gittim
-"Günaydın kızım" diyip gülümsedi
-" Günaydın Tatlım " diyerek cevap verdi.
İkisinise öpüp evden çıkmaya hazırlandığımda .
Babam -" araban bugün servisten gelecek bebeğim" dedi sevinerek yüzüne baktım ve hoşçakalın diyerek evden çıktım.

Kulaklığımı takıp yolda ilerledim bugün otobüse binmeyecektim erken çıktığım için yürüyecektim. Çam ağaçlarının kokusu içime dolarken müzik eşliğinde hayallere çoktan dalmıştım.
Okulun önüne geldiğimde jackie beni okul bahçesinde karşıladı.
-"hey güzellik günaydın" diyerek atıldı önüme
-"günaydın çılgın diyerek"cevap verdim .
Dün akşam ki bahsettiği parti hakkında bilgi veriyordu açıksası bilgiden ziyade ikna etmeye çalışıyordu.
Sınıfın kapısına geldiğimizde artık yorulmuştu anlatmaktan
-"hadi ama çok zorladın beni gel işte eğleniriz" dedi.
Aslında haklıydı uzun zamandır dışarı çıkmıyordum eğlenceli olabilirdi.
-"tamam ama fazla kalmayacağım ". Dedim jackie gülerek ; " sen gelde orasını artık göreceğiz" diyerek göz kırptı. Sınıfta yerimizi aldık oturduk ve profösör de geldi hemen arkamızdan. Derin bir nefes alıp profösörü dinlemeye başlacaktım ki; bir koku burnuma geldi bu kokuyu biliyordum odunumsu parfümü tanıdıktı dün gece bu kokuyu almıştım yakınımda birden irkildim; ve çevreme bakındım kimden geliyordu acaba diyerek düşünüyordum başımı sol arka tarafa çevirdiğimde kokuyu daha net aldım. Bu adamı ilk defa görmüştüm Uzun boylu, esmer, koyu kahve gözleriyle büyüleciydi. İsmi neydi nerden geldi gibi sorular içimi kemirirken profösörün bakışının üzerimde olduğunu sezdim. Boğazımı temizleyerek profösöre döndüm. Ve profösör pis bir gülüşle bana bakıp -" röntgen işleminiz bittiyse dikkatinizi buraya verirmisiniz " dedi . Çok utanmıştım yanaklarım al al olmuştu. Arkama tekrar hızlı bir bakış attım esmer yakışıklımızda bu durumdan pek bir hoşut görünüyordu. Profösör dersine devam etti.

WİLSON KURTLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin