6.Část

36 2 0
                                    

Když jsem to uslyšela tak jsem celá ztuhla. Nevěděla jsem co dělat tak jsem se zvedla vzala učebnici a rychlím krokem jsem se vytratila do chodeb. Moje nohy mířily do ložnice, jak jsem tam přišla tak jsem si sedla na postel a hlavu složila do ruk. Nevěděla jsem co dělat tak jsem si lehla a přemýšlela jsem. Jsou to jen žvásty není to pravda. Říkala jsem si to furt dokola byla jsem tam asi hodinu pak jsem se rozhodla jít na oběd protože jsme už neměli vyučování.

Loudala jsem se chodbami hradu až jsem došla k Velké síni. Vstoupila jsem a šla si sednou za kamarádkami.

,,Jsi vpoho?" Zeptal se mě hned Harry jak jsem si sedala naproti jemu. Zamručela jsem něco na znamení souhlasu. Netvářili se moc přesvědčeně. Dala jsem si na talířek hranolky. Další jedno z mých nejoblíbenějších jídel.Tvářili se furt starostlivě ale já jsem je úspěšně ignorovala.

,,Je pravda co se stalo na Jasnovidectví?" Přisedl si ke mě George. Nevím proč ale rozeznám je od sebe.

,,Že ti Trelawneyová vyvěštila čtyři jezdce" Z druhé strany si ke mě přisedl Fred. Jak to oba říkali tek se u toho smáli jak Merlin-ví-co

,,Jo" Přikývla jsem a dál jsem jedla svoje hranolky s kečupem.

Když jsme všichni dojedli tak jsme šli do společenské místnosti ale Buclatá Dáma se rozhodla že bude zpívat nejvíc falešně jak to jen jde.

,,Co se děje?" Zeptala jsem se

,,Nechce nás pustit dovnitř" řekl jeden kluk. Myslím že Seamus nebo tak nějak.

,,Počkej- počkej" řekla Buclatá Dáma a začala "zpívat" mě to připadalo jako skřehotání.

,,Fortuna major" řekla jsem rázně

,,Počkej" odpověděla a znova začala zpívat. Tentokrát tu skleničku co držela v ruce rozbila o zeď za ní. ,,Ochh, to můj krásný hlas" a chytla se za srdce

,,Fortuna major" řekla jsem znova ale víc naštvaněji

,,No tak dobře" řekla otráveně a pustila nás

Já jsem šla rovnou do ložnice protože jsem chtěla být sama. Nevěděla jsem co dělat tak jsem do ruky vzala brk vytáhla pergamen a inkoust a začala malovat to tetování co viděla ve snu.

 Nevěděla jsem co dělat tak jsem do ruky vzala brk vytáhla pergamen a inkoust a začala malovat to tetování co viděla ve snu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jak jsem to domalovávala tak do ložnice přišla Hermiona

,,Co kreslíš?" Zeptala se mě

,,Nic" odpověděla jsem a Hermiona se mi podívala přes rameno a zamračila se.

,,Co to je?" Zeptala se znova

,,Nic" odpověděla jsem znova ale to už jsem měla domalované. Chovala jsem ten pergamen a podívala a usmála se na Hermionu.

,,Jdu se projít" oznámila jsem jí a vzala si tašku s deníkem, věci na cvičení schopností. Měla jsem na době tepláky a tričko. Šla jsem před jednu zeď, kterou mi poradila mamka, a prošla jsem kolem ní pak jsem se otočila a šla nazpátek potom jsem se zas otočila a šla zpátky. Objevili se přede mnou dveře, vešla jsem a rozhlédla se po místnosti. Bylo to jakoby rozdělané na pět částí. Ta vpravo v rohu je na procvičování ohně. Ta vlevo rohu je na cvičení vody. Pak tu vlevo víc ke dveřím na zem a vpravo víc ke dveřím je na vzduch a pátá část byla ve prostřed takový kruh na meditaci.

Dračí srdce | HP - POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat