12.Bölüm

961 22 117
                                    

1 hafta önce

Alaz

Telefonuma gelen bildirimle kuzen diye hitap ettiğim Salim'in mesaj gönderdiğini gördüm.

Kuzen Salim
Kuzen aşağı insene bi beş dakika bişey konuşmak istiyorum.

Ben
Tamam geliyorum bir yere ayrılma.

Merdivenlerden aşağı indim.Televizyon karşısında oturan karım ve yanında oyun oynayan çocuklarıma öpücük verdim.

"Aşkım benim bir arkadaş geldi de aşağıda beni bekliyor biraz konuşacağız ordan belki bir kafeye falan geçeriz. Yani biraz gecikebilirim."

Bu laflarımı söylerken biraz düşünmüştüm çünkü Salim bir konusalim dedi mi kesinlikle 3 saat o kişiyle takılırdı.

"Sıkıntı yok aşkım biz evdeyiz zaten gidebilirsin."

Konuşmamız bittikten sonra evden çıktım. Mercedes arabasını evimizin önündeki garajın yanına park etmişti Salim.

"Noldu yarrağım, durgunsun."

"Aslında konuşmamız gereken çok şey var, ben bir kıza tutuldum."

"Kimmiş bu kız?"

"Dansöz!"

"Ee sana kıvırtsın diye mi aşık oldun kıza?"

"Hee Alaz, isim gücüm yok kıvırtan kız seçtim."

"Olum zaten işin gücün yok ki senin baba parası yiyorsun."

"Gırgırına dedim mal,"

"Her neyse benden ne istiyorsun!"

"Bu kızın bir arkadaşı var, adı Dare bu arada benim kızın adı Zehra. Neyse ben Zehra ile konustum. O benimle olabileceğini ve sevişebilecegini bile söyledi. Ama bir şartı var. Yanında bir erkeği de getireceksin dedi Dare içinmiş. Ben de kızı tavlayana kadar birini getiririm diye kabul ettim. Sonra benim bütün arkadaşların manitası ve karısı var. Sonra aklıma sen geldin. Belki istersin diy-"

"Olum sen mal misin bende evliyim hani 3 çocuğum ve deliler gibi aşık olduğum bir karım var."

" Ya biliyorum ama Daren'i bir süre oyalayacaksın zaten cinsel ilişki olmadan."

"Bak olum sen anlamıyorsun galiba karım var."

"Alaz sana bunlardan vazgeç demiyorum toplantı var de bir gün çık evden uzun sürer de uydur ben kızı zaten cinsel ilişkiye bir girelim tavlarım sen sadece o arada Dare ile takılcaksın yani onu oyalarsın bak söz veriyorum bir aksaklık çıkarsa hemen geri çekilicez ve izimizi kaybettiricez zaten sen izini çok çabuk kaybettirirsin merak etme."

"Tamam, kabul!"

🤍🤍🤍

Şimdiki zaman

Sedef

Ayağa kalkmamla beraber yatakta deli dehşet sex yapanların Alaz olmadığını farkettim. Hemen sordum.

"Alaz nerede? Çabuk söyleyin yoksa-"

"Ya-yan oda 488."

"Reziller!" Diyerek odadan çıktım. Yan odanın kapısını  tekmelememle yatakta  yatanları gördüm. Alaz ve ? Gerisinin önemi yoktu. Fotoğraf çektim. Boşanmada delil olur diye.

Sonra kıvrılan Alaz'ı gördüm. Sanırım uyanacaktı.

"Kalkın, kalkın sikişmeniz bol olsun."

Uyanan Alaz ve yanında ki adını bilmediğim kadın birbirlerine baktılar. Alaz konuştu.

Yaralasar 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin