10.Bölüm

1.4K 19 44
                                    

Eve geldiğimizde Alaz beni kucaklayıp yatak odasına getirdi. Sırtım yatakla buluşurken bluzumu ve sütyenimi çıkardı. Hemen kendi üstünü hızlıca kenara attı. Önce benim altımı daha sonra kendi altını çıkarttı.

Komodinden bir kutu çıkardı. Evet prezervatifti. Kendine takıp bana doğru kulağıma eğilip fısıldadı.

"Uzun sürmeyecek!"

Boynuma ve dudaklarıma minik minik öpücükler bırakırken mest olmamak elde değildi. Yandığımı çoktan hissetmiştim.

Öpücükleri yavaş yavaş aşağı inerken saģ göğsümde durdu. Onu ağzına alıp emmeye başladı. Daha sonra hızla aşağılara indi. Karnımın her tarafını öptüğü için içimde küçük bir kıpırtı hissettim. Çok değişik bir hazdı.

Biraz doģruldu. Önce elitle tuttuğu penisini yerleştirdi. Sonra da...

Gecenin sonunda kendimi halsizce yatağa bırakmıştım.

🤍🤍🤍

1 ay sonra

Bugün bebeklerimizin cinsiyeti açıklanacaktı. Ama tabi ki biz bilmeyecektik. Alaz'ın deniz kenarında organize ettirdiği partide öğrenecektik. Sabah erkenden kahvaltı yapıp Elvan'ı okula bıraktık. Gruptakilere haber verdim. Daha sonra annemler,babaanneler,Aslılar..

Alaz ile doktor kapısının önünde bekliyorduk. Ekranda Sedef Sipahi!

İçeri girip oturduk. Doktor hanıma bir kağıt verip cinsiyetleri ona bizden gizli yazmasını söyledik.

Ultrason cihazının yanındaki sedyeye oturdum. Karnımı açıp yanımdaki Alaz'ın elini tuttum. Doktor hanım jeli sürerken heyecandan kalbim uçuyordu resmen.

Karnımda makinanın ucunu döndürürken bende ekrana baktım.

"Tahminleriniz neler?" Dedi Handan Hanım.

"B-ben tahminde bulunmadım ama sağlıklı olsunlar yeter dimi sevgilim?" Dedi Alaz.

"E-Evet sağlıklı olsunlar benim için kız erkek farketmez ama bir oğlum da olsun isterim!"

"O zaman şöyle fotoğraflarını size vereyim. Siz karnınızı temizleyin ben cinsiyetleri bir zarfa koyayım." Derken Handan Hanım ufaktan sırıtıyordu sanki.

Alaz'dan yardım alıp karnımı temizledikten sonra ayağa kalkıp Alaz'a sarıldım. Kulağına hafif yaklaşmaya çalıştım fakat boydan kurtaramadım. Eğilmesini söylediğimde kulağına fısıldadım. "Nasıl olur da bu kadar yakışıklı olabilirsiniz çözemedim ama benden bir çocuk yaptığınıza göre kesin bana aşıksınız!"

"Çocuk yapmam bu durumu değiştirir mi Sedef, ben sana bir bebek yapmadan da nasıl aşık olduğumu gösterebilirim eğer istersen."

"Alaz tamam bu kadar saçmalama-" derken Alaz dudağıma yapıştı. Karşı koymak istemezdim ama Handan Hanım öksürmeye başladı.

Doktor hanıma teşekkür edip zarfı alıp hastaneden çıktık. Arabaya bindiğimizde ikimizinde yüzü gülüyordu. "Alaz şimdi bu zarfın içinde bebeklerimizin cinsiyeti var," dedim.

"Evet sevgilim ama biz akşam öğreneceğiz,"

"E peki renkleri kim koyacak? Koyacak kişi cinsiyeti öğrenmiş olur?"

"Şimdi aşkım ben seni eve bırakacağım sen akşama hazırlanırken bende gidip cinsiyetleri organize eden kişiye zarfı vereceğim, onlar da kendileri koyacaklar."

"Peki konsept nasıl olucak?"

"Konseptimiz şöyle ikimiz yan yana duracağız önümüzde büyük cam kaseler olucak, kaselerin içinde su gibi görünen ama şeffaf bir sıvı olacak. O sıvının içine kibrit yakıp atacağız daha sonra önümüzde dumanlar belirecek bunlar da cinsiyetler olacak."

Yaralasar 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin