Když jsem otevřela oči tak bylo už ráno. Sluneční paprsky prosvítaly skrz okna na mou tvář. Posadím se a rozhlédnu se. Jsem na ošetřovně. Vzpomněla jsem si co se včera nebo předevčírem? Já nevím. Podívám se na hodiny. Bylo něco málo po dvanácté hodině. To už se ke mě řítila madam Pomfreyová.
,,Na tady máte" strčila mi nějaký lektvary. Poslušně jsem se vypila. Až teď jsem si všimla že mám znova obvazy na hlavě.
,,Jak to vypadá?" Zeptám se a ukážu na obličej
,,Minul vaše oči takže budete mít jenom jizvy přes obličej" řekla mi lítostně
,,Dobře" povzdychnu si a podívám se do klína
,,Mám za vámi někoho poslat?" Zeptá se mě
,,Ne. Nikoho." Podívám se na ní rázně
,,Dobře" řekne a odejde
Lehnu si a propaluju strop svým pohledem. Co bude teď? Tohle je otázka kterou si opakuju pořád dokola.
***
Otevřou se dveře od ošetřovny a dovnitř vejde ředitel školy. Podívám se a potom zase začnu zírat do stropu a utápět se ve vlastních myšlenkách.
,,Tvoji kamarádi nejsou moc nadšení že je tu nechceš" sdělí mi, nic neříkám jenom propaluju strop. ,,Bojíš se že by tě odsoudili?" Podívám se na něho a nemusím nic říkat protože mojí odpověď mám vepsanou v očích. Ano, bojím ,,Jestli to jsou opravdový kamarádi a to jsou protože byli dost naštvaní když tu nemohli jít, tak tě vezmou takovou jaká jsi"
,,Děkuju" zašeptám skoro neslyšně a usměju se. Úsměv mi oplatí a opustí ošetřovnu. Přišla ke mě madam Pomfreyová a dala mi nějaký lektvar.
,,Madam?" Oslovím ji
,,Ano?"
,,Jestli tady budou moji kamarádi tak je můžete pustit" usměju se na ní. Ona mi úsměv oplatí a odejde pryč. Po chvilce ke mě přijdou Harry, Ron s Hermiona. Hermiona mě hned obejme.
,,Jsem ráda že jsi v pořádku" oddychla si
,,Co obličej?" Zeptá se Harry
,,Jo dobrý"
,,Kdy tě pustí?"
,,Nevím"
,,Snad co nejdřív"
Povídali jsem si až do večera potom je totiž vyhnala madam Pomfreyová že mám odpočívat
***
Na ošetřovně jsem byla ještě dva týdny. Hermiona mi nosila učení a úkoly aby jsem nebyla tak moc pozadu. Dneska mě má pustit. Jsem domluvená s Harrym, Ronem a Hermionou že mě vyzvednou na oběd. Už vycházím z ošetřovny a potkám svoje tři kamarády.
,,Můžeme?"
,,Můžem"
Jdeme chodbami hradu k ložnici protože si chci ještě odložit učebnice co mi donesla Hermiona na ošetřovnu. Šla jsem taky do koupelny protože jsem se chtěla víc vidět ty jizvy. Mám je přes celý obličej. Jednu mám prěs obočí kousek od oka. Druhou mám mezi očima přes nos a třetí pod okem až k puse. Vypadá to... děsivě. Ještě s mýma havraními vlasy a bouřkově šedé oči. Odvrátila jsem oči a vyšla z koupelny potom z pokoje. Šla jsem ke slopečence kde na mě čekali mí kamarádi. Vydali jsem se společně k Velké síni. Povídali jsme si o všem možném. Došli jsme k nebelvírskému stolu a posadili jsme se. Natáhla jsem se pro jídlo protože cl si budeme na ošetřovně moc dobré jídlo není nebo aspoň ne tak dobré jak toto. Navíc jsem měla strašný hlad. Teď jsem si vlastně uvědomila že za týden končí školní rok.
ČTEŠ
Dračí srdce | HP - POZASTAVENO
FanfictionJmenuju se Annastasia Petrova, Annastasia Charllote Petrova. Jsem naučena chovat se slušně a podle etiky, i když to někdy nedodržuju. Jsme jeden z nejsilnějších čistokrevných kouzelnických rodů. Jsem ta malá holka, která vypadá neškodně ale dokáže p...