Part 73....
Jessy y - න් නෑ ක් කමක් නෑ සර්. Costume එකේ ප්රශ්නයක් නෑ.
( කරකියා ගත දෙයක් නොමැතිව jessy එසේ පවසන්නට වූයේ dance academyයෙන් ඉවත් වීමට අකමැති වූ නිසාවෙනි )
Jk - හ්ම් හරි නේද ලමයි එහෙනම්?? ගොඩක් අයගේ කැමැත්ත තියෙන්නෙ මේ costume එකට. දැන් කියන්න බලන්න මොන colour එකෙන්ද මේ costume එක මහන්නෙ කියලා.
( jk තම ශිෂ්යන්ගෙන් අදහස් විමසන්නට විය )
V - හියුන්ග්.... අපි colours තුනකින් මහමු. ඒ කියන්නෙ performance එක start කරද්දි stage එකේ ඉන්න කණ්ඩායමට එක colour එකකින් මහමු. ඊට පස්සේ විනාඩි ගාණකින් ඒ අය අයින් වෙලා තව කණ්ඩායමක් එනවනේ. ඒ කට්ටියට තව colour එකක් මහමු. ඊලගටනේ ඔයා එන්නෙ. අපි ඔයාට තව colour එකකින් මහමු. Costume එක colourful වෙද්දි ඒකටත් අවධානේ යනවනේ jude board එකේ.
Jk - ඔව් නේද ඒ අදහස හොදයි. ඒත් colours තුනක් ඕන නෑ. අපි දෙකක් මහමු. මාව කැපිලා පේන්න උවමනාවක් නෑ චූටි. ඒ නිසා colours දෙකක් ඇති.
V - එහෙම කියන්න එපා. කණ්ඩයාමක නායකයා කැපිලා පේන්න හිටියා කියලා ඒකෙ ඇති වරදක් නෑ. බොරුනම් අහලා බලන්නකෝ ලමයින්ගෙන්. නේද ලමයිනේ?? මං කිව්ව දේ හරි නේද??
( v සිසුන්ගෙන් විමසන්නට විය.)
Students - ඔව්ව්ව්ව් එහෙම හොදා......යි....
JK - මරු ගෝලයෝ ටික.
( සිසුන් සියල්ලෝම Vගෙ අදහසට එකග වන බව දන්නා jk සිනහමුසු මුහුණින් පවසන්නට විය )
Jk - හරි එහෙනම් අපි gold , black , silver වගේ colours මාරුවෙන් මාරුවට දාපු outfit එකක් මහමුකෝ. කෝ කට්ටියම නැගිටින්න. Practice පටන් ගමු. තව සති දෙකයි තියෙන්නෙ අපිට.
( jk තම සිසුන්ගේ නර්තන පුහුණුව ආරම්භ කිරීමට සූදානම් විය )
V - හියුන්ග්.... ඔයා මහන්සි වෙන්න එපා. මං practice කරවන්නම් එයාලව.
Jk - නෑ චූටි දැන් හරි..කිසිම අමාරුවක් නෑ ප්රොමිස්. ඔයා ඉදගෙන ඉන්නකෝ..මහන්සි වෙන්න යන්න එපා.
V - මට ද අනේ අසනීප උනේ?? ඔයාටනේ අසනීප උනේ..ඉතින් ඇයි මට මහන්සි වෙන්න එපා කියන්නෙ??
YOU ARE READING
BF forever
RomanceBF FOREVER (best friend become the boy friend) 😊😊❤❤ BTS are the sky and taekook is the beautiful stars in the sky...... 😊❤always be smile..... Call me..... MKR WRITTER