3.Bölüm

1.5K 31 25
                                    

Bu yelloz Aleynaydı!Annemin kuzeninin kızı. Ben bu kızın Alaz'dan hoşlandığını öğrendiğimde gerçekten onun kafasına yumruk atmamak için kendimi zor tutmuştum.

Şimdi tam zamanıydı.İçimde ki öfkeye karşı yenildim ve annemlerin yanına gittim."Senin burda ne işin var yelloz,kızımın doğum gününü mahvetmene izin veremem o yüzden ben o güzelim suratına yumruğumu geçirmeden defol!"dedim ve suratında ki ifadeyle içimden sırıttım. "Be-ben sadece,"dediğinde "Sus, senin kocama olan bakışlarını ve hoşlandığını biliyorum ve şimdi burdan toz ol!"dedim.Hemen çantasını aldı ve çekip gitti.

Annem,"Neden böyle yaptın kızım,"dediğinde sinirden küplere bindim.Birisi beni anlamalıydı."Anne konuyu kapat ve bugüne odaklan!"deyip herkesin oturduğu masaya ilerledim. Kimse eksik değildi.Herkes Elvan'a hediyelerini vermeye başladı.

Hediye faslı bitti ve yemeğe başladık.Herşey eksiksizdi.Yemek yedikten sonra masayı toplamak için hizmetlilere yardım etmeye başladık.Ecrin, Naz ,Yosun,Simay tabakları alıp içeri taşımaya başladık.Yürürken Naz, "Bizimki ilk defa kendine bakmış ve çok güzel olmuş!"dediğinde Ecrin,"Valla Sarmaşık,Naz haklı çok güzel olmuşsun!"dedi. Bende "Aramızda kalsın ama Elvan bir kardeş istiyor,"dediğimde hepsinin ağzı açık kaldı."Ee bir bebiş olmasın mı?"diyen Yosun'a sırıttım."Biz çalışmalara başladık sayılır,"dediğimde mutfağa gelmiştik. Tabakları tezgaha bırakırken kızların yanımda olmadığını farkettim.Hemen arkamı döndüğümde karşımda Alaz vardı. "Sayılır mı?"dediğinde evet anlamında başımı salladım."Bence hiç sayılmaz sevgilim, çünkü dün gece ne beni doyurdu ne de kalbimi!"dedi ve mutfak kapısından bize doğru gelen babamı gördüm."öhöm öhöm"dediginde Alaz dan ayrılıp babama baktım."Şey baba birsey mi oldu?"dediğimde "Elvan sizi arıyor gidin bir bakın!"dedi ve mutfaktan çıktık.

Bahçeye indiğimizde Elvan yanımıza geldi."Anne neredeydiniz kaç saattir sizi arıyorum?"dediğinde "Annem mutfaktaydık ne oldu?"dedim."Bana hediye vermeyecek misiniz?"dediğinde Alaz "Bekle kızım geliyorum,"dedi ve arabaya gitti.Geldiğinde Alaz'ın aldığı hediyeyi merakla bekleyen Elvan kutu büyük olduğu için çok sevinmişti.Hemen kutuyu üstünden açtı ve çok uzun zamandır istediği pembe bisiklet çıktı.Babası hemen bisikleti kutudan çıkardı ve Elvan'a verdi.Elvan "Ee anne sen ne aldın?"dediğinde tam hediyemı verecektim ki bir anda kusma hissi geldi.

Koşarak yukarı çıktım.Arkamdan Alaz'ın sesini duydum.Lavaboya girdiğimde kapıyı kapatmadan hemen içimi boşaltarak öğürdüm.Alaz arkamdan geldi ve kapıyı kapattı.Öğürmem kesildiğinde elimi yüzümü yıkadım.Havluyla ellerimi kurutup Alaz'a döndüm."Alaz, sence mide bulantısı ilk günden tuhaf değil mi?"dediğimde "Bence normal,dün gece bayağı kapıldıgın için olabilir."dediğinde bacak arasına tekmeyi geçirdim birazda o inlesin.

"Kısır olursam bir bebeğimiz olmayacak güzelim " dediğinde boynuna atladım."Özür dilerim ama bence bir bebeğimiz oldu!"dediğimde ayaklarımı ona doladım.Elbisem yukarı doğru çıkmıştı bile.Alaz da ellerini belime sardı."Öylemi olmuş yoksa hala olmamış mı?"dediğinde "Bilemiyorum artık orasını, nasıl olsa sonradan kokusu çıkar!"dedim ve dudağının kenarını öpüp üzerinden atladım.

                                 🤍🤍🤍

Çocuklar oyun oynarken bizde bahçede oturup çay kahve içiyorduk.Saatte epey geç olmuştu.Herkes yavaş yavaş kalkmaya başladı.Önce Yosunlar,sonra Ecrinler ve Yiğitler..

Herkes kalktığında annemlerle vedalaşıp eve geldik.Elvan arabada uyuya kaldığı için onu Alaz kucağına alarak eve getirdi.Nihayet  üstümü çıkarmıştım.Şu topuklular beni gün boyu bitirmişti resmen.Naz bir de hergün bu acıya katlanıyor.

Üstüme pijamalarımı giyip yatak odasına gelmiştim ki Alaz, "Güzelim keşke giyinmeye uğraşmasaydin nasıl olsa çıkaracaksın!"dedi."Off Alaz tam unutmuştum yine hatırlattın ya,"dediğimde "Anne ve baba olmak kolay değil, güzelim!"dedi.

Yaralasar 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin