המיון 3 מתוך 4

22 0 2
                                    


"פיטגרו, פיטר!" פרופסור מקגונגל מקריאה מדף.הילד שממהר לכיוונה ברגליים כושלות, יש לו רבה שומן ילדות והוא רועד מעט.אך ברגע שהמצנפת עוטפת את ראשו היא יכולה לראות שיש בו יותר מזה.יש גל חזק של חוסר הערכה עצמית ביחד עם נטייה להעריץ טובים ממנו וצורך בקבלה.זה לא ילד שמחפש כוח, אלא ילד שמחפש לשרוד. המצנפת שוקלת הפלאפף, סלית'רין, אך יחד עם כל הפסימיות יש גם קמצוץ אומץ שהיא פשוט לא יכולהלהתעלם ממנו. הילד ציפה לכך שתחליט הפלפאף, הוא חשב ששאר הבתים דרשו יותר מידי וכי הוא לא יעמוד בזה וזה ימעך אותו תחת כובד משקלו. המצנפת שמעה את ההפתעה הענקית כשהילד הבין שהיא מתלבטת בין סלית'רין לבין גריפינדור, הוא לעולם לא חשב שיוכל להסתדר באף אחד מהם.המצנפת לקחה את הזמן, מספרת כי זאת הפעם הראשונה שהיא צריכה להתלבט בין שני בתים כה שונים בדיוק כשפיטר מבקש הפלפאף. המצנפת הגיעה למסקנה באותו הרגע,"אשבץ אותך בהפלפאף אם זה מה שאתה רוצה, אך גריפינדור יותר מתאים." היא אומרת לו. היא מסיימת את המונולוג בתוך ראשו עם עקיצה, "אם אתה לא מספיק אמיץ בכדי לנסות להסתדר בגריפינדור כנראה שאתה בכל מקרה לא מתאים לשם." משהו בער לפתע בתוך הילד. הוא התעקש שהוא כן אמיץ מספיק בכדי לקבל את האתגר, ולמעשה הוא באמת מקבל אותו.המצנפת צעקה בקולי קולות, "גריפינדור!"הוא מיהר אל השולחן, מרוצה מעצמו וחושש והתיישב ליד שני ילדים שם הם נראו מופתעים מהשיבוץ שלהם וקיווה כי עשה את הבחירה הנכונה.




ופיטר פטירגו, המגעיל, פחדן והבוגד משתבץ בגריפינדור, לפעמים אני שונא את מצנפת המיון על זה שהיא לא שמה אותו בהפלפאף, מקווה שאהבתם ותזכרו, עוקב זה לא כואב

אני נשבע בזאת חגיגית כי אני מחפש צרותWhere stories live. Discover now