4. Část

35 2 0
                                    

Nevěřícně jsem se na mamku dívala a nevěřila vlastním uším. ,,Nevěřím nebo nechci věřit já-já nemůžu nebo já nevím" panikařila jsem ,,neboj klid Sirius Black je nevinný nic se neděje nejsi dcera masového vraha ale nevinného člověka" snažila jsem se uklidnit.

,,Holčičko moje klid jinak to nedopadne dobře" začala se strachovat moje matka ,,ještě tu je něco co bys měla vědět-"

,,-KOLIK JE TU VĚCÍ CO JÁ NEVÍM ALE MĚLA BY JSEM VĚDĚT!" Rozkřikla jsem se a v tu chvíli se rozhořel plamen v krbu ještě víc ale hned uhasl. Já jsem se svojí matku vystrašeně podívala

,,Tohle" řekla matka a sklopila oči

,,T-to-to js-jsem byla já?" Zeptala jsem se a v očích se mi začali vytvářet slzy. Matka jen přikývla.

,,Rodina Petrova má takový dar, jo a tvůj "táta" Alexandr Petrov se jmenoval Alexandr Volkov ale ja jsem nechtěla jeho příjmení a on sám řekl že se mu taky nelíbí tak si vzal moje, tomu daru někdo říká prokletí pro mě je to spíš dar. Říká se mu Dračí srdce nebo taky Dragim ale budu upřímná Dragim se mi nelíbí. Spočívá to v tom že umíš mluvit se zvířaty ale nejvíc s draky. Draci ti naslouchají,učiní to co řekneš, poslouchají tě. Taky budeš za 1-4 roky umět používat přírodní živly zaleží jak moc budeš svou moc trénovat. S živlem je to tak že budeš používat jeden živel který ti je hoden a ty ostatní buď vůbec nebo jen okrajově." Nadechovala se že začne dál pokračovat ale já jsem jí skočila do řeči.

,, A jaký živel máš ty?" Zeptala jsem se

,,Dobře že se ptáš já mám vodu. Živel se totiž určuje podle povahy. Voda - chytrost,důvtipnost a chápavost Oheň - odvaha,klid a rytířskost Vzduch - čestnost, ochotnost a mravní síla a Země - vychytralost, taky moudrost a s potencionálem. Možná ti to něco připomíná?"

Chvíli jsem přemýšlela ale pak mi to docvaklo ,,Bradavické koleje"

,,Přesně oheň je Nebelvír, voda - Havraspár, vzduch - Mrzimor a země je Zmijozel."

,,Takže budu ovládat oheň?" Zeptala jsem se

,,Není to sto procentní ale asi ano" souhlasila se mnou

,,a ty jsi chodila do Havraspáru?" Zeptala jsem se

,,Ano chodila"

,,A Black do Nebelvíru? Když tam chodím já tak asi jo nebo ne?" Zeptala jsem se

,,Jo Sirius chodil do Nebelvíru. A prosím věř mi on je nevinný. Myslí se že strážcem tajemství byl on ale Sirius nakonec přemluvil Jamese a Lily aby to byl Peter Pettigrew" prosila mě

,,Ale Pettigrew je mrtvý ne?" Zeptala jsem se

Povzdechla si ,,Řeknu ti to od začátku." Já jsem jenom přikývla

,,V ten den kdy se to stalo což je 31.Října 1981. Byla jsem doma tam kde jsme bydleli se Siriusem. Sirius najednou vyběhl z ložnice oblečený a já jsem neveděla co se děje. Vyšel z našeho bytu a utíkal kamsi pryč. Na nic jsem nečekala a vyběhla jsem pryč. Ty jsi zrovna byla u mé kamarádky na hlídaní. Utíkala jsem za ním ale potom jsem viděla rozpadlý barák, Siriuse a Petera Pettigrewa. Něco si říkali ale já jsem tomu nerozuměla ale slyšela jsem jak zařval že Sirius zradil Lily a Jamese Potterovi pak si uřízl prst a vyhodil baráky okolo do vzduchu přitom zabil těch 12 mudlů a proměnil se v krysu a s ostatními krysami utíkal do kanálu." Dopověděla příběh

Chvíli jsem to vstřebávala a tupě hleděla do zdi ale pak jsem se zeptala na tu první otázku co mě napadla ,, a jak si to přežila ty?"

,, Použila jsem svou schopnost ovládat vodu a vytvořila si štít" usmála jsem se ,, Ale tohle nikomu neříkej jsou to moc důležité informace" řekla to přísným tónem

,,Proto si mě učila ten nitrozpyt?" Zeptala jsem se

,,To taky ale nitrozpyt je docela užitečný ja by sem někdy na to doplatila že by jsem to neuměla"

,,A ještě jedna otázka četla jsem že metamorfmág je jenom dědičný tak proč jsem metamorfmág?"

,,Co tak vím ano je to dědičný ale Andromeda Tonksová dříve Blacková je Siriusova sestřenice a ona má dceru Nymphadoru Tonksovou která je taky metamorfmág"

,,Takže na Nymphadora je moje vzdálená sestřenice nebo tak něco?"

,,Když to tak vezmeš tak ano" usmála se na mě

,,Jo a mami nechceš mě učit ty schopnosti?" Zeptala jsem se a udělala jsem na ní psí oči

Mamka se na mě usmála a přikývla. Ja jsem jí hned obejmula a ona mi objetí oplatila ,,jo a mám tady něco pro tebe" rychle vstala a šla do knihovny. Vstala jsem taky a šla za ní. Něco hledala v dvacátém sedmém regálu a v sedmé poličce. Tak proč asi když jsem se narodila 27.7.1980. Vytáhla nějakou docela tlustou knihu a podala mi jí. Na to že byla tlustá tak nebyla tak těžká. Byla lehká.

,,Co to je?" Zeptala jsem se jí

,,Tohle je kniha nebo spíš deníky našich předků"

,, A na co mi bude?" Pořád jsem nechápala proč mi jí dává

,,Dočteš se tam něco o té magii a jak budeš v Bradavicích tak se můžeš sama učit a jsou tam i různé typy jak meditovat, jak zvládat svojí moc atd." Sdělila mi

Mě se hned rozzářily oči a otevřela jsem knihu na první stránce

Deník rodiny Petrov

Otočila jsem na další stránku

1.1.1440

Úvod

Dračí srdce či Dragim je dar či kletba záleží jak kdo to bere. Jedná se o schopnost mluvit se zvířaty nejvíc, jak už název napovídá, s draky. Poslouchají vás, udělají to co řeknete a taky dokážete vytvořit štít odolný proti dračímu ohni.

Dál už jsem nečetla ,,Děkuji" a usmála se na mamku

,,Nemáš zač. Nechceš už dneska cvičit?" Zeptala se mě moje mamka

,,Jasně" měla jsem radost jako malé dítě když na Vánoce dostane to co si přál.

,,Tak se běž připravit a za deset minut v tělocvičně" řekla a rozešla se připravit a já jsem udělala to samé

Přišla jsem do pokoje otevřela skříň vzala si černé, příjemné tepláky a černé sportovní tričko s dlouhým rukávem. Převlékla jsem se a udělala si culík a šla si ještě do kuchyně pro tyčinku s příchutí jahoda. Po cestě jsem jí snědla a už jsem byla v tělocvičně. Mamka už tam byla a čekala na mě.

,,Překvapivě včas" řekla mi mamka

,,Hahaha moc vtipné" převrátila jsem oči

,,no nic sedni si naproti mě, na tu karimatku, do tureckého sedu." Jak řekla tak jsem udělala ,,začneme meditací ta je nejdůležitější u všeho" začíná mi to trochu připomínat lekce nitroobrany. Najednou jsem ucítila tlak na spáncích. Mamka se mi chce dostat do hlavy. pomyslela jsem si a začala se bránit. Mamka pochvilce přestala ,,něco jsem si chtěla ověřit a zdá se že to je tak jak jsem si myslela ale i tak je to jinak."

,,Co?" Zeptala jsem se

,,Svojí mysl máš chráněnou svým živlem takže ja mám svou mysl chráněnou vodou ale ty tam máš nejvíc teda oheň což bude nejspíš tvůj živel ale máš tam i dost vody ale i vzduch i zem. Jakože vzduch a zem budeš asi používat okrajově ale oheň budeš moct používat nejvíc ale i vodu budeš dobře ovládat. To se ještě nestalo že by někdo měl dva hlavní živly"

,,A co to tedy znamená?" Zeptala jsem se

,,Že musíš trénovat jinak budeš nebezpečná"
______________________________________________
Takže už víme co má Anna za schopnosti a víme že Sirius je nevinný. Myslíte že Anna věří že je Sirius nevinný nebo ne? Dokáže Anna zkrotit svou moc?
- 1222 slov
-M.❤️

Dračí srdce | HP - POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat