Dny, týdny ubíhaly a už je tu prvního září. Každý volný čas co jsem o prázdninách měla a nevěděla jsem co dělat jsem cvičila své schopnosti a taky jsem se zlepšovala v obranných i útočných kouzel. V lektvarech jsem taky dobrá. Když si potřebuju vyčistit hlavu tak si zajdu nějaký ten lektvar, co by se někdy mohl hodit, uvařit.
Na to že to byly jenom dva měsíce jsem docela vyrostla, sice jen do sto šedesáti ale aspoň něco, zkrásněla a celkově dospěla. Mám větší prsa, trochu i zadek, vypadám hubenější, víc se mi zvýraznily lícní kosti. Moje havraní vlasy mám skoro až po zadek. Většinou je mám ale v drdolu nebo culíku
Teď se zrovna loučím s mamkou a jdu najít své kamarády. Když procházím kupé tak mám takový divný pocit že se v tomhle roce něco stane. Procházím kupé když se s někým srazím.
,,Omlouvám se" vychrlím hned a podívám se s kým jsem se to srazila.
,,Ale, ale Petrova" Proč zrovna on?! Postěžovala jsem si
,,Ale, ale Malfoy" řekla jsem znechuceně
,,Copak? Špatně ses vyspala?" Usmál se se na mě.
,,O co ti jde?" Zeptala jsem se narovinu
,,Ohh Brzdi, dračice"
,,O co ti jde Malfoyi?" Zopakovala jsem mou otázku klidně. Já mám trpělivosti dost
,,To bys chtěla vědět co?"
,,Nenechám si zkazit náladu nějakým takovým jaký si ty" povzdychla jsem si a chystala už odejít.
,,A jaký jsem já"
,,Arogantní, sobecký, rozmazlený, parchant" pousmála jsem se a šla dál prohledávat kupé. Po pár minutách hledání jsem konečně narazila na kupé kde byli i mí přátelé. Sesunula jsem se na sedák vedle Hermiony u okna.
,,Kde jsi byla?" Zeptala se mě Herm
,,Narazila jsem na Malfoye" povzdychla jsem si
,,Co chtěl?" Zeptal se Harry
,,Ani sama nevím ptal se jenom jestli jsem se špatně vyspala a já jsem ho s radostí odpálkovala"
,,Nevíte co se bede tenhle rok dít v Bradavicích?" Zeptal se Ron ,,No zaslechl jsem taťku jak se o něčem bavil s mamkou"
,,Tak to nevím uvidíme co ve škole" pokrčila jsem rameny ,,A jak jste si užili prázdniny?"
,,Poslední týden jsme všichni byli u Weasleyů" řekla Hermiona
,,Jo a byli jsme na mistrovství světa ve famfrpálu" doplnil Ron
,,Počkat" zarazila jsem se ,,Na tom mistrovství světa ve famfrpálu? Tak kde to napadly smrtijedi?" Podívala jsem se na ně.
,,Jo, koukej" řekla mi Hermiona a podala mi noviny co držela v ruce. Chvíli jsem se na ně dívala a potom mě vytrhl hlas paní s vozíkem.
,,Koupíte si něco milánkové?" Zeptala se nás
,,Balík žvýkaček" řekl Ron
,,Ja si dám čokoládovou žabku, žvýkačky, bertíkovy fazolky a jahodový pendrek" objednala jsem si s zaplatila. Šal tam Harry a nějak se tam zdržel s nějakou holkou. Myslím že Cho Changová z havraspáru. Moc jsem tomu nevěnovala pozornost a začetla se do denního věštce.
,,Ani ministerstvo neví kdo to vyčaroval" sdělila jsem jim když už ta paní s vozíkem odešla.
,,To to tam nikdo nehlídal?" Zeptala se nevěřícně
,,Ale joo, podle taťky. Mají z toho starosti. Stalo se jim to přímo před nosem." Říkal a mezitím žvýkal nějaký bonbón. Všimla jsem si jak se Harry začal škrábat na jizvě. Hermiona si toho nejspíš taky všimla.
,,Zase tě bolí ta jizva že?" Zeptala se a přiklonila se blíž k němu
,,Co-nic mi není" odpověděl ale ne moc přesvědčeně
,,Siriuse by to určitě zajímalo. To co si viděl na mistrovství i to v tom snu"
,,Počkat v jakém snu?" Zeptala jsem se nechápavě.
,,No zdál se mi sen o Voldemortovi s červíčkem a nějakým mužem. No a prostě tam někoho zabili" vysvětlil Harry jednoduše. Jak Hermiona zmínila Siriuse tak jsem si vzpomněla že mi nenapsal. Možná neví kde bydlím. Pokrčila jsem nad tím rameny.
***
Seděli jsme ve Velké síni a dívali jsme se na zařazování prvňáků. Jak se všichni už rozřadili tak Brumbál měl svůj typický proslov. Než jsme přišli do školy tak jsme viděli jak někdo přilétá a někdo na lodi. TO JE KRŮVALSKÁ LOĎ! Takže tady budou lidi z kruvalu? Jestli ano tak musím jít pozdravit své kámoše.
,,Letos Bradavice byly vybráni jako pořadatel legendární akce Turnaje tří kouzelníků!" V síni se ozval menší šum ,,Pro ty co nevíte v Turnaji tří kouzelníku se utkají tři kouzelníci s tří kouzelnických škol. Utkají se v kouzelnických úkolech. Z každé školy se vybere jeden jediný žák. Ten kdo bude vybrán bude sám. Upozorňuju nejsou to soutěže pro vystrašence. Teď spolu se mnou přivítejte dámy z akademie v Krásnohůlkách a jejich ředitelku madam Maxim!" Dveře se rozevřely a dovnitř vešli holky z Krásnohůlkách. Musím přiznat že byli fakt krásné. Kdyby jsem byla kluk slintala by jsem jak teď slintají skoro všichni kluci. Rozestoupili se ve předu a Brumbál začal dál mluvit
,,Nyní přátelé ze severu, přivítejte syny z Krůvalu a jejich velmistra Igora Karkarova." Dovnitř vyšli kluci z Krůvalu a za ními Krum po boku s Karkarovem. Zatleskali jsme a Krůvalští si sedli ke zmiozelu. S Krumem jsem se docela bavila. Podívala jsem se na něho a on vypadal že něco nebo někoho hledá.
,,Prosím ještě o pozornost!" Šumy v síni utichly a Brumbál si vysloužil naší pozornost. ,,Věčná sláva ta čeká vítěze který musí přežít tři úkoly. Tři nesmírně nebezpečné úkoly" odmlčel se a díval se na každého studenta ,,Proto ministerstvo vyhlásilo nové pravidlo. Toto pravidlo nám vysvětlí ředitel oboru mezinárodní kouzelnickou spolupráci pan Bartemius Skrk" ozval se potlesk
Najednou přišel k řediteli, jak jsem slyšela od Hermiony, Alastor Moody. Je to bystrozor a prý je kvůli němu obsazena půlky Azkabanu. Podal si s ředitelem ruku a odstoupil a vytáhl lahvičku nejspíš s lektvarem a napil se. Zakřenil se a potřásl hlavou takže to nebude nic dobrého.
Před nějakou věc si stoupl Skrk a začal vysvětlovat pravidlo. Jak zmínil že se může zúčastnit jenom studenti 17 let a víš tak jsem nějak silně neprotestovala protože jsem se ani nechtěla přihlásit.
,,To není fér!"
,,Né!"
,,Co?!"
,,Chceme taky hrát!"
Rozeznělo se po celé síni. Ředitel předstoupil a zakřičel ,,Ticho!" a odčaroval tu zlatou věc a my se mohli podívat na pohár. Slyšela jsem jak si George a Fred vymýšleli jak a dostat přes věkovou hranici. George navrhl postaršovací lektvar ale já jsem věděla že to nevyjde protože tu věkovou hranici nakreslil Brumbál takže to nepůjde tak lehkým lektvarem.
,,Ohnivý pohár, každý do se. Chce přihlásit stačí pergamen na kterém bude jeho jméno a vhodit ho do poháru nejpozději ve čtvrtek tuto hodinu. Neberte to lehkovážně. Po volbě už není cesty zpět. Tímto je Turnaj tří kouzelníků zahájen!"
________________________________________________
Trochu kratší část ale to nevadí. Jak se vám líbila?
- 1089 slov
-M.❤️
ČTEŠ
Dračí srdce | HP - POZASTAVENO
FanfictionJmenuju se Annastasia Petrova, Annastasia Charllote Petrova. Jsem naučena chovat se slušně a podle etiky, i když to někdy nedodržuju. Jsme jeden z nejsilnějších čistokrevných kouzelnických rodů. Jsem ta malá holka, která vypadá neškodně ale dokáže p...