Nickholas
Luna titriyordu. Ben demiştim demek şimdi çözüm olmayacaktı ama napabilirim diyorum siktiğimin adamı ile yan yana tek olma dikkat et ama anlayana illa o inatlığı yapacak.
Elena yanıklara bakmak için geldi merhemler sürdü bugün iksir yada büyü yapamayacağını söyledi işe yaramazmış luna avılı gözlerle elena ve bana baktı ne diyim ah luna.
"Saol elena ne zaman düzeltebiliriz peki " elena yanıklara baktı
"İki gün en az kendine gelsin yanık ama büyü ile yapıldığı için daha kötü olmasın diye yapmıyorum ben yine de kütüphaneye inip araştırıyım birşey bulursam deneriz iki gün beklemeyiz" dedi kafamı salladım elena kütüphaneye doğru indi.Lunanın yanına oturdum. "Geçicek güzelim sabret bu merhemler acını dindiricek" dedim.
Luna yanağıma bir öpücük kondurdu "teşekkür ederim bebeğim yanımda olduğun için " dedi.
"Saçmalama tabikide yanında olucam sana ders olsun bir dahakine sözümü dinle lütfen " dedim ve saçlarından öptüm
Luna ile salonda otururken luke ve simon yanımıza geldi "nasılsınız " dedi simon
"İyiyiz dostum iki güne büyü ile düzelticez geri tepme olmasın diye " dedim luke acılı gözlerle lunaya bakıyordu
"Dostum bi baksana toplantı odasına geçelim" dedi.
Tamam dedim ve toplantı odasına doğru geçtik.
"Noldu dostum salonda neden söylemedin " dedim simona
"Dostum luna şuan iyi değil hem psikolojik hemde bedenen o yüzden " dedi
"Haklısın peki konu ne " dedim
"Nick yanan bir beden yok evet yandığını gördük ama bir ceset yok " dedi ağzım açık kalmıştı.
"Nasıl yok yandığını gördük beden oradaydı" dedim
Anlamıyordum nasıl bir güç o bedeni ortadan yok eder
Odada uzunca bir sessizlik oldu simon omzuma dokundu irkildim.
"Kalk dostum dinlen sende otopsideki çocuklar bakıyor inceliyor illaki bir sonuç çıkacak sen rahat ol"
Dedi durdu ve gözlerime odaklandı "ama geliyor arkasından dimi" dedim
" dostum luna nolduğunu anlatmalı bir an önce karşımızda nasıl bir tehlike var ona göre hazırlanız" dedi haklıydı bu iş vampirlerin işine benzemediği kesindi "tamam dostum bugün hepimiz dinlenelim ondan sonra konuşuruz" dedim.Gece çok yorucu olduğundan kimseden çıt çıkmadı. Herkes yataklarına geçti luna salonda biraz oturduktan sonra odasına geçti sabah konuşmak istediğini söyledi bizde üstüne gitmedik.
elena odasına giderken elena dengesi kaybetti simon ve ben hızla yanına gittik
"Çok yoruldun elena iyi misin su istermisin diye " diye sordu simon elena kafasını salladı .
Hepimiz yorucu bir gün geçirmiştik elena hepimizden yorgundu sürekli halde büyülerle iksirlerle uğraşmak onu zayıflatmıştı simon suyu getirdi içtiğinde kucağına aldı ve odalarına çıktılar.Kocaman salonda tek kalmıştım lunanın yanına gidemezdim onu o halde görmek nabzımı daha da yükseltiyordu o piç kurusu avcı kardeşi yavaş yavaş acı çekerek parçalamak istiyordum.
Hava almak için verandaya çıktım luke da oradaydı.
Bir bardak viski uzattı ve "sen nasıl bir adamsın lunayı o salakla nasıl yanlız bıraktın nasıl izin verdin " dedi.
"Sende oradaydın engel olabildin mi?luke lunayı tanımıyormuş gibi konuşma bana inat etti çok şükür birşey olmadı yani daha kötüsü olmadı" dedim luke öfkeliydi ama bu öfke hepimizde olsa sürü tehlikede olurdu sürü üyelerini düşünmeliydik her kararı her koşulu 10 kez düşünmeliydik.
"Daha kötüsü yaklaşıyor zaten " dedi sandalyede kafasını yukarı dikti evet daha zor günlerimiz geliyor ama lunaya birşey olmayacaktı."Doğru dostum 2 kat daha dikkatli olmalıyız lunayı korumalıyız ama sürüyüde tehlikeye atacak hareketler istemiyorum."
"Önceliğim luna dostum sürüyü sen düşün alfa sensin
" dedi tepkiyle bulaşmak istemiyordum ne demek önceliği luna şu olaylar geçtiğinde luke ile açık açık konuşmam gerekiyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİLSON KURTLARI
WerewolfBu kitap bir kızın ilk aşkı ve kurtlarla ilk tanışması üzerine bakalım ilk hangisi galip gelicek bu aşka ... Ozaman haydi okumaya güzel okuyucular