●3●

122 8 4
                                    

"Ee Narin ne yaptın bugün?" Kahvemi yudumladım. "Kime ?" Bardağımı masaya bırakırken durakladım. "Günün diyorum nasıl geçti?" Oturduğu yere biraz daha yayıldı. "Eh işte geçti gitti"

Mükemmel!

Telefonuyla ilgilenen Narini bir müddet izleyip kahvemi yudumladım. Ne kadar bol sohbetli bir ortam değil mi ?
Narine uyup telefonumu elime aldım. 4 yeni bildirim gözüküyordu.

Melisanur: Birkaç gündür çok yoğunum kusura bakma Hare (14:45)

Melisanur: Seni ihmal etmek istemedim (14:45)

Melisanur: Sınırdayım (14:46)

Melisanur: Burası biraz sıkıntılı (14:46)

Siz: Estağfurullah önemli değil (15:00)

Kendisini masaya bırakmama izin vermeden çalan telefonumu kulağıma götürdüm. "Efendim" "Selam Cınım" güldüm. "Yarım saate müsaitim" heyecanla konuştu. "Ee mükemmel coffy' de buluşalım o halde" Oturduğum yerden ayaklanıp odama yöneldim. "Tamamdır"

***

"Sonrada bildiğin gibi işte Hare" Kafamı salladım. "Staj nasıl gidiyor birazda sen anlat" elimi geçiştirir gibi salladım. "Güzel, iyi, idare ediyor" Pırıl söylediklerimi komik bulmuş olucak ki güldü. "Baş öğretmenler sıkıntı çıkarmıyor değil mi yine ?" Kafamı olumsuz salladım. "Hayır. Aysun hoca artık karışmıyor bile daha doğrusu artık sınıfa uğramıyor ki." Aysun hoca sabahçı baş öğretmenimdi. Birkaç sorun yaşamış ters düşmüştük neyse ki halledebilmiştik.

Telefonu çalan Pırıl müsaade isteyip dışarıya çıktı. Gözlerimi Etrafta gezdirip insanları izledim. Gözlem yapmayı seviyordum insanlar hakkında fikirlerde bulunup yorum yapmak en sevdiğim hobilerdendi. Kucağıma tırmanmaya çalışan minik şeyler irkildim.

"Ya sen kimin kucağına geliyorsun ?" Küçük siyah beyaz kediyi kucağıma çektim. Boynunda ki küçük tasmasından anladığım kadarıyla buranın kedisiydi. Geldiğimiz yer küçük bir kahve dükkanıydı Pırılla ortak kararımız olarak artık burası bizim mekanımızdı. "Yerim bu küçük patilerini" kendini daha çok sevdirmek ister gibi başını elime sürttü. Masada ki telefonumu alıp fotoğrafını çektim.

Ömer kedileri seviyor mu acaba ?

Uygulamaya girip ismine tıkladım. Sakin ol Hare sadece bir soru.

Siz: Kedileri sever misiniz? (16:03)

Pırıl hala ortalıkta gözükmüyordu bir şey mi olmuştu acaba. Titreyen telefonumla bildirimlere üstten baktım.

Melisanur:

Melisanur:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SİYAH ŞAKAYIK (YARI TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin