היום השני ללימודים עבר ביעף, הם למדו תורת הצמחים עם האפלפף שלומד בידי פרופסור ספראוט הנמוכה, פיטר הצטיין בפעם הראשונה השנה וזיכה את גריפינדור בחמש נקודות.התגוננות בפני כוחות האופל עם רייבנקלו ולומד בידי פרופסור טארדין האפל שקשר את שיערו הירוק בצמה ארוכה ולא הפסיק לדבר על תקפת השילטון של גרינדוולד. והשיעור האחרון היה שינויי צורה עם סלית'רין שלומד בידי פרופסור מקגונגל שבהחלט לא אכזבה עם הקשיחות ולמרות שגם ג'יימס וגם סיריוס הצליחו להפוך את המחט שלהם לסיכת שיער היא לא ריחמה עם כמות שיעורי הבית שהטילה על כולם. וכך, במקום ללכת לבחון את הערבה המפליקה כמו שרצו נאלצו סיריוס וג'יימס לשבת במועדון גריפינדור ולשקוד על שיעורי הבית הרבים. סיריוס הטיל את ראשו לאחור בזעקת תסכול, "אני אומר לך, אני לא אשרוד שבוע בקצב הזה!" הוא זרק את עט הנוצה על החיבור החצי גמור בשביל מקגונגל. "אבל זה בכלל לא קשה לך." ג'יימס הרים את מבטו מהחיבור שלו בחיוך משועשע."נכון, זה משעמם כל כך שאני מאבד את שפיותי!" ג'יימס פרץ בצחוק קולני, "תזהר שמקגונגל לא תשמע אותך, היא תיתן לך כפול רק כדי שלא יהיה לך משעמם." סיריוס פלט גניחה רק מהמחשבה .היו כמה שניות של שקט כשג'יימס החל לזמזם את השיר feeling a then More ומהר מאוד עבר מזמזום לשירה בקולי קולות עם תיפופים על השולחן בעוד סיריוס מוסיף לו ראפ שממש לא התאים. הם סיימו בדרמתיות כששניהם עומדים על מסעד הספה ומשתחווים לתשואות ולצחוק שבקע מהקהל. רמוס, שישב לצידם וניסה לכתוב את החיבור בשביל פרופסור ספראוט, גלגל עיניים, אסף את חפציו ועלהלעבוד בחדר, איפה שיש שקט, בלי שני שחקנים מלאים שמחת חיים שרק מנסים למשוך תשומת לב.
פרק קצררררר, אין לי יותר מידי מה להגיד עליו, מקווה שאהבתם, ותזכרו, עוקב זה לא כואב.
YOU ARE READING
אני נשבע בזאת חגיגית כי אני מחפש צרות
Fantasyתמיד שמענו מג'יי קיי רולינג על ההורים של הארי פוטר ועל הרפתקותיהם בהוגוורטס. אז אני מת על המארדרס ועל כל מה שקשור בזה אז כתבתי על זה סיפור.