Sahneye çıkan Yıldız Usmonova ve Yaşar en sevdiğim şarkılarından birini söylemeye başladı.
"Yazık ne mazi yazık, anlatmaya yoruldum. Sen benden vazgeçince,ben o gün de vuruldum.."
"Yazık günah ben oysa,kardelen gibi.Acıyla boy veren gibi.."
"Seni severdim,hüznün koynunda seni severdim, hem uyanık, hem uykunda.."
Herkes teker teker sahneye dans etmeye çıkarken Alaz ayaklanıp ellerimi tuttu.
"Bu şerefi bana lütfedermisiniz?"
"Tabii ki çocuklarımın babası."
Şarkı devam ederken sahneye el ele çıktık. Alaz ellerini belime ben de onun boynuna doladım. Olabildiğince sülük gibi yapışınca Alaz'a "Herkes bize bakıyor Alaz!"
"En iyi çift olduğumuz için olabilir mi sence karıcığım!" Derken dudağının kenarını yukarı doğru kıvırmıştı.
Şarkıya ayak uydurup kadının söylediği yerde ben, erkeğin söylediği yerde Alaz devam ediyordu.
Gözlerimi Alaz'dan ayırmadan, " Seni severdim, ve sana rağmen yine severdim, dar ağacı ip boynumdaaa, SEN AŞKI ANLAMAZ BİLMEZ,GÜL YANSA AĞLAMAZ SAKİN, BEN AKMAYAN GÖZYAŞINDA SENİ SEVERDİMM!"
Alaz bana eşlik ederek " SEN HİSLİ KORKAK SAVAŞÇI, AŞKI KİME SATMIŞ HAİN BEN HER SAVAŞ MEYDANINDA SENİ SEVERDİMM!"
(İnşallah burayı video ile oturtarak okumuşsunuzdur çünkü çok iyi oluyor)
🤍🤍🤍
Yorgunluktan ayaklarıma kara sular inmişken çok şükür ki eve geldik. Kapıyı kilitleyip kapatınca "Bir an hiç bitmeyecek sandım Alaz!"
"Bende öyle sevgilim!"
Üst kata çıkıp pijamalarımı giydim.Alaz da üstünü çıkardı. Üstünde hala boxerı varken bana baktı. "Kendini nasıl hissediyorsun?"
"Yorgun. Ağrıl-" diyeceğim esnada Alaz'ın kaşları çatıldı.
"Ne ağrısı?Ne oldu? Sancın mı var?"
"Alaz dur! Henüz birşeyim yok sadece baş ağrısı o da müzikten ve yorgunum sadece."
Ne düşündüğünü bildiğim için elimle onu durdurdum. "Bugün olmaz Alaz gerçekten yorgunum bence yatalım,"
"Ben!" Dedi kendini işaret ederek."Karımın ağrısı varken onunla seks yapmayı asla düşünmedim sadece yatırayım diyecektim Sedef!"
Beni kaldırıp yatağa yatırıp üstümü örttü. Kendi üstünü de giyinip yanıma yattı.
🤍🤍🤍
Alaz yanımda yokken kalkıp terliklerimi ayağıma geçirdim. "Alaz nerdesin?" Diye bağırdım.
"Aşağıdayım mutfakta!" Dediğinde yanına gitmek için ayaklandım.
Tam o esnada komodine ayağım çarpı ve yere düştüm. Yerde inlerken Alaz koşarak yanıma geldi. "Yine sakarlığı da tutmuş karımın."
"Sus be adam, yardım et aaahh çok acıyor!"
"Tamam güzelim geçti."
Beni kaldırıp yatağa yatırdı. Ayaklarımın altına yastık koyup sırtımı yasladım. Biraz dinlenirken Alaz tekrar aşağı indi. Beş on dakikaya mutfaktan müthiş kokular gelmeye başladı. Alaz odaya kocaman bir tepsiyle dalınca ağzımdan sular akarken bir yandan da gözlerim ışıldıyordu. Sanırım acıkmıstım.
"Kahvaltımızın ilk defa yatakta olduğunun farkında mısın Alaz?"
"Gerçekten biz ilk defa yatakta kahvaltı yiyoruz Sedef,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5
General FictionSedef ve Alaz hiçbir zaman son bulsun istemiyordum o yüzden kendi kurgumu beşinci kitap olarak yazıp sizlerle yayınlayacağım inşallah beğenirsiniz iyi okumalar📚