1.Bölüm

3.6K 43 80
                                    

Yarın Elvan'ın doğum günüydü. Çok mutluydum. Kızım beş yaşına girecekti.Elvan beş yaşına giderkende bizde Buzdağım ile dokuzuncu yılımızı tamamlayacaktık.

Buzdağım demişken Alaz nerede?!

Biz kalkalı yarım saat olmuştu bende Alaz'a ekmek almasını söylemiştim ama gitti hala gelmedi.

Ben kahvaltı hazırlarken aniden belimi sıcak bir el sardı ve beni kendine çekti.Çikolata kokusunu sezince kendimi ona bıraktım.

"Hergün böyle güzel olmak zorunda mısın, kadın.! "

Söylediği şeylerin etkisinde kalıp ona doğru döndüm.

Boynuna ellerimi sardım."Peki sen, her defasında beni kendine aşık etmek zorunda mısın? " dedim gözlerimi kaçırmadan.

Alt dudağının köşesi yukarıya doğru kıvrılırken dudağıma bakıp sırıttı.

O sırada elleri belimi sardı bende ona eşlik ederek ayaklarımı beline doladım. Beni iyice kendine çekince dudaklarıma hafifçe sürttü.

Duyduğum sesle irkildim. Bu ses Elvan'a aitti. Sakın bizi görmüş olmasın!

İçimden dualar ederken Alaz ile kafamızı sese doğru çevirdik ve Elvan neyseki odasından seslenmiş.

Alaz hemen beni yere indirdi. Kendime çekidüzen verirken Elvan mutfağa daldı ve "Anne, kahvaltı ne zamana hazır ol-" demişti ki "Bir dakika, siz birşey yaptınız dimi? " dediğinde kafamı hemen Alaz 'a çevirdim. Alaz ile birbirimize bakıp hiçbir şey söylemeden Elvan'a döndük.

Elvan, "Anladım siz öpüştünüz dimi? " dediğinde Alaz "Kızım sen nereden öğrendin öpüşmeyi!?" dedi.Elvan düşünerek cevabını yöneltti. "Evren söyledi çünkü babası ve annesi öpüşürken gizli gizli onları izlemiş," dediğinde ağzım açık kaldı.Bu olaydan sonra ilk işim grubumuza mesaj atmak olacak!

Alaz, Elvan'ı da aldı odasına gittiler. Bende kahvaltıyı hazırlarken gruba girdim. Hemen yazdım.

Ben:Kuzey ve Ecrin açık konuşucağım siz Evren'in yanında öpüştünüz mü?

Kuzey:Yoo, nerden çıkardın?

Ben:Evren sizi öpüşürken görmüş, Elvan'a anlatmış. Elvan da bize öpüşdünüz mü dedi.

Kuzey:İyide biz öpüşürken bizi nasıl görebilir ki biz öpüşürken genelde Evren uyuyor oluyor.

Ecrin:Evren bizi öpüşürken görmüş olamaz! Ciddi mısınız, inanamıyorum şimdi bize sorarsa ne diyeceğiz?

Ben:Valla onu da siz düşünün ama bir daha öpüşürken lütfen odanızda olun ve Evren'in uyuduğuna emin olun!

Ecrin:Tamam Sarmaşık.

Kuzey:Ben çocuğumun yanında da öpüşürken karımla ne var ki bunda ilerde o da karısını öper.

Ecrin:Kuzey sen ne diyorsun, Evren daha yedi yaşında.

Kuzey:Bunu akşam yatakta konuşuruz, sevgilim.

Ecrin:Ayıp denen birşey var sen bi eve gelde ben sana ayıbı öğreteyim.

Dediğinde telefonu kapatıp koydum. Kahvaltı hazırdı.Elvan ve Alaz 'ı çağırdım. Kahvaltı ederken Elvan sıkılmışçasına "Siz öpüşüyorsanız bende kreş te ki Umut ile öpüşürüm."  dediğinde Alaz'ın geçirdiği şokla bir kahkaha attım.

Yaralasar 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin