Už uběhlo dvacet dva dní od toho co jsem se rozhodla stát se zvěromágem. Ani jeden den jsem nevynechala a cvičila jsem svojí moc. Den ode dne jsem silnější a silnější. Oheň dokážu ovládat špičkově vodu taky vzduch mi jde taky ale není to ještě nejlepší a zem mi jde nejhůř. Už mi jde líp ale není to nic moc. Dokážu trochu pohybovat kořenem stromu. Taky jsem zjistila že umím mluvit s rostlinami. Začala jsem víc studovat zvířata. Dočetla jsem se o hrabákovi nebo o kůrolezcích. Začala jsem si vytvářet deník kde si vše píšu o zvířatech. Beru si inspiraci od Mloka Scamandera. Mám kufřík na který jsem použila nezjistitelné zvětšovací kouzlo. Dělám si tam svojí dílnu.
Zrovna jdu spát. Už se nemůžu dočkat až se přeměním. Jsem zvědavá za co se proměním. Doufám že to bude nějaké větší zvíře. Přemýšlela jsem v co by jsem se mohla proměnit. Pravdou je že vůbec nevím.
***
Bylo asi okolo čtvrt na sedm a já jsem šla na snídani.
Byla jsem tam jedna z prvních. Taky kdo by vstával tak brzo. Jenom pár Havraspárských a pár profesorů tam bylo jinak nikdo. Vzala jsem si do ruky ovesnou kaši a začala jíst. Dneska jsme se domluvili s Harrym, Ronem a Hermionou že půjdeme navštívit Hagrida. Zrovna přišli. Já o vlku a vlci přede mnou. Uchechtla jsem se.
,,Brý jitro"
,,Dobré"
,,Od kdy tu jsi?" Vyzvídala Hermiona
,,Asi o čtvrt na sedm. Kolik je teď?"
,,Sedm"
,,Půjdeme teda dnes k Hagridovi?" Přikývli
***
Dnes máme konečně po vyučováni a teď míříme k Hagridovi. Já s Harrym jdu vzadu a Ron s Hermionou se hádají, jak jinak, před námi.
,,Nádherný den"
,,Paráda dokud tě někdo neroztrhá na kusy" zavrčel Ron
,,Na kusy?" Zeptala jsem se
,,O čem to mluvíš?" Doplnil mě nechápavý Harry
,,Ron ztratil svojí krysu"
,,Já jsem nic neztratil. Tvůj kocour jí zabil!"
,,Nesmysl"
,,Harry, víš jak se ta její krvelačná bestie pořád plíží kolem a Prašivka zmizela"
,,Možná by sis měl neučit líp si hlídat svoje mazlíčky" poradila jsem mu a šla do předu za Hermionou
Došli jsme k Hagridovi k jezeru. Hagrid byl v jezeru a házel kameny do jezera.
,,Tak jak to šlo Hagride? To slyšení"
,,Noo, nejdřív všichni z komise mleli o tom proč tam jsme" hodil kámen do vody ,,Pak jsem vstal já a řekl jsem jim že je Klofan dobrý hipogrif jak si furt čistí peří a pak si vzal slovo Lucius Malfoy, to si umíte představit, tvrdil že je Klofan smrtelně nebezpečná bestie která vás zabije" uchechtl se a hodil kámen do vody
,,A pak?"
,,Pak Lucius navrhnul nejhorší trest"
,,Padáka?!"
,,Nee, to my nedali" vzlykl ,,Klofana odsoudili k smrti!" Hodil kámen do vody naštvaně.
***
Dnes je úplněk takže večer půjdu před hrad. Teď se připravuju všechno co je potřeba, ale to je jen list mandragory takže si jí dávám do kapsy a počkám až bude měsíc vylezený.
ČTEŠ
Dračí srdce | HP - POZASTAVENO
FanfictionJmenuju se Annastasia Petrova, Annastasia Charllote Petrova. Jsem naučena chovat se slušně a podle etiky, i když to někdy nedodržuju. Jsme jeden z nejsilnějších čistokrevných kouzelnických rodů. Jsem ta malá holka, která vypadá neškodně ale dokáže p...