Hřbitov... Kotlík... Krev... Socha... Pohár?
Probudila jsem se ze snu. Dá se tomu tak říkat? Byli to jenom obrázky. Nechala jsem to být a šla do koupelny udělat ranní hygienu. Převlékla jsem se a protože holky ještě spaly jsem šla na snídani.
Od té noci s Georgem uběhl týden. Ignorovali jsme se a nebavili se. Nevím jak bych mu vysvětlila proč jsem ho začala líbat. Líbí se mi? Jo. Jsem prostě zmatená.
To teď ale neřeším. Jak jsem otevřela to vejce tak začalo vřískat snad na celou školu. Říkala jsem že to nebude jen tak. Nevím jak ho otevřít. Nic mě nenapadá.
Sedla jsem si ke stolu a vzala si tousty. Byli dobré. Vážně dobré. No nic docela jsem se sblížila se Siriusem alias mým tátou. Triu jsem to ještě neřekla. Nevím jakou budou mít reakci. Co když budou naštvaní? Musím se poradit se Siriusem.
Byla jsem ponořená ve svých myšlenkách tak hluboko že jsem si nevšimla že ke mě si sedli Harry, Ron a Hermiona. Probudilo mě až zamáváním před obličejem. Zvedla jsme pohled a polkla jsem sousto.
,,C-co je?" Zakoktala jsem se
,,Poslední dobou jsi až moc ve svých myšlenkách. Jsi v pohodě?" Strachovala se Hermiona
,,Jo jo" odpověděla jsem nepřítomně. Zakroutila hlavou a povzdechla si ale nechala mě být. Zase jsem se ztratila ve svých myšlenkách s neposlouchala Hermionu která se vztekala kvůli Rite Holoubkové. Vytrhl mě až když Ron dostal nějaký balíček od nějakého kluka. Chodí asi do druhého nebo třetího ročníku. Kluk tam chvíli stál a vypadal jakoby na něco čekal. Při tom civěl na mě a Harryho.
,,Teď ne Rachel" drcnul do něj Ron loktem. Ten kluk odešel a Hermiona Rona probodla pohledem a chtěla vysvětlení. ,,Co? Slíbil jsem mu že mu dá Harry a Ann autogram" obhájil se. Pobaveně jsem se uchechtla s zakroutila hlavou.
,,Co v tom je?" Zeptala jsem se. Ron začal rozbalovat dárek
,,Hele! To bude něco od mamky" rozbalil dárek a vytáhl starý, ošoupaný společenský hábit. Vyprskla jsem smíchy ale jak mě Hermiona zpražila pohledem hned jsem přestala. Kdyby jste se ptali proč dostal ten hábit je to zdůvodu že se bude konat Vánoční ples protože je to tradice která se koná když je Turnaj tří kouzelníku
,,Ale to je pro holky" podivil se a zamračil
,,No ladí ti k očím" uchechtl se Harry ,,A nějaký krajky ahaaaa" vzal do ruky něco co se má vázat okolo krku a přiložil to k Ronovému krku
,,Vrať to zpátky" prsknul na něj a rozešel se směrem k jeho sestře ,,Ginny to je určitě pro tebe"
,,To asi těžko takový hnus" zašklebila se a holky s kterými se bavila se zachichotaly. Já s Hermionou jsme se začali smát ale snažili jsme se to skrýt takže jsme se usmívali jak měsíček na hnoji. Ron se na nás otočil a zamračil se
,,Čemu se jako smějete?" Zeptal se nás trochu naštvaně
,,To není pro Ginny" řekla Herm
,,Ale pro tebe" doplnila jsem jí. Všichni co to sledovali se začali smát. ,,Společenský hábit" doplnila jsem se
,,Společenský hábit?!" Vytřeštil na mě oči ,,na co?"
,,Na vánoční ples"
***
Seděli jsme nějaké učebně, já seděla vedle Hermioni. Byli jsme rozděleny na kluky a holky, kluci na levé straně a holky na pravé. Uprostřed bylo místo na tancování, Flinch tam něco dělal s obřím gramofonem. Všichni si špitali a povídali dokud nepřišla profesorka McGonagallová, která nás má učit tancovat protože se ředitelka koleje.
ČTEŠ
Dračí srdce | HP - POZASTAVENO
FanfictionJmenuju se Annastasia Petrova, Annastasia Charllote Petrova. Jsem naučena chovat se slušně a podle etiky, i když to někdy nedodržuju. Jsme jeden z nejsilnějších čistokrevných kouzelnických rodů. Jsem ta malá holka, která vypadá neškodně ale dokáže p...