8.Bölüm

1.1K 35 16
                                    

1 ay sonra

Bugün erken saatlerde uyanıp ailecek kahvaltı yapmıştık. Alaz Elvan'ı okula bırakmaya gitmişti. Ben de kendi kendime meyve tabağı hazırlamış oturuyordum.

Kapının çalmasıyla ayaklanıp kapıya gittim. Şu kapı niye sihirle açılmıyor ki diye düşünmedim değil.

Kapı merceģinden bakıp Alaz'ı gördüm. Hemen içeri aldım. İçeri geçtiğimizde "Sevgilim hazır mısın?"

"Neye?"

"Unutmuş olmazsın Sedef, bugün doktor kontrolüne gideceğiz gerçekten unuttun mu?"

"Mmh şey sanırım evet!"

"Hormonlar yüklenmiş mi benim karıcığıma,"diyerek elleriyle yanaklarımı tutup dudağıma küçük bir buse bıraktı."Hadi hazırlan güzelim, kırk dakikaya randevumuz var!"

Üst kata çıkıp elbise dolabını açtım. Üzerime havalar ılık olduğu için çok kalın olmayan yeşil bir kazak geçirdim. Altıma mavi ispanyol paça kot giydim.

Aşağı indiğimde Alaz da aniden bana baktı. "Bir insan hamileyken de bu kadar güzel olabilir mi?"

"Utandırmakta bir numarasın Alaz!" Dedim omzuna vurarak.

Evden çıktığımızda saate baktım. 10 dakika vardı. Hastane girişinden girdiğimizde doktor kapısının önüne geldik. Alaz randevu kartını kapıya okuttu ve kapının açılmasını bekledik. Kapı açılınca doktor kapı da "Hoşgeldiniz Sedef Hanım ve Alaz Bey!"

"Hoşbulduk," dedik aynı anda.

"Buyrun şöyle oturalım." Dediğinde doktor masasının önünde ki sandalyelere oturduk.

Sessizliği Alaz bozdu." Doktor hanım size birkaç soru soracağım, izin verirseniz?"

"Tabi buyrun elimden geleni yanıtlayabilirim,"

"Şey aslında bu bebeğin sağlığını etkiler mi diye soracaktım?"

"Cinsel ilişki mi?" Doktorun söylediği ile Alaz başını salladı.

Alaz burdan çıkalım sana o zaman cinsel miymiş dövüşsel miymiş gostericem ben sana!

"Cinsel ilişki eeeee...Aslında bebek açısından çok sakıncası olacağını düşünmüyorum ama rahim ters tepki gösterir mi bilemem. Ama cinsel ilişkiye girmek istiyorsanız çok sık olmamasını tercih ederim, bir de lütfen vajinanın temizliğine özen gösterin ve siz Alaz bey prezervatif kullanın!"

Alaz ve doktor boş boş cinsellik hakkında konuştukça sinirler tepemi buluyordu. Sonunda konuşma bittiğinde doktor hanım ayağa kalktı ve bizde kalktık. "Önümüzde ki aya kadar cinsiyetimiz belli olmaya başlar," dedi.

"Elvan dan biliyorum doktor hanım. Onun da cinsiyeti üçüncü ayda belli olmuştu." Dedim.

"Evet genelde üç veya dördüncü ayda kendilerini gösteriler, Sedef Hanım sizi şöyle alıyım!"

Kafamı sedyeye koyup ayaklarımı uzattım. Sonra bir elimle pantolonun düğmesini çözdüm ve karnimi açtım. Soğuk jelin dökülmesiyle içim titredi. Bu jeli nerede bekletiyor bunlar ya buzlukta falan mı!

Doktor karnımda makinenin ucunu gezdirirken ekrandan rahmime bakıyordu. Kaşlarının çatıldığını görünce Alaz hemen sordu." Ne oldu doktor hanım? Bir sorun mu var?"

Hafif ve yavaşça dudakları yukarı kıvrılan doktor hanım gülümsemesiyle " Size bir haber daha vereyim o zaman," dedi. "Hamilesiniz!"

"İyi de doktor hanım benim karım zaten hamile!" Dedi Alaz bende başımla onayladım.

Yaralasar 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin