2.Bölüm

2.3K 32 48
                                    

Saat akşam dokuz buçuk olmuştu.Alaz Elvan'ı yatırmaya gitmişti.Ben de İshak ve Aslı ile çay içiyordum.Alaz bir şekilde Elvan'ı susturmuştu.

Çay içerken bebek hakkında konuşuyorduk. Aslı ve İshak'ın bebeği."Ee Aslı bir anne olma hissi nasıl bir şey?"dedim. Aslı "Henüz anne sayılmam bence."dediğinde İshak Aslı'nın elini tuttu."Eminim sana annelik çok yakışacak sevgilim,"dedi.

O sırada belimi tutup beni havaya kaldıran adama baktım.Şimdi olmaz Alaz! der gibi bakınca beni yere indirdi. "Bir bebek yapmaya ne dersin karıcığım?"dediğinde yutkundum. "Alaz erken değil mi?"dedim. Beni alnımdan öperek "Bence hazırız ve ayrıca Elvan beş yaşına girdi ona bir kardeş lazım öyle değil mi?"dediğinde kıkırdayarak göz kırptım ve yüzümü kalkmakta olan Aslı ve İshak 'a çevirdim.

"Biz kalkalım Sedef, hem Aslı 'nın dinlenmesi lazım,"dediğinde Aslı kaşlarını çatarak "Daha ilk ayımız İshak," dedi. "Ben bu bebeği zor yaptım Aslı, o yüzden beni hiçe sayma lütfen sana en iyi şekilde bakmama izin ver!"diyen İshak Aslı'nın elini tutarak kapıya doğru yürüdü. İshak , Aslı'nın ayakkabılarını giydirirken Alaz "Yeğenime ve Aslı 'ya en ufak birşey olursa seni yaşatmam İshak!"dedi kükreyerek."Merak etme Alaz , sen onu Aslı'ya söyle." deyince Aslı "Beni yeterince dayımın yanında övdüğüne göre artık gidelim mi İshak?" dediğinde İshak elinden tuttu ve gittiler.

Kapıyı kapatınca yanımda Alaz'ı bulamadim . Hemen nereye uçtu bu adam beni gerçekten çıldırtıyor.

Düşüncelerim ard arda kafamda dolaşırken çikolata kokusu etrafımı sardı. Gözlerimi kapatan elleri ile beni üst kata çıkarıyordu. Elvan alt katta yattığı için ses çıkarmadan  yukarı çıktık.Yavaşta ellerini gözlerimden çekti."Şimdi açabilirsin,"dediğinde gözlerimi açtım. Gördüğüm şey ile anlık şok geçirdim. Bunca şeyi hangi ara yaptı bu adam.

"Nasıl olmuş Sedefim?"diye sorduğunda cevaplamadan dudağından öptüm. Boynuna atlamadan önce ondan ayrıldım.Kapı açık kaldığı için kapıyı kapatıp kilitledim.Ona doğru yürüdüm. "Ee bir kez daha anne olmaya hazır mısınız Sedef Hanım?"dediğinde gözlerimi dudaklarında buldum.Hemen kucağına atlayınca benim belimi sardı ve duvara yasladı. Birbirimizi şehvetle öperken beni yere indirdi. Dudağımdan ayrıldı ve yavaş yavaş birbirimizin üstünü çıkarmaya başladık.Önce ben Alaz'ın kazağını çıkartıp yere fırlattım.Sonra o benim üzerimdeki gömleğin düğmelerini açıp bedenimden çıkardı.

Karşımda Alaz'ın mükemmel göğüslerini ve karın kaslarını görünce bayılacaktım. Alaz benim göğsümde duran südyene bakıyordu.Çıkarması için eliyle belimden kavrayıp kendine çekti ve sırtımdan südyenin düģümlerini çözdü. Şuan göğsüne yapışık olduğum için henüz südyen göğüslerimden düşmemişti.Yavaşça beni geriye bıraktığı anda südyenim düştü. Benim göğüslerime öyle bir bakıyor ki yiyecek gibiydi sanki ilk defa görüyor.

Bende aşağıya kafamı eğdim.Alaz'ın pantolonun düğmesini çözdüm ve pantolonunu çıkardım.Altında kalan tek şeyin içinden bile belli olan büyük şeyi  gördüm. Hemen kalan son altını da çıkardım. Evet şimdi hazırdık.

Beni duvara tam anlamıyla yapıştırdığında ellerimi boynuna sardım. Alaz da duvardan destek alırcasına beni kollarıyla duvarda kıstırdı. Hemen dudaklarimiza yapıştık.Beni öperken içindeki vahşi erkeği çıkarmaya başladı.Yakınlarda bir yerde vajinama değen  şeyini hissettim.Hemen belimi kavramı ve beni yatağa attı.Ben de yastığa kafamı koydum ve ayaklarımı iki yana açtım.

Vajinamdan gelen akıntılar her zaman ki akıntıydı. "Sakin ol güzelim, birazdan iyi hissedeceksin."dedi.Yatağa dizlerini koyarak üzerime gelmeye başladı. O sırada vajinam durur mu kendini hemen açtı.Alaz "hazır mısın güzelim,"dediğinde başımı hazırım anlamında salladım.Önce yavaş yavaş bana sürtmeye başladı.Daha sonra yatak başlığından destek alarak şeyini vajinama soktu.Bu hareketleri aslında acı verici ama benim yaşadıklarım bunun yanında hiçbirşeydi.

Yaralasar 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin