Uběhly dva týdny po plese. Zítra je domluvený famfrpálový zápas Nebelvír proti Zmijozelu. Jelikož se koná turnaj tří kouzelníků tak se zápasy zrušily ale kapitáni týmů se domluvily že se budou konat aspoň pár zápasů. Byla jsem docela ve stresu protože nad Zmijozelem musíme vyhrát. Seděla jsem na posteli s koukala na dveře od koupelny. Holky už spaly. Přemýšlela jsem nad vším možným i nemožným. Byla jsem už unavená. Takže jsem si lehla a snažila usnout. Ale furt jsem se probouzela. Nešlo mi usnout. Když jsem nakonec usnula bylo asi dvanáct hodin večer.
Viděla jsem jak ke mě letí potlouk...padám dolů...ocitla jsem se na hřbitově...nějaký kotlík vzplanul.
***
Vzbudila jsme se a nechápala co se stalo. Nebo spíš co jsem viděla. Nechala jsem to být a vstala. Oblékla jsem se do dresu, učesala jsem si dva copánky, vzala koště aby jsem pak nemusela jít do těch schodů znova a vyšla z pokoje ve kterým už holky nebyly.
Sedla jsme si ke klukům a Hermioně. Hermiona se na mě divně dívala. Trochu jsem se usmála a zamumlala pozdrav. Vzala jsem si rohlík s marmeládou a začala jíst.
,,Jsi v pohodě?" Zeptala se mě Hermiona
,,Jasně proč bych nebyla?" Zeptala jsme se a usmála se. Podívala jsme se na kluky kteří měli podobný výraz jako Hermiona. ,,Co je?"
,,Jsi bledá jak stěna" odpověděl Harry
,,Tak jsem trochu nervózní" pokrčila jsme rameny a kousla do rohlíku.
Dál jsem je neposlouchala a věnovala jsem se jídlu. Když i Harry měl vše snězený tak jsme vstali, i Harrymu se nechtělo šlapat do schodů takže si koště vzal sebou, a šli rovnou do stanu. Všichni už tam byli takže jsme došli poslední. Sedla jsem si a opřela hlavu o skříň. Začala jsem znovu přemýšlet. Z toho mě vytrhl až hlas George Weasley.
,,Nervózní?" Zasmál se a posadil se vedle mě. Podívala jsem se na něho a přikývla. ,,Nedivím se, jsem taky nervózní ale ty nemusíš být jsi perfektní. Natřeš jim prdele a kdyžtak jsem tam já s Fredem. Budeme jim ty potlouky pálit přímo do obličeje" usmál se povzbudivě. Usmála jsem se na zpět ale nestihla jsme nic říct protože zápas začínal.
Vyšli jsme na hřiště a Katie si šla podat ruku s Flintem.
,,Očekávám od vás čestný zápas" řekla madam Hochová a zapískala. My vzletěli do vzduchu.
,,Petrova se zmocnila camrálu a míří na bránky Zmijozelů. Vyhnula se potlouku a dál letí jako blesk. Cestu jí zastoupí Flint takže hází camrál Bellové která míří do obručí a střílí. TREFILA SE! Je to deset ku nule" slyšela jsme Leeho. ,,Camrál má Flint a míří na Nebelvírské bránky. Fred Weasley po něm pálí potlouk kterému se úspěšně vyhnul. Letí dál a míří na obruče. NE! Omlouvám se paní profesorko. Zmijozel dorovnal deset ku deseti. Camrálu se zmocnila Johnsonová a míří k obručím hází Petrove která letí napravo na obruče hází na obruče- teda na Bellovou. Která hází na obruče. Jelikož to Bletchley nečekal nechytí to a Nebelvír vede dvacet ku deseti. Camrál má Warrington a letí dopředu. Dvojče Weasleyové ho trefilo potloukem a Warrington letí dolů a rozplácl se na zemi a vypadá to už to nerozchodí. Pardon paní profesorko." Trochu jsem se pousmála nad jeho způsobem komentování.
,,Camrál má opět Bellová která nahrává Johnsonové která nahrává Petrove ktará míří na obruče a střílí. JO! Trefila se a Nebelvír vedou třicet ku deseti. Camrál se dostává do rukou Montague který hází Flintovi letí k obručím a hází. Brankář to chytil. Camrál má Petrova a rychlostí blesku letí k obručím."
ČTEŠ
Dračí srdce | HP - POZASTAVENO
FanfictionJmenuju se Annastasia Petrova, Annastasia Charllote Petrova. Jsem naučena chovat se slušně a podle etiky, i když to někdy nedodržuju. Jsme jeden z nejsilnějších čistokrevných kouzelnických rodů. Jsem ta malá holka, která vypadá neškodně ale dokáže p...