5. Část

33 2 0
                                    

Dneska mám jed do Bradavic. Probudila jsem se a jako každé ráno jsem se podívala na hodiny. Bylo něco málo po osmé hodině ranní. Šla jsem dolů se najíst. Mamka už tam byla a snídala. Skřítci připravili lívance. Jedno z mých nejoblíbenějších jídel.

,,Dobré ráno" pozdravila jsem

,,Dobré"

,,Otec ještě není doma" Zeptala jsem se

,,Ne má toho v práci hodně šak víš"

U nás doma se mluvil většinou rusky protože matka umí anglicky okrajově, ale dnešek je výjimkou takže jsem si nemohla upustit poznámku ,,Už umíš anglicky?" A uchechtla jsem se. Mamka na mě hodila ten výraz Ještě jedno slovo a nepřej si mě. Já jsem zvedla ruce do obraného gesta a sedla si naproti.

,,Tak těšíš se?" Zeptala se mě

,,Strašně. Nemůžu se dočkat"

,,Tak to je dobře hlavně nezapomeň meditovat a cvičit. Taky mi nezapomeň posílat dopisy ohledně tvé moci a Siriuse Blacka"

,,Neboj" ujistila jsem jí

Dojedla jsem a šla se převléct. Moc jsem to neřešila protože se stejně potom převleču do hábitu. Vzala jsem si na sebe volné, černé rifle, červené tričko a koženou bundu. Pak jsem si vzala zlaté náušnice s červeným kamínkem, a náhrdelník co mi včera dala matka. Byl taky zlatý ale s černo černým kamínkem. Podívala jsem se do zrcadla ale furt tomu něco chybělo. Přemýšlela jsem co ale pak mě to napadlo. Oči. Moje barva očí je bouřkově šedá ale teď se mi to nehodilo. Změnila jsem je na zelené smaragdy podobným Harrymu ale já jsem je měla tmavší. Bylo to dobré ale ještě něco chybělo. Vlasy. Jo vlasy jsem si změnila na rudou. Podobné Ronovi ale já jsem je měla spíš jako krev zatím co on jako mrkev. Podívala jsem se do zrcadla a usmála se. Ta rudá mi sluší. Pomyslela jsem si

Šla jsem si ještě dobalit pár věcí. Jak jsem dobalila tak bylo třičtvrtě na jedenáct tak jsem šla dolů.

Mamka se na mě usmála ale v jednom momentu jsem viděla že má na krajíčku ,,Můžeme?" Zeptala se mě. Chytla jsem se jí a my se přemístily.

,,Mami co se děje?" Zeptala jsem se pro změnu já

,,Coby?"

,,Vidím že se ti chce brečet"

,,Ne jenom jak sis změnila barvu vlasů a očí tak si mi připomněla Lily Evansovou vlastně Potterovou" řekla mi a já jsem jí jenom obejmula. Pak mi to došlo.

,,Jakože mamku Harryho Pottera?  Vykulila jsem oči. Přikývla. Tak jsem jí znova objala a rozloučily jsme se. Šla jsem hledat volný kupé. Našla jsem jedno tak jsem si tam sedla a vytáhla rodinný deník. Začetla jsem se ale pak někdo zaklepal na dveře. Zvedla jsem hlavu od knihy aby jsem se podívala kdo klepe. Byl to ten kluk s blonďatými vlasy.

,,Můžu si přisednout?" Zeptal se mě ja jenom přikývla a znova se dala do čtení ,,Co zas čteš?"

,,Rodinný deník"

,,Co se v něm píše?"

Podívala jsem se na něho a s přísným tónem jsem mu řekla ,,Je to rodinný deník takže jestli nejsi můj nějak utajovaný bratr tak ti to neřeknu"

,,Tak promiň že jsem se zeptal"

Potom celou cestu bylo ticho. Ja jsem si četla a dozvěděla jsem se zajímavé a docela i důležité věci například že existuje skupina kouzelníků kteří nás zabíjí. Taky mi mamka řekla že jsme poslední dvě našeho druhu. Zatímco já si četla tak Jacob se díval z okna a někdy jsem si všimla že se podívá i na mě.

Dračí srdce | HP - POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat