Byla jsem v rozpadlém domě. Nejspíš v obývacím pokoji protože tady byl v pravo v rohu černý, roztrhaný a zaprášený gauč. Před gaučem byl malý stolek na kterém byli nějaké rozmazané spisy. Snažila jsem se to přečíst ale přečetla jsem jenom Emy.. je ..gim a j..í ...era ...e ta..y! Pak jsem nic nerozluštila. Bylo to divné jakoby tu někdo byl a pozoroval mě. Rozhlédla jsem se ale nikoho jsem neviděla.
Šla jsem do kuchyně u prostřed tu byl dlouhý, jídelní stůl.V pravo bylo pár skříněk a sporák a vlevo schody. V kuchyni nic zajímavého nebylo tak jsem šla po schodech nahoru. Šla jsem chodbou bylo tu asi 4 dveře. Šla jsem do prvních dveřích tak jsem se ocitla v koupelně. Podívala jsem se do starého, špinavého zrcadla. Bylo tak moc špinavé že jsem nic neviděla. Koupelnu jsem radši nechala koupelnou a šla do druhých dveřích. Byla tu skříň, postel, stůl a komoda. Postel byla překvapivě čistá a ustlaná. Přišla jsem ke skříni s otevřela jsem ji. Co jsem čekala bylo tam prázdno pak jsem prohledala komodu tam bylo taky prázdno a na stole ležel pergamen a na něm byl nakreslený malý, bílí, jako sníh, dráček který se právě vyklubal.
Vyšla jsem ze dveří a chtěla jsem jít do 3 dveří ale najednou se vše rozplynulo.
,,Anno, vstávej je sedm" budila mě Hermiona
,, Jo už vstávám" zamumlala jsem, otevřela oči a posadila jsem se ,,Dobré ráno" řekla jsem
***
Šli jsme já,Hermiona, Harry a Ron dolů k Hagridově chaloupce na hodinu péče o kouzelné tvory.
,,Co si myslíte že budeme dělat?" Zeptal se Harry
,,Nevím" odpověděl Ron
,,Nic mě nenapadá ale doufám že to bude něco co mě bude bavit" řekla jsem
Ostatní jenom přikývli. Už jsme byli u hájenky a tam už čekal Hagrid
,,Pojďte všichni za mnou" řekl Hagrid
Následovali jsme ho až do lesa pak jsme se zastavili. Hagrid předtím než nějakam odešel tak řekl že si máme otevřít učebnici. Někdo s tím chvíli zápasil ale všem se to nakonec povedlo. Slyšeli jsme ještě nějaké stěžování od Draca Malfoye ale to už přišel Hagrid.
,,Tadaaaa" řekl. Všichni kromě mě a Malfoye, který to dobře schovává za svou ledovou masku, se na něho zděšeně dívali. ,,Není nádherný? Seznamte se s Klofanem" a hodil mu mrtvou fretku
,,Co to je?" Zeptal se trochu zděšeně Ron
,,Toto je hipogrif Rone." Pak nám o nich říkal jak strašně hrdí a vznešení tvorové to jsou.
,,Tak kdo si ho chce pohladit?" Jak tohle řekl tak moje ruka se okamžitě zvedla nahoru ale jinak všichni kromě mě a Harryho udělali několik kroků dozadu.
,,Tak pojď Harry" řekl Hagrid. Harry se jen trochu zmateně na nás podíval. Já jsem se na něho jenom povzbudivě usmála. Harry šel pomalu ke Klofanovi ,Hagrid mu řekl ať se ukloní, Harry se uklonil a chvilku čekal jestli se Klofan ukloní. Chvíli čekal ale potom se uklonil.
,,Pojď Harry můžeš si ho pohladit" řekl Hagrid. Harry šel pomalu ke Klofanu s napřaženou rukou. Klofan se k němu přiblížil a dal mu zobák na ruku. Harry se zasmál a začal ho hladit.
,,Výborně Harry, myslím že si už můžeš už projet" Harry se na něj vyděšeně podíval ale to už ho Hagrid vzal a posadil na hřbet hipogrifa. ,,táák přesně mezi křídla. Vopatrně abys mu nevotrhal peří to by ti moc nepoděkoval" řekl a uchechtl se. Plácl hipogrifa přes zadek a Klofan vyběhl a vzlétl.
ČTEŠ
Dračí srdce | HP - POZASTAVENO
FanfictionJmenuju se Annastasia Petrova, Annastasia Charllote Petrova. Jsem naučena chovat se slušně a podle etiky, i když to někdy nedodržuju. Jsme jeden z nejsilnějších čistokrevných kouzelnických rodů. Jsem ta malá holka, která vypadá neškodně ale dokáže p...