8.Část

33 1 0
                                    

,,Cože!? Jak jako že není Buclatá Dáma v obrazu?" Na odpověď jsem nečekala a prodrala se dopředu. Obraz Buclaté Dámy měl tři škrábance a Buclatá Dáma nikde. Studenti se začali rozestupovat a slyšela jsem hlas Percyho Weasleyo ,,Pozor ředitel jde!".

Chvíli se Brumbál na obraz díval ,,Pane Filchi řekněte duchům ať prohledají hrad s najdou Buclatou Dámu."

,,Já si myslím že to nebude potřeba. Buclatá Dáma je tam" Řekl Filch a ukázal na obraz který byl za námi. Všichni tam hned šli.

,,Buclatá Dámo kdo vám to udělal?" Zeptal se ředitel

,,Oči má jako ďábel. Je to on pane řediteli. Ten o kterém se mluví. Je tady na hradě. SIRIUS BLACK!" Zakřičela a schovala se

,,Prohledejte hrad" řekl Brumbál Filchovi ,,Studenti běžte do Velké síně!"

***

Všichni spali, nebo já jsem si to myslela, ale já jsem byla vzhůru a předstírala jsem že spím. Ležela jsem vedle Hermiony a nějaké holky. Zrovna procházel Brumbál.

,,Prohledal jsem Astronomickou věž i Sovinec, pane. Nic tam ale není"

,,A děkuju"

,,Ve třetím patře taky nikdo není"

,,Výborně"

,,A já jsem prohledal sklepení, ani stopa po Blackovi."

,,Ani jsem nečekal že by se tu zdržel"

,,Pozoruhodný výkon co říkáte? Sám a nepozorován proniknou do Bradavického hradu." Zmínil profesor Snape

,,Opravdu pozoruhodné"

,,Máte nějakou teorii jak to dokázal?"  

,,Spoustu. Jednu nepravděpodobnější než tu druhou"

,,Možná si vzpomenete že na počátku roku jsem měl jisté obavy o jmenování profesoru..."

,,Žádní z profesor na hradě by Siriusovi Blackovi nepomohli se dostat dovnitř!" odmlčel se ,,Jsem přesvědčen že na hradě je bezpečno a jsem víc než ochoten poslat studenty zpět do kolejí!"

,,A co Potter a Petrova? Neměli bychom je varovat?"

,,Možná ale teď je nechte spát. Ve snu se ocitáme ve snu který je jen náš. Ať plavou nehlubším oceanu a nebo ať se vznášejí v oblacích" Řekl svůj monolog Brumbál. Já jsem chvíli po tom usnula

Byla jsem na tribuně a fandila jsem Nebelvíru ve famfpálu. Bylo to vyrovnané. Harry si všiml zlatonky a vystřelil za ní jako blesk. Ztratil se z dohledu. Dívali jsme se na zápas ale najednou jsme viděli jak někdo padá z oblohy dolů. Červená šmouha. To je Harry! Všichni se tam otočili a profesoři se tam už hrnuli. V tu chvíli jsem se vzbudila

***

Byli jsme na hodině obrany proti černé magii. Docela mě ten předmět baví. Už zazvonilo a dovnitř se vřítil Snape a zatáhl všechny okna.

,,Najděte si stranu třista devadesát čtyři" řekl přísným tónem

,,Promiňte, pane ale kde je profesor Lupin?"

Nadechl se ,,Do toho vám nic není že ano Pottere? Spokojte se s vysvětlením že profesor Lupin se dnes necítí dobře. Nalistujte si stranu třista devadesát čtyři"

,,Vlkodlaci?!" Zeptal se vyděšeně Ron

,,Ale pane mi se učíme karkulinky a bludničky. Noční obludy jsme ještě ani nezačali" Řekla Hermiona. V tu chvíli mi to trklo. Dala jsem si dvě a dvě dohromady. Profesor se nejvíc bojí úplňku, včera byl úplněk a dneska mu není dobře i Snape nám dal nápovědu. Profesor Lupin je vlkodlak!

Dračí srdce | HP - POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat