Alaz' dan
Çoktan eve gelmiştik. Saat epey geç olmuştu. Sedef arabada uyuklamıştı. Elvan ise çoktan uyumuştu. Evin garajına arabayı park ettikten sonra Elvan'ı kucağıma aldım. Sedef'i de uyandırdım ama hala ayakta uyuyordu. Uykuyu da severmiş güzelim!
Eve girince kapıyı kapattım. Önce Elvam 'ı odasına götürdüm. Üstünü örtüp alnına küçük bir öpücük kondurdum ve yukarı çıktım. Sedef yatağa öylece yatmış çoktan sızmıştı. Neyse ki ayakkabılarını çıkarmıştı.
Ona doğru ilerlerdim. Üstünü çıkarmalıydım.Hemen yatağa oturdum ve sırtını dik tuttum. Önce üstünde ki beyaz kazağı çıkardım. İçine sadece sütyen giymişti. Göğüslerine bakıp yutkundum. Eğer gerçekten hamile olmasaydı. Şu an da onunla her şeyi yapabilirdim. Yavaşça sütyenini arkadan çözdüm ve kenara fırlattım. Bunlar olmadan da güzeldi.
Kahretsin dokuz ay boyunca karımla sexs yapamayacaktım!Kafasını yatağa koyup dolaptan bir gecelik çıkardım. Yanına gelip onu tekrardan dik tuttum.
Üstüne pijamayı giydirdim ve yatağa yatırdığım esnada gözlerini açtı. Tam gidecekken kollarımı tuttu. "Nereye?"
"Güzelim koltukta yat dedin orada yatacaktım,"
"Ne koltuğu ya!Göğsümde yerin var iken koltukta yatırmam seni, gel buraya Buzdağı!"
"Sen mutlu olacaksan neden olmasın güzelim!"
Yanına gidip kollarımın arasına aldım. Yorganı örtüp başımı onun kafasına koydum.
🤍🤍🤍
Sedef'ten
Çikolata kokusu beni tekrar uykuya çekerken nihayet uyandım. Alaz'ın göğsünde yatıyordum.Hemen doğruldum."Kalkar mısın Alaz!" Dedim sinirle.
"Noluyor sabah sabah ya." Gözlerini ovuştururken "Beyefendi uykulu halimden faydalanıp yanıma yatmışsınız?"
"Uykulu halin mi? Uykulu olduğuna emin misin? Çünkü dün gece beni yatağa yatırtan sendin Sedef "
"Yalan söyleme Ala-" dediğimde aklımda dün gece canlandı.
Kahretsin ya onu yanıma çağırmıştım!
"Hatırladın dimi?" Dedi gülerek.
"Bence hormonlardan kaynaklı yani yoksa asla yapmam!"
"O zaman o hormonlara söyle de kendine hakim olsun!"
"Tamam Alaz ya sen haklısın," dedim yanağını öperek. Aniden beni üstüne çıkardı. Ellerimi ona sararken dudağımı soluksuz öpmeye başladı. Nefes almak için geri çekildiğimizde "Ben haklıyım he?" Dediğinde tekrardan şehvetle öpmeye başladı. Onun kollarında daha fazla yanmadan kucağından kalktım. "Bugün annemlere ve Aslıgile bir bebeğimiz olduğunu söyleyeceğiz kalkıniz beyefendi."
"Şimdi dokuz ay bekleyecek miyim?" Dedi karnımı okşayarak. "Neyi bekleyeceksin?"
"Seni içime almayı bekleyeceğim güzelim!" Dediğinde bacak arasına tekmeyi geçirdim.
"Bakalım dokuz ay sonra alabiliyor musun , alamıyor musun Alaz Bey!"
🤍🤍🤍
Saat on iki olmuştu. Çoktan kahvaltımızı yapmıştık. Elvan okulda olduğu için bizde Alaz ile evdeydik. Televizyon karşısında dizi izliyorduk. Alaz'a "Bence bu akşam annemleri , babanneleri ve Aslıları buraya davet edelim akşam güzel bir yemek yeriz, senin için uygun mu Alaz?"
"Sana uyarsa neden olmasın güzelim?"
"Neyse şimdi Aslı yı arayalım!"
Aslı' yı aradım. Beş saniye sonra telefon açıldı. "Alo!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar 5
General FictionSedef ve Alaz hiçbir zaman son bulsun istemiyordum o yüzden kendi kurgumu beşinci kitap olarak yazıp sizlerle yayınlayacağım inşallah beğenirsiniz iyi okumalar📚