Probudila jsem se a otevřela oči. Musela jsem se hned zavřít protože mě oslepilo silné světlo. Párkrát jsem zamrkala aby si moje oči zvykli na světlo. Opřela jsem se o lokty a rozhlédla jsem se po ošetřovně. Ze dveří ke mě cupitala madam Pomfreyová a lektvary v ruce. Posadila jsem se a hned toho zalitovala protože se ozvaly žebra. Obličej jsem stáhla do bolestné grimasy a sáhla si na bolavé místo. To už u mě byla lékouzelnice.
,,Opatrně" poručila mi a narvala mi do ruky lahvičku s lektvarem ,,Vypijte to je to proti bolesti" podívala jsem se na lahvičku, otevřela a přiložila k ústům. Nebudu lhát ten lektvar chutnal jak radši to nebudu říkat aby jsem někoho nepohoršila.
,,Kdy budu moct jít na kolej?" Zeptala jsem se
,,Minimálně ještě dva dny tu budete ale záleží jak rychle budete uzdravena. Máte probodnuté stehno, naražená žebra a pár škrábanců." oznámila mi a odešla. Po chvilce se dveře od ošetřovny otevřely a vstoupili moji kamarádi. Usmála jsem se na ně. Harry si sedl po mojí pravici, Ron vedle něho a Hermiona po mojí levici.
,,Jak se cítíš?" Zeptala se mě starostlivě Hermiona
,,Až na to že mám stehno probodnuté skrz na skrz, žebra mám naražené tak docela fajn" zavtipkovala jsem a usmála se ještě víc ,,Jak to dopadlo?"
,,Harry se dělí o první místo s Krumem, pak jsi ty, potom Cedric co má jenom o jedem bod míň než ty protože ti dal Karkarov osmičku a potom Fleur" dopověděl Ron
,,Aha" vydechla jsem a opřela se o polštáře
,,Mám ti vyřídit od Pytlouna že druhý úkol se koná čtyřiadvacátého února o půl desáté ráno a v tom vejci máme najít klíč nebo co bez toho nesplníme druhý úkol." Sdělil mi Harry
,,Dobře.." otočila jsem hlavu kde je na nočním stolku zlaté vejce a zapřemýšlela jak ho otevřít protože pochybuju že to jenom otevřeš a máš to.
,,Mimochodem není tvoje chyba že tě ten drak na konci bodnul.. měl už být zavřený ale oni ho nestihli zavřít. Brumbál byl docela naštvaný" zamračila se Hermiona
,,To je v pohodě" podívala a usmála se na ni
***
Byl večer stejného dne. Lékouzelnice mi vyměňuje obvazy a vypadá to docela dobře takže zkusím jestli mě už nepustí.
,,Nemohla bych už na kolej?" Udělala jsem na ní psí oči.
Podívala se na mě a zamračila se. Nakonec si povzdychla.,,Dobře budete opatrná nezatěžujte tu nohu a namažte si to touhle mastí každý ráno a večer" dala mi mast a já se rozzářila.
,,Děkuji" opatrně jsem se postavila
,,Počkejte ještě" rozkázala mi a šla pro něco do kabinetu. Jak se vrátila tak nesla hůl. Už teď jsem věděla že jí nebudu používat. Vrazila mi jí do ruky a já jsem vzala vejce a odkráčela ven z ošetřovny. Trochu mě prěkvapilo že to vůbec nebolelo. Madam Pomfreyová je prostě dobrá lékouzelnice.
Procházela jsem chodbami hradu až jsem došla k Buclaté Dámě. Řekla jsem jí heslo a vstoupila do nebelvírské společenské místnosti. Rozhlédla jsem se a u krbu jsem viděla Harryho, Rona, Hermionu, Ginny a dvojčata. Jako první si mě všimla Ginny. Hned jak mě uviděla se usmála a vstala. Došla ke mě a objala mě. Já jsem jí jednou rukou objala na zpět protože v druhé jsem měla vejce a byla jsem opřená o hůl. Usmála jsem se.
,,Jak ti je?" Vyhrkla když jsem se odtáhli
,,Dá se to" usmála jsem se ještě víc. Podívala jsem se na ostatní a rozešla jsem se k nim kulhavým krokem a opřená o hůl, protože mě trochu začala bolet rána. ,,Jak sa máte?" Otázala jsem se
ČTEŠ
Dračí srdce | HP - POZASTAVENO
FanfictionJmenuju se Annastasia Petrova, Annastasia Charllote Petrova. Jsem naučena chovat se slušně a podle etiky, i když to někdy nedodržuju. Jsme jeden z nejsilnějších čistokrevných kouzelnických rodů. Jsem ta malá holka, která vypadá neškodně ale dokáže p...