5 yıl sonra
"Ayaz, Uraz, Elvan gelin buraya!"
"Sedef ne bağırıyorsun çocuklara işte ne güzel oynuyorlar bizimkilerle" dedi Yosun.
"Oynasınlar ama birbirlerine zarar veriyorlar!"
"Olur öyle şeyler kardeş çocuklar,"
Hep birlikte pikniğe gelmiştik. Yemek yedikten sonra çocuklar da kum parkında oynuyorlardı. Ta ki Ayaz, Uraz'ın kafasına kum atana kadar..
"Gelin bakalım buraya yaramaz bıdıklar sizi, ne yapıyorsunuz birbirinize?"
"Ayye Ayaj bana kum attıı!"
"Ama önce o başlattı anne!"
Zaman su gibi akıp geçerken eve geldik. Nihayet çocukları duş aldırıp yatırmıştım. Odaya gelip pijamalarımı değiştirmek için dolaba uzandım. Pijamalarımı alıp giyinmeye başladım. Arkamdan gelen sese dikkat kesilip anı bir hareketle döndüm ve bana doğru gelen Alaz'ın bileğini tutarak diğer bilegiyle birleştirdim. Aniden bileklerimi ters çevirip arkamı döndürüp kendisine yapıştırınca konuştu.
"Hala çok iyisin çaylak ama biraz daha çalışman lazım!"
"Hhh çok komiksin hayvan!"
"Sana komik olduğumu düşündüren nedir? Ve hayvan olduğumu kim söyledi?"
Öne doğru dönüp boynuna ellerimi attım. "Saçma felsefelerin olmasa iyi çocuksun aslında ve hayvan olduğunu ben söyledim hatta bak hayvannn!"
"Ne dedin bir daha de!" Diyerek belimi sıkıca kavradi ve beni kendine yapıştırdı.
"Hay-van!"
"Hay- Van?" Diyerek kaşlarını kaldırdı ve beni aniden yerden havalandırdı.
"Hayvan, hayvan ve hayvan aynı zamanda odunsun!"
"Odunluk ve ben!" Diyerek eliyle kendini gösterdi ve beni yere indirdi." Gel bakayım sen buraya!"
Aniden kendimi yatakta buldum ve gıdıklanmaya başladım."A-alaz tamam tam- hhhhh alazz!"
"Tamam bırakacağım ama bir şartım var!."
"Kabul! Bırak artık." Dedim ve bıraktı sırtım yatakla başlığına yasladım ve konuştum."Şartın nedir eğitmenim?"
"Sence?" Diyerek dudaklarıma baktı.
"Alaz çüşş."
"E artık kabul ettin ver bir dudak güzelim!"
"Sen iyice azd-" sözümü bitiremeden beni kendine çekip dudaklarıma kuruldu. Tabii ki de karşılık verdim. İkimizde nefessiz kaldığımızda geriye çekildim.
Yatağa girip birbirimize sımsıkı sarıldık. Onun çikolata kokusu ile mayışırken uyku iyice beni içine çekti.
🤍🤍🤍
Sabah kalktığımda Alaz yanımda yoktu. Saate baktım sekizdi. Hemen kalktım ve tuvalete girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynanın karşısına geçtim. Ve bir not vardı. Açıp notu okudum. 'Sevgilim bugün büyük bir toplantımız var eğitmenlerden kimseyi arama ve biraz gecikebilirim. Seni seviyorum güzelim!'
Neden haber vermemişti ki..
Moralim çok bozuk olsa da aşağı indim. Çocuklar mışıl mışıl yatıyorlardı. Onlar uyanmadan ev işlerimj bitirdim. Önce kahvaltıyı hazırladım. Sonra çocukları uyandırdım.
"Ayaz, Uraz ne bu kavganız?"
"Ayye Uyaz bana vurdu."
"Hayıy ayye önce ayas bayyattı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5
General FictionSedef ve Alaz hiçbir zaman son bulsun istemiyordum o yüzden kendi kurgumu beşinci kitap olarak yazıp sizlerle yayınlayacağım inşallah beğenirsiniz iyi okumalar📚